Nézd nekem a Supralux Astralin nagyon szépen terül ecsetelve is, 10-es finom szőrű ecsetet használva. Sávokat egyáltalán nem venni észre benne. Bevonata elég kemény, de csep-el szerint nem megfelelő erősen igénybevett felületre. Én azért kipróbálom, a bicaj úgysem fog ázni. Az idő majd igazolja, vagy cáfolja meglátásomat :-D
URAK!!!!!!!!!!!!A héten megyek Nyíregyházára,kérem holnapig jelezze felém privátba,akinek kell GUMIFALCOS KÜLSŐ,mert akkor rendelek.1200 ft darabja+a postaköltséget a vevő állja.Én is ennyiért veszem,nem csinálok belőle üzletet.Akinek kell,annak várom az emiljét,a darabszámot,és egy postacímet!Köszönöm szépen!
Tisztelettel üdvözlöm az urakat! Érdekli e az urakat egy lemez váztáska? cserélném vmi régi csengőre. Akit érdekel írhat mélt, de jobban szeretném ha hívna telefonon, a 06harminc3866023 as számon
Nemrég töltöttem le egy filmet. Egy magyar bringás srác már 160km végsebességnél tart,de meg akarja dönteni a világrekordot,ami 268km/óra!!! Szélárnyékban hajtanak,autó mögött. Mivé lesz a világ. :-)
..egy jó aerodinamika komoly előnyt jelent...Az áramvonalasítás menne még tovább, csak ahhoz már a karbon is túl nehéz lenne...és igazad van, hogy attól megy aki hajtja, de ha kisebb a légellenállás akkor még jobban tudja hajtani...;)
Hali ! Nézegettem azt a felvételt az öreg versenybringáról.Szerintem az még fafelnis!.Ezekután én is elteszem a jövő századnak a Kristall gyártmányu bringámat 105 -ős Shimanoval és singoval.Egyébbként röhely hogy még a kulacsot is áramvonalasitják. És még mindig azt mondom a bringa attól megy aki hajtja.szőrmók
A kontraanyát lecsavarod(elvileg balra kéne lazulnia) aztán a kónuszt is, ezután a tengelyt kihúzod a másik oldalról(a csapágygolyók ki fognak potyogni!). Sokat segít, ha a lánckereket visszateszed, mert azzal ellen tudsz tartani. Azért a kontraanyás résszel kell kezdeni mert a jobb oldal gyárilag meg van húzva(de nagyon ám!). Ülésrugóm van, merre laksz?
Voltam ma Tordason börzén. Sajna az idő miatt nagyon gyér volt. Kerékpárok nem voltak és csak két helyen volt dongó és dongó alkatrész. Itt egy fénykép,nekem nagyon tetszik.
A festék témára még annyit,hiogy a kapu le lett alapozva,és ugy lett zománcozva.Ma nézegettem a kapukat,és 10 -ből 7 hámlik.Ugy látszik nem bennm volt a hiba.Elég gyengék ezek a festékek,de hát ez van!Semmi sem tart örökké!
Többféle lehetőséged van, felszereltség függvényében. A legegyszerűbb, hogy akár a hipermarketek sport osztályán is kapható lánc csapkinyomót veszel, pár száz forintért, és pillanatok alatt kész a művelet. Házi műhelyben úgy is szét lehet szedni, hogy a bringát felteszed a satupadra, egy üllőre teszel mondjuk egy M8-as anyát, annak a lyuka felé helyezed a láncot ahol szét akarod szedni, és egy méretes pontozóval, vagy lyukasztóval, meg egy nagykalapács határozott ütésével kiütöd a csapot. Vissza könnyebb rakni, csak ne felejtsd el a visszatétel után a csapot egy kicsit megstájszolni, különben előfordul, hogy menet közben szétnyílik a lánc. És persze vannak olyan láncok, amiken eleve van bontó szem. Annak nyitása a legegyszerűbb. üdv! eseres
Igen engem érdekelne, hogy hogyan alapoztad alá és vajon miért vált le? Ott elvileg nincs mechanikai igénybevételnek kitéve. Mennyi idő alatt vált le és hány rétegben kented?