"...valók az ilyen beszólásaitok. Én már nagyon unom."
Akkor ideje lenne megfogadnod őket. A te utasításaidban nincs benne a "...kerülni kell a hangoskodást, sértegetést." régiF2 83.Ha más nem győz meg, akkor győzzön meg az utasítás!
Hát ezt is megértük... Gratulálok! (OFF-mail reppent-/OFF)
--------
Annak idején (1998) a Mecsekerdősök mondták, hogy van nekik vagy 2-3 kilométernyi repvágányuk, amit egyes drávamenti, nehezen megközelíthető erdők termelése esetén fektetnek le, és ezeken szállítják ki a fát. Tud valaki arrol valamit, hogy használják-e ezeket? (Esetleg a szombaton Almamellékre kirándulók rákérdezhetnének.)
Az az érzésem, hogy tévedsz az új járművel kapcsolatban, mert valóban lett ugyan egy Camping bicikli Kemencére állomásítva, de emká48 kolléga valszeg nem erre gondolt.
Mint ismert, jelenleg csak egy üzemképes, engedéllyel rendelkező mozdony van Kemencén. Azonban meghibásodás esetén törölni kellene a vonatot. Ez azonban nagy presztizs vesztesség, így gondoskodtunk a pótló járatról, mely önjáró, de akár 10 személy szállítására is alkalmas. Áruszállító kapacitása is kielégítő, elsősorban emiatt hasznos. Persze az utast is fel lehet fogni áruként, akkor még többen elférnek.
Divi!
Anyukádat elszállítottuk épségben vasárnap a Godóvárban. Azt hitte Kemencén leszel. A vonatjegyét majd ledologzod, OK? :)))
Persze tudom, hogy már tavaly ledolgoztad többszörösen.
Nevelés, mester nevelés! Amit az ősöktől, a médiákokból kapnak... - ezt otthon - meg amit az ifiktől a vasúton. Egyik sem valami szívderítő manapság... :-||
Azért a képzést is meg kéne nézni, mert az új útmutató is katasztrofális. A krónikus létszámhiány meg ugye egy részt abból ered, amit a gyerek otthonról hoz, a másik meg, amit a vasúton adnak neki... :-||||
OFF:
Kedves Albertus, most mellétrafáltál. Mert szó sincs ilyesmiről. De gondold meg, hogy a hiba alighanem nem az én készülékemben van, mert hiszen nem én kerülök állandóan konfliktusokba. Ráadásul, én többször is - kéretlenül is - megpróbáltam a néha valóban minősíthetetlen kijelentéseid élét elvenni, a feszültségeket elsimítani itt e fórumon, megvédeni téged (akkor is ha mi már ugyen megütköztünk itt, feleslegesen) de ezt mostantól nem teszem. De gondold meg: vannak már ezen a topicon, meg a szomszédoson is olyanok (pl.: Marslakó), akik nem hajlandóak neked válaszolni, vagy az írásaidat figyelembe venni. Ezeknek körét tágíthatod is, és akkor egyedül maradsz.
Egyszerűen nem vagy tisztában a szónak a hatalmával.Nem lehet akármikor akárkinek akármit mondani, írni, mert annak következményei vannak, de nem abban a formában ahogyan ezt elképzeled. Az agresszivitásodat nem itt kell kiélned, mert nem vagyunk az ellenségeid. Az Illésf pedig az egyik legkorrektebb ember a világon, s ha úgy tetszik valóban az óvónénid, ha Te úgy viselkedsz, mint egy óvodás.
ON:
A gyermekvasutasok képzését mondjuk az alapítványnál kellene felvetni. Nem is annyira a képzést, hanem azt, hogy miért nem maradnak bent az ötödikes-hatodikos korúak.
Szép így ez a Bax (avagy Ba-w) kocsi belülről felújítva. Ez kéne, hogy a minimum legyen!
MÁV Rt Gyermekvasút válasz erre | adatok | e-mail 2001-04-10 19:34:32 (2909)
"Meg kell hogy mondjam jó a hozzáállás, de nincs benne meg az az üzlet, ami fénybe árasztaná a kisvasutakat."
"Nézd, a pénz, lassan felfal mindent..."
Tény és való, hogy az lenne az igazi, ha minden kisvasútnak lenne saját "nosztalgia" állománya legalább egy szerelvény, föleg ha az passzol a jellegéhez.
Csak az a baj, hogy kevés az olyan szerelvény, ami passzol a vasút jellegéhez. A Schmalspurbahn-kocsik meg nem passzolnak mindenhová, kevés is van belőlük... de ha a mozdony mellé meg lesz ez a két kocsi (AEGV és KGV) csinálva, az helyből több, mint a semmi. Jindrichúv Hradecen is csak két ilyen kategóriás kocsi van (igaz, motorvonatuk nincsen...)
"Az sem jó, ha valaki betankol, mert nem tud vele mit kezdeni, miért? vagy a menetrendszerinti forgalom nem tud ennyit lekezelni, vagy a vonala rövid,"
Ez oké, erre mondtam, hogy 2-3 kocsi belefér a pakliba.
vagy mert nem tudja igazán az utazó közönség felfogni az egész jelentőségét.
Na igen, kevés a hozzám hasonló vasútbarát... :-((((
"Amikor érdeklödő jőn és bulizni akar, megnézi a járműparkot, élvezi a szépségét! végül a legolcsóbbat kéri."
