Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

SX4fan Creative Commons License 2010.05.06 0 0 5195
Szia kkn!

Meg tudod nézni, mi a különbség a két pollenszűrő között és miért nem csereszabatos?

95860-62J00 (SX4)
95860-80J00 (Sedan)

Kösz.
gombfoci Creative Commons License 2010.05.03 0 0 5194
én azt hiszem, hogy még járok 1 tanknyit rendes benyával (hogy meglássam mennyi a nyári (gumis) fogyi légkondival, aztán kipróbálom a vegyesbe. Csak hogy tudjak mihez mérni.
Előzmény: RetteNETes Lalyos (5189)
gombfoci Creative Commons License 2010.05.03 0 0 5193
Keresd meg Monof nevű nicket. Őneki elég sok tapasztalata van ilyen kütyü ügyben. Igaz, hgy off autó, de a tapasztalat az tapasztalat.
Előzmény: Nandi77 (5190)
atompyka Creative Commons License 2010.05.03 0 0 5192
Néha nekem is volt olyan halvány érzetem, hogy mintha kicsit jobban menne...
Előzmény: atompyka (5191)
atompyka Creative Commons License 2010.05.03 0 0 5191
Tegnap tankoltam, 8.7 volt a fogyi 50-50 százaléknál, azt hiszem, csak Pesten jártam e tankkal, nagyjából Hungárián kívül, de nem kímélősen.
Előzmény: gombfoci (5186)
Nandi77 Creative Commons License 2010.05.03 0 0 5190
Én 1/3 szesz a többi 95-el járok így érezhetően nem nőtt a fogyi és az ereje se változott. Viszont hamarosan lejár a gép garija és be akarok rakatni egy 85-re alakító szettet mire kell figyelni? Illetve több oldalon írják, ogy benzinszűrő csere 1000 km után ez 1.5-ös motornál házilag megoldható és mennyibe kerül?
Előzmény: RetteNETes Lalyos (5189)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2010.05.02 0 0 5189
Mielőtt leírnám a dolgot, azért még egyszer kipróbálom. Június 19-én lesz a WagonR Fan Club Nagy Nyári találkozója, oda úgy megyek majd, hogy a tankolásra szánt pénzt osztom fele-fele arányba (sacc/kb ez majd a 2/3 alkohol, 1/3 benzin keveréknek felel majd meg.), aztán majd szép nyugisan megyek egy 1000 kilométeres kört az országban...

(azért nem tudok pontos értéket mondani, mert amíg az autópályán toltam a 130-as tempót, nem igazán foglalkoztam a fogyasztással. Viszont a pesti reggeli csúcsforgalomban való araszolgatás közben úgy működött az átlagfogyasztásmérő mintha taxióra lett volna!!... :-(
Előzmény: gombfoci (5188)
gombfoci Creative Commons License 2010.05.02 0 0 5188
akkor mondjuk 150 km-en, 1,5liter plusz? az 10%-os fogyinövekedés. hm...
Előzmény: RetteNETes Lalyos (5187)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2010.05.02 0 0 5187
Árnyalatnyival dinamikusabb motor, viszont magasabb fogyasztás...

Egy Győr-Budapest autópályás (szigorúan betartott sebességhatárokkal) útvonal 40 perces pesti dugóban való araszolgatással 1-1,5 literrel magasabb fogyasztás.
Előzmény: gombfoci (5186)
gombfoci Creative Commons License 2010.05.01 0 0 5186
én is most jutottam el odáig, hogy megpróbálom a szeszt.
Vannak már tapasztalatok? Fogyi növekedés, rugalmasság, etc? (1.5-ös motor érdekelne. :-))

köszi,
gf
Előzmény: atompyka (5179)
yanoo Creative Commons License 2010.04.30 0 0 5185
ha esetleg valaki alufelni vásárlás előtt áll....HRS 16" aluk szép állapotban 205/60 CONTINENTAL PREMIUMCONTACT2  nyárigumikkal
SX4fan Creative Commons License 2010.04.28 0 0 5184
Arra gondoltam, neked sem az ugrott be elsőnek, hogy ismerős a probléma, ez és ez a megoldás, vagy mások is panaszkodtak már erre, de nincs megoldás, együtt kell vele élni.

Amúgy rákerestem, visszaolvastam, és valóban többen emlegettek 2500 fordulat körül zavaró kaszni rezonanciát, de ezt a motorfelfüggesztésnek, valamelyik motortartóbak hibájának tudták be és nem a váltónak.
Előzmény: atompyka (5183)
atompyka Creative Commons License 2010.04.28 0 0 5183
"Akkor miért nem ezzel kezdted múltkor? Nincs felesleges kör."
Bocs, ezt most nem vágom. Mivel (okoztam potyakört)?

Úgy látom, senkinek nincs ellenvetése, így maradok annál én is, hogy a szesz megy alulra (pláne, hogy a számba nem öntök romlott italt...).
Előzmény: SX4fan (5181)
SX4fan Creative Commons License 2010.04.28 0 0 5182
Én felülre a számba szoktam az alkoholt, alulra a tankba meg a benzint. :-)))

Szerintem meg a tankban tökéletesen el elegyedik a kettő, így mindegy a sorrend.
Előzmény: atompyka (5179)
SX4fan Creative Commons License 2010.04.28 0 0 5181
Akkor miért nem ezzel kezdted múltkor? Nincs felesleges kör.

