Én valami érdekes hangot hallok bizonyos terhelésnél ("gázpedálállásnál"), leginkább (valós) 125-130 körül, 5.ben. Nem sebességfüggő, ugyanekkora tempónál sem 3.ban, sem 4.ben nem hallom. Pici, halk ciripelésnek tudnám jellemezni, ha kicsit is lassulok-gyorsulok, vagy nem vízszintes az út, nem hallom. Valami szívással kapcsolatos zörej lehet, ha jól sejtem...
Én sem vagyok oda a hangjáért. Mindig olyan érzésem van, mintha a kipufogó környékén valami nem jól volna rögzítve vagy oda érne valamihez. Megnyugtattak, nem, mind ilyen, ezzel együtt kell élnem. Azt teszem, de nem szeretem... (a hangját).
140-150 km/h környékén magasabbra vált és kellemesebb motorhang hallatszik, csak ezt meg a tisztel sünök nem fogják nekem elnézni, és amikor elkapnak, én fogok borzalmasan morogni... :-)))))
Kérdésem: 18000km van az sx4-ben 1500-ös motorral. Én ritkán vezetem az aszony kergeti.Most kellet az enyém javítáa alatt,így most 800km alatt volt egy kellemetlen tapasztalatom. 5.-ben 2400-2700-ig borzalmasan ,nekem legalább is morog a motor.Így 80-95 között hossú sorban menni vele hát.. nagyon kellemetlen.
Én is ezt mondom -válts szervizt! De amiket leírsz nagyon durva! Ilyennel nem találkoztunk,hogy beázik!!! A faudi fej az ajtóban azt tudom,hogy vacak,hiszen nálam is,és a fórumozóm közt is lett cserélve!
Most inkább (gari után) csak szellő az érzet,amit produkál.Az enyém is GS,tehát autómata(fél autómata).
3/4 autómatta. Sok jót nem hallottam róla, dehát ez van (nekünk).
jobb első le és fel hajtáskor nagyokat kattan a mechanikában valami.A felhúzott ablak a keretben csörög-zörög és ha sterimóval mosom, kis nyomású víznél víz jut az utastérbe.
Bemegy a víz? Nagyon nem normális, akkor inkább zörögjön.
télen,tehát mostanában én is azt vettem észre az autón,hogy a műszercsoportban elhelyezett analóg óra már elmozdult,tehát melegszik a víz(halovány meleg jelent meg az utastéri légbeömlőn),de álló helyzetben(pl:jelzőlámpánál)a motor alapjárati fordulatszáma igen magasnak tűnik:1100-1200ford/perc.A fogyasztásom is mintha több lenne egy literrel 8.2 helyett 9.2 volt városban hosszabb távokat megautózva.Erre azt mondták el a márka szervizes szerelők:ez fixen beállított,ehhez mi nem férünk hozzá
Ott se férnek hozzá? Dugás volt?
Nem olaj, nem vas. Valszeg nem gazdaságos a szervizekben motorelektronikát értő informatikusokat alkalmazni.
Rádugták a KÜTYÜ-t? Vagy elsunnyogták? Én (de nekem már rég nem garis az autóm sem kor, sem km alapján!) előbb nézetnék hibakódot, majd, ha nem ír ki semmi értelmeset, levenném az akkusarut pár órára, hogy resetelődjön a motvez számítója, hátha elfelejt valami beidegződést. :-)
Nemtok dugásról, aztmondták ilyen, oszt kész, nem férnek hozzá.
levettem iccakára a sarut
Én is levettem, többször, volt hogy több napra. Indítok, pár másodpercig 1100-1200/perc, aztán felmegy 1500-1600-ra. Nem értek hozzá, de nem jó ez így.
Idéntől a B1 ablak nekem is macerálódik, van, hogy lefelé menet aut. módban megáll félúton. Ideig-óráig segít rajta a vájúba fújt WD40 (a szilikont rühellem), száraz meleg időben semmi baja. Aszonták, következő 10ezresen szétkapják az ajtót, megpróbálnak mindent jól megkenni.
Ha sikeres lesz a beavatkozás, lécci értesíts a megoldásról.