A Vermarktung kérdése csak! Ha a mi vasútbarátjainknak nincs affinitása erre, akkor a kintieknek kell leginkűbb kiajánlani!
"A tótkomlosi kocsiról annyit, hogy úgy tudjuk borzasztó állapotban van. Már a daruzáskor olyan hibák jelentek meg, ami """szerintem kétségessé teszi a közlekedési engedélyt, illetve marha sok pénz kell hozzá, hogy forgalomba álljon."
Már én sem forszolom annyira...
"Nekünk mint jeleztem több jármű nem kell. Nem él meg több Nosztalgia vonat."
Csak ez a két (három) kocsi legyen meg - aztán meg a fentiek ide is élnek, hogy meg kell értetni, hogy ne csak a gőzös legyen nosztalgia!
MÁV Rt Gyermekvasút válasz erre | adatok | e-mail 2001-04-10 18:33:11 (2908)
"Na nem kell, túlzásba esni. Nem akarunk múzeum vasút lenni, egyébként a felső vezetésből nincs tiltás rá, hogy ne az legyen."
Az nem túlzás, hogy minél több olyan dolgot adunk, ami más kisvasutakon nincs! Fontos az egyéniség!!!
"De a jelenlegi rendszer a régi kitalálás alapján jól müködik. Kicsi piros mozdony, kicsi piros kocsik alaphelyzet, + gyermekek szolgálata ez van rendjén."
Kérdés, hogy meddig lesznek még gyerekek ilyen utánpótlás mellett... - ha egyszer "kihalnak", akkor is kell egy nem akármilyen attrakció...
"Az hogy van még sok szépség az egy dolog."
Részben pont ez az "egy dolog" tart még engem ott öt és fél év után még mindig...
"Szerintem nem csak a kocsi a nosztalgia."
Nem csak! De nem is csak a mozdony!!!
"Igazából a gőzöst tekinti annak mindenki egész Európában. Még úgy is, hogy a fenyvesi is alig múlt 50 éves. A hangulata..."
"Sad but true!" Úgy látszik a kocsik hangulatát ugyanolyan kevesen tudják megérteni, mint pl. a progmetált...
Szóval nekem kezdettől fogva nagy szám volt, hogy "nálunk" jár egy nem akármilyen nosztalgiaszerelvény, meg hogy "nálunk" szalonkocsik is vannak... épp ezért esne jól, ha egy eredeti Schmalspurbahn-szerelvényünk is lenne. Hogy ezzel a vasútbarátoknak és a turistáknak még jobban "A" magyar kisvasút legyünk... van ebben egy kis minden szentnek maga felé hajlik a...-effektus is persze, de most látom, hogy fenn Hűvösvölgyben a legjobbak a lehetőségek...
Azért azt is elárulhatnád, hogy mit értesz első figyelmeztetés alatt. Esetleg hozzám vágsz egy fegyelmit? Letiltod a negyedéves jutalmamat? Vagy megfenyegetsz, hogy kizársz az Indexről?
Albertus első figyelmeztetés, most először tőlem (mások után): fogjál vissza magadból. Már csak azért is, mert veled szöges ellentétben én tudom miről van szó, noha valóban nem vagyok KBK-s.
Ezt a topicot azért indítottam, hogy a kisvasutakról tudjunk itt beszélgetni, és kifejezetten útálom, ha anyázásba megy át a dolog. Kár, hogy gyakran vannak olyan hozzászólások, amik fölött „óvónéniskedni” kell(ene). Bár arra is rájöttem már, hogy az ilyen jellegű hozzászólások után jobb, ha kussban maradok, egyik fulemen be, a másikon ki. Most hibáztam. De azt nem értem, hogy Szilissel (akinek annyi köze sincs hozzánk, mint neked) miért kellett ezt a stílust felvenned. Neki több esze volt, és szart az egészre.
Hogy boldog legyél: az új jármű egy bicikli.
Különben az 548-as hozzászólásod után csodálkozok, hogy ennyire fel voltál emká48 hozzászólásán háborodva.
Többet nem vitatkozok, elnézést kérek ezért a hozzászólásért azoktól, akik ezt unják.
Te meg minek szólsz bele? Te meg miért engedsz meg ilyen stílust magadnak? Már kezdtem azon csodálkozni, hogy legalább egy hónapja egész durvaságmentes volt a topic. Különben meg akinek nem inge, ne vegye magára.
Sok minden egyéb mellett egy igazán nagy esemény történt a hétvégén Kemencén:
Vasárnap este 20.40-kor kb. 20 év pihenö után újból beindult a P-5-ös motorja. Pénteken még csak nyomokban volt felismerhetö, de két nap alatt össze lett rakva a felújított alkatrészekböl. Egyelöre csak ideiglenes jelleggel kb. fél percig járt (bírta volna tovább is) de még néhány órányi munka és komplettálva lesz. Egyébként elsö próbálkozásra, pöccre indult-Ismét nem csalódtunk a Csepel-motorban!
Van még egy új jármüvünk is,... hmm, ezt inkább mégsem írom le, mert itt vannak mások is, és nem adok támadási felületet magunk ellen.
Tegnap Szilvásváradon voltam, ment 403 és 404 is (ez utóbbi nagyon szép!), a vonatok nem a menetrend szerint mentek, hanem folyamatosan fordultak, Halastónál kereszt is volt du 2 körül, hatalmas hóesésében!