Ennek ellenére nem lehet a különböző fórumokon olvasgatni - legalább is az utóbbi egy évben, mióta itt vagyok, - hogy javítgatnák a váltókat.
Előzmény: atompyka (5179)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2010.04.27 0 0 5180
Mivel az alkohol könnyebb, én először alkoholt aztán a benzint rakom...
Előzmény: atompyka (5179)
atompyka Creative Commons License 2010.04.27 0 0 5179
Márpedig ez - az 1.5 benyásnál legalábbis - típushiba, ha visszaolvasol, itt is előkerül rendszeresen már évek óta, és mindenki a 2500 körüli fordulatot emlegeti. A szervizes cimborám szerint is panaszkodtak már rá többen.
De én a magam részéről biztos vagyok benne, hogy nem váltóprobléma, hanem hanem valami spirituális oka van. :-)

Más: mostanában, ha tehetem, fele szesszel (igen, félszeszű vagyok...:-) ) járok. Kérdés: tankolásnál benzin vagy szesz "alulra"?
Előzmény: SX4fan (5178)
SX4fan Creative Commons License 2010.04.27 0 0 5178
Erről a hangról hárman mondtunk véleményt, de háromféle hangról beszéltünk. Bár az utóbbi időben több jogos és nemtelen támadás is érte a japán autógyártókat, mégsem állítható, hogy a Suzuki váltója típushibás. A fórumon pedig a típushibákat lehet jól megbeszélni. Az ilyen egyedi hibákkal jobb szakemberhez fordulni, mert ritkán van két ismétlődő eset.
atompyka Creative Commons License 2010.04.21 0 0 5177
De legalább a gázzal meg a fékkel még nem volt gond... :-)
Előzmény: kkn (5176)
kkn Creative Commons License 2010.04.21 0 0 5176

A váltó nem itt készül, de hogy speciel honnam jön, Japánból, vagy egy másik gyarmatróll, pl. India, azt nem tudom így megmondani. Időnként  már előjöttek onnan problémák, ált. fokozatkidobások, amiket javítottak pl. kulissza, vagy cseréltek, mert a beszállító hagyott ki valami megmunkálási fázist. de ezek még jobbára kiszállítás előtt, vagy dealerek értékesítése előtt orvosolva voltak.

 

Dehát nem csak a Suzuki bakizik, mint amikor hengerfejtömítésprobléma miatt  cseréltek pár ezer kis Fiat mocit.

Előzmény: lótumfaktum (5174)
SX4fan Creative Commons License 2010.04.21 0 0 5175
Akkor meg pláne!!

Majd az okosak megmondják, dunsztom sincs. Amúgy meg a váltó az egyik legtartósabb cucc a kocsiban, már ha megkapja, ami neki jár. A kuplung hamarabb jutna eszembe.
Előzmény: lótumfaktum (5174)
lótumfaktum Creative Commons License 2010.04.20 0 0 5174
senkit nem akartam baxtatni,bocs. váltó gyarmatról? a motor,váltó nem japcsi?
Előzmény: SX4fan (5171)
atompyka Creative Commons License 2010.04.20 0 0 5173
137-138 óránál 130-131 a valós.
Előzmény: SX4fan (5172)
SX4fan Creative Commons License 2010.04.20 0 0 5172
"leginkább (valós) 125-130 körül..."

És olyankor mennyit mutat a nem valós?
Előzmény: atompyka (5165)
SX4fan Creative Commons License 2010.04.20 0 0 5171
Én sem azt mondtam, hogy kipufogó, csak "olyan érzésem van, mintha...."
Amúgy meg tényleg átnézték, sőt nekem is megmutatták és minden rendben volt. Egyszerűen csak a mély dübörgő hangját nem csípem.

Nekem is volt már morgó csapágyam, így sejtem mifélét hallhatsz. Na, de 18 ezernél váltó hiba?? Egy japántól, - még ha a gyarmatokon gyártott is - nem ezt várom!
Előzmény: lótumfaktum (5167)
atompyka Creative Commons License 2010.04.19 0 0 5170
Szerintem sem kipuhang. Inkább valami "frekvenciák kellemetlen együttállása". :-))))
Előzmény: lótumfaktum (5167)
atompyka Creative Commons License 2010.04.19 0 0 5169
+s
Előzmény: atompyka (5168)
atompyka Creative Commons License 2010.04.19 0 0 5168
Jóvan, leesett, mi bajotok van. :-)
De én nem idéztem, nem is volt célom. Az audiovizuális ingerből a vizuálist emeltem ki... :-)
Azaz azt szerettem volna kifejezni, hogy én is tapasztalom, amit Ő, de számomra nem a morgás jelenti benne a kellemetlenséget, hanem a remegés, de azé' az sem borzalmas.
Idézni kopizásal szokom, hogy ne tévesszek (nagyot). :-)
Előzmény: lótumfaktum (5166)
lótumfaktum Creative Commons License 2010.04.19 0 0 5167

Nem kipuf.hang!!!!!!!!!

Én félek ,hogy régen az átkosban  cwajtetakte vartyogóm  sebváltójában 2X cseréltek csapágyat.A kúpkerék 2  csapágya volt hibás igaz a kúpkereket is cserélték másodszorra. akkor még kermiztetnem kellet.Valami Halbül Kaiser műszerrel még mérték is a morgást. Remélem nem átoksújt,de utána járok./hátha modernebb a műszerpark.

 

Előzmény: SX4fan (5161)
lótumfaktum Creative Commons License 2010.04.19 0 0 5166

 

"5.-ben 2400-2700-ig borzalmasan ,nekem legalább is morog a motor."

Csak tiszta forrásból idézni!!! Nem úgy mint Eszterházi.

MOROG!!!!!!!!! kellemetlenül!!

Előzmény: atompyka (5160)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!