Üdv! Természetesen teljes körű, kivétel pl:akkumulátor és még egy két dolog ami gyorsabban kopó, mint az autó. ..de lehet,hogy a jobb szervizek az akkut is bevállalják!:)
Gombfoci, Atompyka & Bleaksmile73! Köszönöm a segítséget!
nem jó a szervíz szvsz Mivel garis az autó, járj a nyakukra a 3. hibával, hátha sikerül egy idő után kicseréltetni az elektronikát. (Milyen motor van benne? - nekem az 1.5 benzin a legnagyobb hidegben se pörgette 1600-on a motort az elektronika üresben/szivítóval.)
Sztem se a legjobb. Tutttok megbízható budapesti/pestmegyei márkaszervízt ajánlani? A 3. évben is teljes körű a gar, v korlátozott? A moci 1.5 bz.
Sziasztok! Köszi a segítséget! Igen amit az autóhoz adnak arról van szó. Kollégámnak kellene mivel ő is vett egy SX4-t és nem kapott hozzá kezelési kézikönyvet. A nálunk lévő kereskedést felhívtam és nem tudnak adni ,még rendelni sem és árat sem tudnak. Lehet csak hozzáállás kérdése, mivel az autót náluk vette.?? Suzuki B@rt@
Szervusz Márkatárs! A problémáidat egy picit sajátomnak is érzem.Ugyan ezeket a hibákat produkálja nekem is az autó kisebb-nagyobb eltérésekkel. 1.Nekem ciripel a levegő befújó venti és nagyon úgy hallom(ahogyan egy-két megkérdezett autóvill.szerelő is fülre),hogy a motor kommutátor része száraz és koszos (lehet).Így használat során ciripel és úgy érzem,hogy kevesebb levegőt is szállít!Orvoslása:szétszed;megtisztít;megken;összerak és örül. Még garanciás volt az autónk és belső keringtető üzemben képes lett volna a sapkát lefújni rólam,olyan orkánt csinált!Most inkább (gari után) csak szellő az érzet,amit produkál.Az enyém is GS,tehát autómata(fél autómata). Egyébként nemrég tisztítottam ki a nyáron cserélt pollent,tehát fél éves, és telis-tele volt különböző fák elszáradt virág maradványaival.Valamelyest a probléma a normalizálodás irányába mozdult, de még nem tuti,nem olyan mint volt! 2.A jobb első ablak a mi autónkon is elég furin viselkedik!Le és fel hajtáskor nagyokat kattan a mechanikában valami.A felhúzott ablak a keretben csörög-zörög és ha sterimóval mosom, kis nyomású víznél víz jut az utastérbe. Van egy Ford Rangerem is és annál ezt nem tapasztaltam.Szerintetek ez normális jelenség...jelenségek?!...főleg egy 3 éves korú autónál?! 3.Az elmúlt télen,tehát mostanában én is azt vettem észre az autón,hogy a műszercsoportban elhelyezett analóg óra már elmozdult,tehát melegszik a víz(halovány meleg jelent meg az utastéri légbeömlőn),de álló helyzetben(pl:jelzőlámpánál)a motor alapjárati fordulatszáma igen magasnak tűnik:1100-1200ford/perc.A fogyasztásom is mintha több lenne egy literrel 8.2 helyett 9.2 volt városban hosszabb távokat megautózva.Erre azt mondták el a márka szervizes szerelők:ez fixen beállított,ehhez mi nem férünk hozzá...! Akkor az hogyan lehet,hogy egy cégnél dolgozó informatikus ismerősöm olyan szoftverrel bír,amellyel az olaj hőmérsékletétől megkezdve a hűtővíz hőmérsékletén át a befecskendezési adatokhoz is hozzáfér és az utóbbit állítja is pozitív és negatív irányban.Mindezt ugyanazon az OBD2-es szerviz csatin keresztül,amelyen keresztül a márka szervizes is információt nyer ki. Ebbe az utóbbi projektbe a mai naptól egy kicsit keményebben belefekszem és megpróbálok eredményt elérni, akár még a motor vezérlő progi bolygatása árán is!:(