Keresés

Részletes keresés

ardian Creative Commons License 2008.03.18 0 0 817

Ha így megy tovább, még hosszú évekig nem is lesz. Demszky másik csoda-ötlete "mindent visz". Láttátok ezt a ciket?:

http://index.hu/politika/belfold/budapest/0309m4brs/

Előzmény: Yoral (816)
Yoral Creative Commons License 2008.03.18 0 0 816

A pénzre:

nincs nekik, minden a metróra megy 

Így viszont nem értem minek ez a cirkusz...

Eddig folyamatosan az nyomatták hogy eu-s pénzből lesz rá fedezett, de már az önrész is fejtörést okozott nekik, akkor most mi is van??

Úgy néz ki, hogy:

- nem tudni hogy lesz-e út

- nem tudni hogy nyitott, kéreg, vagy mélyvezetésű lesz

- nem tudni hogy kinek lesz rá pénze, vagy önrésze

- nem tudni hogy mit kérdez az önkormányzat a népszavasánson, ami nemtudni hogy lessz-e

 

Egyet lehet tudni, hogy ennek az útnak nincs értelme, akkor meg minben "Mester"kednek?!?!?!?

Előzmény: PriceJ (807)
M43 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 815
Szerintem is ez a legjobb megoldás, nem zavarja a környéken lakókat és még mindig a legolcsóbb a többi alternatívával összehasonlítva. Ha tényleg fontos az út, ennyit rá kell költeni.
Pepin Creative Commons License 2008.03.18 0 0 814
Nem az a baj, hogy _itt_ megdől minden érv, hanem az, hogy ha mégis lesz népszavazás ezzel a hülye kérdéssel, akkor nagyon el kellene kezdeni nyilvánosan is hőbörögni. Mert egyébként lesz egy népszavazás, mely mindent hitelesíteni fog.
Előzmény: PriceJ (813)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.18 0 0 813

Ha több felhajtó lenne, nekünk az lenne csak a vég! Gondolkozz, a felhajtóknál az autók le is tudnak jönni, vagyis még komolyabb forgalmat generálna a kertvárosi részen! Az az iszonyatos forgalom szétterülne a kis utcákban, más se hiányozna!

 

Amúgy pedig: tökre nem érdekel, hogy mibe kerül levezetni az utat 25 méter mélyre a kerület bejáratánál és kihozni onnan a kijáratánál. Kell az út? Akkor oldják meg, kompromisszumot kértek, ez az. Így is úgy is az én pénzemből építik, enniy beleszólása néhány ezer érintett embernek hadd legyen már! Az erdőt meg hagyják békén, és nekem ne járjon 7 tonnás földdel megrakott teherautókonvoj a kertem végében, ahol eddig kisgyerekek játszottak, és szálljanak le a zöldövezet elbetonosításáról amit mondvacsinált indokokkal akarnak megvalósítani!

 

Apropó: hallott már valaki akár csak egy olyan érvet is, ami elfogadható, és nem dönthető meg azonnal? Komolyan kérdem!

Előzmény: cssz74 (802)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.18 0 0 812

Ó, dehogy bizti... Szerintem a kérdés világos és egyértelmű: ha igennel szavazol, akkor zárt és melyvezetésű lesz, ha nemmel, akkor nyitott. Nemhiába van a kérdés bíróság előtt. Remélem, a másodfok nem dönt az elsőfok ellenében....

Előzmény: ardian (810)
ardian Creative Commons License 2008.03.18 0 0 811

Ááááá, most kódoltam a név-felírást... ezek szerint fekete lista is készül. No bravo.

Én is tuti rajta vagyok, mert már két levelem is megjelent a Városképben.

Előzmény: ardian (810)
ardian Creative Commons License 2008.03.18 0 0 810

Köszönet a beszámolóért.

Akkor most nem-mel kell szavazni? Ez bizti? Abból nem azt hozzák ki, hogy nyitottan szeretnénk?

 

Én közben meglátogattam a demokratikus honlapot, pusztán azt kérdeztem meg, miért nem jelenítiik meg a kultúrált, de egyet nem értő beírásokat... 1 óráig látható volt a kérdésem, de mostanra eltűnt.

 

És ezek után bármit is elhiggyünik nekik?

Előzmény: PriceJ (807)
Pepin Creative Commons License 2008.03.18 0 0 809
Pénzbe kerül. :-(
Előzmény: null1 (808)
null1 Creative Commons License 2008.03.18 0 0 808

Ne az az amit pl én nem kívánok. Pedig ott lakok.

Sőt tulajdonképpen ellenséges lépésnek venném. :))

 

 

más:

 

Az alagút végén kiáramló levegő (és a tartalmazott káros anyagok ellen) nem lehet vmi egyszerű műszaki megoldással védekezni?

Gondolok itt olyanra mint légfüggöny kombinálva a bejárathoz közeli elszívóval ami tisztítva van kiengedve?

 

 

Előzmény: cssz74 (802)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.18 0 0 807

Nos, fejlemények? Semmi újdonság, apróságoktól eltekintve. A legbosszantóbb, hogy a kérdések egy részére nem válaszolnak, kikerülik őket, úgyhogy ha bármelyikőtök megy még, javasoljátok az egy kérdés egy válasz metódusát, hátha akkor...

