Nos, ha nem vagy érintett az ügyben, akkor nem tudom miről is érdeklődsz?
Az ÁSZF-et mindenki elfogadta, amikor aláírta a megrendelést és a Céghez juttatta a termékek ellenértékét. Abban szó sincs szerződésbontási lehetőségről. Én nem álmodozom irreális megoldásokról, Magyarországon vagyunk, ahol bár lehet PTK alapon pereskedni az ügyben, de nem hiszem, hogy érdemes. Én a megrendelt termékemet akarom, erre képes vagyok még várni.
1. a nehiti vizsgálatnak semmi köze a cég törvényes működéséhez. Bef-i aranyat NEHITI engedély nélkül is lehet forgalmazni. A Nehiti az elmúlt hónapban végigellenőrizte az engedélyeseket, mindenkinél jártak. Megnézik, hogy szabályos-e a pénzmosási szabályzat, és esetnként mintát vesznek, mint itt is. Ettől még a cég nem biztos, hogy fizetőképes. Egy ilyen vizsgálat amúgy tipikusan negyed óra.
2. "(teljeskörű hatósági vizsgálat folyt a működésüket ellenőrizendő)" Milyen más vizsgálatról tudsz? Csak a NEHITI-t linkelted.
3. egy cég fizetőképességéhez semmi köze az alkalmazottnak. Kb. ő fog utoljára értesülni a csődről. Az meg természetes, hogy kultúráltan tárgyal az ügyféllel. Még az utolsó utáni pillanatban is. A Malévvel tán nem így volt?
4. egy cég teljesen jogszerűen is elveszítheti a vagyonát, előfordul. Ilyenkor az ügyfeleknek nem jár kártérítés. (tudjátok: alkotmányos jog hüjének lenni...)
5. a kivárás miért segítene? Ha nincs pénz, akkor később honnan lenne?
+1 érdemes lett volna megnézni az igazgató (és tulajdonos) lakcímét (2112 Veresegyház, Anonymus u 32., nyilvános adat) Ha valaki "előre utal" ez mindig érdekes. Ugyanis ha bcs. történik, akkor az igyzgató perelhető a vagyonára, pl. ingatlan. Utólag persze ez nem segítség.
Honnan veszed ezt a valóságalap nélküli megjegyzést?
Én is ugyanolyan várakozó ügyfél vagyok, azzal a különbséggel, hogy igyekszem NEM sárdobálással tölteni az időmet, hanem tényekkel alátámasztott állításaimat osztottam meg Veletek.
Nos, mivel én aztán nem vagyok az érintett az ügyben, de azért feltennék két kérdést:
- miért nem fizetik vissza a jogtalanul beszedett pénzeket, mi akadályozza ebben meg őket?
- miért nem szállítják le a megrendelt aranyat, mi akadályozza ebben meg őket?
Szerintem egyik ügyfélnek sincs dumára (korrekt kommunikációra) szüksége, hanem a megrendelt árura v. a pénz azonnali visszafizetésére.
Jól nézünk ki, ha szép dumával csak úgy beszedhetnék emberektől milliókat minden ellenszolgáltatás nélkül. Ez igen kemény bűncselekmény, nincs rá más szó. Tegyék azt bármilyen "szabályosan" is működő cég égisze alatt.
Bár aggodalmaitokkal abszolút azonosultam, saját tapasztalatomat osztom meg Veletek: Én akkor higgadtam le és azóta tudok tiszta fejjel gondolkodni a történtekről, amikor személyesen meglátogattama Céget, és korrekt kommunikációban részesítettek. Saját szememmel láttam, hogy igyekszenek a dolgokat rendbehozni.
Törvényesen szedik el az emberek pénzét? Abszurdisztán. Itt mindent meg lehet egyeseknek csinálniuk??? Mi kell ahhoz, hogy megfogják őket, azon kívül, hogy elveszik az emberek pénzét ellenszolgáltatás nélkül? mi ez, ha nem lopás/csalás/rablás v. nem tudom a BTK pontosan hogy fogalmaz.
Hát igen, pont ez a lényeg. Kapitalizmus = szabad piac. Bármi megtörténhet. Láttunk már ilyet, hogy hirtelen mindenki ugyanazon a szük lyukon akart ki, vagy bemenni.
Kedves kikilo és tusinger és még aki érintett a Safety Gold ügyben!
A helyzet nálunk is ugyanaz. Szerettem volna kikilo-val privát üzenetben felvenni a kapcsolatot, de sajnos nekem azt írja ki, hogy az email cím nem publikus. Kérlek segíts, hogy léphetnénk kapcsolatba!
Esetleg azóta valaki kapott vissza pénzt vagy az aranyat?