Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5297
Kicsit eltérek az alapkérdéstől. A Dezsőkben egyébként sem érdemes az 1. osztályú részre űlni. Azok az ülések is ugyanolyanok mint a többiek. A középre beállított ruhafogas-karikatúra pedig elrontja a kilátást.
Előzmény: P_Oli (5296)
P_Oli Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5296
Tárgytalan, utánanéztem a meneTrendben, csak másodosztályúnak van feltüntetve majdnem az összes vonat a 2-esen (a 2044 és a 2059 kivétel, ezek miféle szerzetek?). Ezek szerint nyugodtan betelepedhetek az első osztályra.
Előzmény: P_Oli (5295)
P_Oli Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5295

Köszi mindkettőtöknek!

 

Példaként felhozhatom a Dezsőkék 1.osztályát, ezek szerint oda 1.o jegy kell, mert ha jól tévedek akkor ott nem mondja a Cybergyerek hogy "Csak másodosztályú kocsikkal..." Ugye?

Előzmény: amicus (5291)
V43-1145 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5294
Hali!
Erről a 80 55 117 9272-5 vagonról van képed? Ha igen tedd már be ide légyszi!
Előzmény: amicus (5291)
amicus Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5293

OFF Igyekszem nem az elméletet, hanem a gyakorlatot megvilágítani :-)

Többször megfordult már, hogy a jegyvizsgáló vörös fejjel üvöltözött velem vagy más utassal, hogy a Hivatalos Menetrendben ott a 2.-jel - na és azt én honnan tudjam? Nekem nincs menetrendem (ez nem igaz), és készséggel elhiszem, ha Szalóczyval a menetrendváltás után 3 héttel is bemondatják a gyorsra, hogy csak 2. osztályú kocsikkal közlekedik. Félegyházán tegnapra szerencsére már orvosolták a hibát.

Előzmény: bodecsabi (5292)
bodecsabi Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5292
"Az állomási utastájékoztatás közlése a mérvadó."

Ööööö, nem a menetrendben lévő információ a mérvadó, ha esetleg vita lenne a kalauzzal?

Csabi
Előzmény: amicus (5291)
amicus Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5291

- Az állomási utastájékoztatás közlése a mérvadó. Ha a hangos vagy vizuális utastájékoztatás, vagy a vasutas úgy tájékoztat, hogy a vonat csak 2. osztályú kocsikkal közlekedik, akkor 2. osztályú jeggyel vígan felszállhatsz az 1. osztályú kocsiba, és a jegyvizsgálónál a tájékoztatás tényére kell hivatkoznod - ekkor legrosszabb esetben is csak szépen kérhet, hogy ülj át máshova.

A menetrendváltástól néhány személyvonatban ismét van meghirdetett 1. osztály, a Hivatalos Menetrend nagyjából eligazít a kérdésben.

- Ax 50 55 10-05 009-7 = 80 55 117 9272-5 nosztalgia célokra.

Előzmény: P_Oli (5289)
radio100jozsi Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5290

Hol, és milyen vonaton?

 

Vannak ismét 1.o.-ban is közlekedő személyvonatok.

Előzmény: P_Oli (5289)
P_Oli Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5289

Sziasztok!

 

Két alap kérdésem lenne hozzátok:

- Személyvonat esetén mióta nem lehet másodosztályú jeggyel utazni első osztályú kocsiban?

- Félretettek-e Ax kocsi(ka)t egy esetleges későbbi nosztalgia MDmot szerelvény részére?

 

A hülye kérdésekért cserébe pár kép:

 

1. román schlafwagenek és egy Tajrusz.

2. V43-1250 (manapság 2250) egy tehervonatba sorolt ÖBB EC kocsival.

3. Nosztalgikus érzetű kocsi, kiskoromban volt egy román nemz. gyors amivel Pestről utaztunk Szolnokig, ilyen kocsikkal ment. A rozsdától nem lehetett kilátni az ablakon, tömény "fáradtolaj"-szag, bohó ifjúkorom szóhasználatából kifolyólag "Borzadály-expressz"-nek hívtam :)

 

 

 

 

amicus Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5288
jár a pont, köszönöm, legközelebb a sebességre is szükségem lesz, mert By-nál nem mindegy (gondolom 100-as lett).
Előzmény: V43-1145 (5285)
BahnScorper Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5287
Nemcsak az... az étkezőkocsik is "RIC nélkül külön engedéllyel" járnak át (nincs is rajtuk RIC) a TEN-hálóknak pedig csak hozzánk van RIC-e (az előbb emlegetett kitétellel - de úgy látszik, a szerbek is beengedik őket ilyen módon, mert a railfaneurope.net-en van róluk kép a Belgrád-Bukarest éjszakai vonatba sorozva) - a használt kusettek viszont full RIC-esek.
Előzmény: Zolcsi67 (5286)
Zolcsi67 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5286

Román barátaink - még - nem követelik meg, hogy az összes vonatban RIC-es kocsit küldjünk nekik, ők is rendszeresen küldenek át belföldit.

 

Igen, a múltkor kérdeztem is, most már meg tudom válaszolni magamnak: rendszeres a világoskék festésű CFR 20-50-es belföldi kocsi a Transbalkan-ban.

Előzmény: amicus (5255)
V43-1145 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5285
Hali!
Ez még talán nem volt:
50.55 20-17 By 395-4 Bp. Déli Bp. Keleti REV Dk 06.01.06
division by zero Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5284
"Tv-ben láttam egy német filmben hogy ilyenen utaznak az emberek."
Nem hallottál még arról, hogy a filmesek idejönnek forgatni mert olcsó?
Vagy te inkább elhiszed, hogy van Berlinben UV, Franciaországban Szili, és még hosszan sorolhatnánk a hasonló filmes dolgokat...
Előzmény: by-169 (5263)
Wolf27 Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5283

A szolnoki magasfogadón található 21-26-osról tudtok valamit?

Vagy már Satarattahelyen van?

Mert sajnos nem tudtam lefotózni amikor ott voltam, mert azt mondták, ha ilyen fotók a sajtóba kerülnek, rontják a MÁV hírnevét. Mondjuk szerintem elég a Déliből valamelyik dél felé tartó személyvonattal utazni ehhez.

Üdv!

k.novotny Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5282

Remélem segítettem

 

Szép jó reggelt!

 

Köszönöm, nagyon sokat segitettél

Előzmény: hol_itt_hol_ott (5280)
Vendégsín Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5281

Mondom én, hogy Atyám szúrta el! :-)

 

Mint mindent, amihez hozzányúl...

Előzmény: amicus (5246)
hol_itt_hol_ott Creative Commons License 2006.01.16 0 0 5280

Na belekükkantok a jegyzeteimbe, mit is találok.

Lássuk:

 

20-41 001 Selejt:93.04.14 Vágva:Rákosrendező:94.04.07 Honállomása:Keleti

20-41 019 Selejt:95.11.22 Vágva:Rákosrendező:96.06.26 Honállomása:Nyugati???

20-41 029 Selejt:97.02.05 Vágva:Saújhely:97.08.28 Honállomása:???

20-41 044: Volt rola szó itt a topikon, hogy 20-30-as kocsi lett belöle és a németeknél balesetezett 1996-ban. Selejt Dátumot nem tudok:(

20-41 045:????????

20-41 056: Selejt:97.01.31

20-41 059: Selejt:97.01.30 Vágva:Saújhely:98.03.18

20-41 103:????????

20-41 116: Selejt:97.02.05 Vágva:Saújhely:97.08.21

20-41 119: Selejt:97.02.05 Vágva:Saújhely:97.08.29

20-41 122:????????

 

95-80 007: Még állományban van.Jelenleg Szolnok magasfogadón található meg a kocsi.

95-80 021: Selejt:97.01.29 Vágva:Saújhely:98.01.30

Atöbbiröl nincs infom:(

 

51 55 92-47 033: Selejt:96.02.19 Honállomása:Nyugati

50 55 92-47 035: Selejt:00.12.14 Honállomása:Keleti

50 55 92-47 041: Selejt:02.12.?? Honállomása:Szentes Eladva:MÁV Rakszer Kft. Szombathely.(A kocsi, utolsó látogatásom alkalmával, még Szombathely-Rendezőnél állt, de már a Rakszer kft. iparvágányán)

5? 55 92-47 056: Selejt:97.01.31 Vágva:Saújhely:99.12.09

51 55 92-47 057: Átalakítva:50 55 88-67 019. A selejt dátuma, elvileg ugye a 88-67-es kopcsi, elkészültének dátuma, amit sajnos nem ismerek napra pontosan.

Aki tuggya 88-67 019-es kocsi elkészülésének pontos dátumát, jellezhetné mert nekem sincs meg:)...thx  (92-47 057 utolsó honállomása:Nyugati)

50 55 92-47 060: Selejt:02.12.12 Honállomása:Déli

50 55 92-47 068: Selejt:02.03.12 Honállomása:Keleti

 

Ennyiben tudtam hozzájárulni.Remélem segítettem:)

 

Előzmény: k.novotny (5247)
by-169 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5278
Helyesen:A nohab mögött igazi kincsek vannak Bah meg Cak kocsik.
Előzmény: by-169 (5277)
by-169 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5277
Akkor a film nem igazi de remélem a sarah conor egyik klipe aszem a from love yuor cimű zenéje keletiben játszodik és a nohab mögött ihógazi kincsek Bah meg Cak kocsik.
Előzmény: k.novotny (5266)
by-169 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5276
Aha értem akkor csak Ap volt simán hihetelen hogy a legelső Ap még egyben van. 1960-as évek mikor volt az már.
Előzmény: k.novotny (5273)
gw Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5275
De, a 21-18 779-es, homonnai illetőségü.
Előzmény: scsabi (5274)
scsabi Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5274
Ez nem véletlen egy Bh 21-18-as? (cseheknél Bt277)
Előzmény: gw (5271)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5273

Az Aa 1600-1700 -ig vezérlőkábel nélkül, mig az Aav 1701-1721-ig vezérlő kábellel gyártották, és ez a 11+1 átszámozásnál is még igy volt. természetesen későbbiek folyamán utólag több kocsira is beépitették ezt a kábelt, meg kis is szerelték.

 

De a kérdésem nem ez.

Előzmény: by-169 (5269)
by-169 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5272
Tegnapról??? Ezek is ki cserélték az ajtókat? De az üvegfalat meghagyták a szélső feljáró ajtó melett.
Előzmény: gw (5271)
gw Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5271
Persze, itt egy tegnapról:
Előzmény: by-169 (5267)
amicus Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5270

Sok évet szolgáltak, itt az ideje.

 

Előzmény: gw (5265)
by-169 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5269
Nem tudom mi az a 1701 de ez egy eredeti apv nézzél rá. Korábban biztos Aa1600 volt de Apv szerintem.
Előzmény: k.novotny (5264)
k.novotny Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5268
Ismerem ezt a lapot kösz, de sajnos nem ismertek róla a gyári számok, ezáltal elég zavaros képet lehet kapni, hiszen kb. 1000 kocsi ment hozzájuk Győrből
Előzmény: amicus (5260)
by-169 Creative Commons License 2006.01.15 0 0 5267
Van képed a teljes kocsiról? Az ajtókra vagyok kiváncsi.
Előzmény: gw (5265)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!