 

Amit megtudhattunk: nincs beadva EU-s pályázat, nem is lesz,a  főváros saját zsebből fizeti a beruházást (de meg lennék lepve, ha tényleg így lenne!). Voltak utat pártoló lakosok a Rádayból, tulajdonképpen a dögöljön meg a te tehened is alapján működnek, észérvek nem hajtanak csírát a fejükben, vagyis komolyan elhiszik, hogy kiürül a Ráday, ha a KKK megépül. Megtudtuk, hogy nincs forgalomszámlási adat (vagyis "a fővárosnak biztos van valami..."), hogy ami van, az is 15 éves, nyilván használhatatlan, így nyitott maradt az a kérdés, hogy mire is alapozzák a forgalomcsökkentő érveiket, erre pl nem feleltek. Viszont felírták minden kérdező nevét, remélem, valami feketelista készül, én 2x is kérdeztem, úgyhogy rendőri védelmet fogok kérni.

 

Fontos, hogy abba senki sem gondol bele, láthatóan ők is meglepődtek a kérdésen, hogy az építkezés 1 éve alatt hol fognak közlekedni a munkagépek, s a 7 tonnás, földdel megrakott teherautók, naná, hogy az olyan kis utcákon, mint a Flór Ferenc utca pl, az ráadásul földút is, erdő mellett, a nemlétező betonját nem teszik így tönkre a nehézjárművek. Úgyhogy arra is lehet készülni, hogy az építkezéstől 1-2 km-re lakók is szívnak majd alaposan legalább egy évig, amíg meg nem épül az út a munkagépek és teherautók napi közlekedése okán, az érintett lakosság így már jóval nagyobb tömeg, mint a jelenlegi 3-4 ezer lakó.

 

A népszavazási kérdésről ma dönt a bíróság, talán a hét vége felé megtudhatjuk az eredményt. A két alpolgármester szerint (Szaniszló, Ferencz - ez utóbbi mekkora tuskó, hihetetlen...) ha a nemek nyernek egy érvényes és eredményes szavazás esetén, akkor nem lesz út, annak ellenére, hogy a kérdés nem erről szól. Persze ezt sem adják azért írásba...

Előzmény: ardian (806)
ardian Creative Commons License 2008.03.18 0 0 806
Fejlemények a tegnapi fórumról?
Előzmény: Pepin (805)
Pepin Creative Commons License 2008.03.17 0 0 805
Szép gondolat... de eddig úgy tűnik, az önkormányzatot az sem zavarná, ha itt döglenénk meg - ha ezzel spórolni tudna az útépítésen.
Előzmény: M43 (803)
Elm Creative Commons License 2008.03.17 0 0 804
Az en meggyozodesem meg az, hogy _maximum_ a teherforgalom csokkenne, persze az se semmi, de az is csak akkor tenne, ha a tiltas mellett megfelelo ellenorzes is lenne, ami meg magyarisztanban nincs, ugyhogy megint ugyanott vagyunk ahol a part szakad. A _forgalom_ nem fog csokkenni, csak a kamionok helyen autok fognak sorban allni. Talan kevesebb szmog, de en ebben sem lennek biztos...
Előzmény: fater69 (798)
M43 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 803
Ugyan kivülálló vagyok, de egy mélyvezetésű alagút, ami elég hosszú ahhoz, hogy a két vége elegendő távolságban legyen lakott területtől szagilag, reális kompromisszumnak tűnik. A trükk az, hogy a Hungária és az M0 között nem nagyon találni más útvonalat egy újabb rész-körgyűrű kiépitéséhez. Elvileg szóba jöhetne a Munkáskörút, de ehhez hasonló okok miatt összességében sokkal több alagútra lenne szükség, így hosszú távon is a KKK látszik az egyetlen reális alternativának. Igy viszont már megéri mélyfúrással alagutat épiteni, mert még így is olcsóbb a project mint bármely alternatívája.

A "felülről" történő építéstől óva intenék mindenkit, ez tényleg irreális zaj-por-kosz terheléssel jár, plusz a közeli épületek állagának sem használ az épitési forgalom.
Előzmény: cssz74 (802)
cssz74 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 802

Ez már egy igazi kompromisszumos megoldás, nem olcsó, de megéri SZVSZ.

Akkor azért csinál6nának egy pár ráhajtást a 18.keres fő utakról, amikről nem akarnak, hogy legyen hasznuk az ottaniaknak is, pl.:Üllői...

Előzmény: fater69 (795)
cssz74 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 801
Én 17-es vagyok, nem arra járok a városba, egész elviselhetően be lehet juttni a Jászberényin, csak a Kozma sarki lámpa fog igazán, a Mázsa tér meg amúgy is kaki...
Előzmény: ardian (787)
cssz74 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 800
Ismerem a részt, jártam, járok arra sokszor, én a 17.-ben lakom, érintett területen.
Előzmény: ardian (785)
Pepin Creative Commons License 2008.03.17 0 0 799
azért gondoltam a Péterhalmi úttól induló lejtésre, így a jelenleg progagált verzióhoz képest ez kb. plusz 600 métert jelentene a föld alatt, aminek viszont már van realitása.

Ez az, amin jelenleg leginkább parázok. Belegondolt már bárki, hogy ha ideteszik a portált a szélső házak mellé, mekkorra lesz itt a levegő szennyezőanyag koncentrációja? Ráadásul az uralkodó szél is nyugati-északnyugati, így minden, ami kijön, itt fog kikötni felettünk.
Előzmény: fater69 (798)
fater69 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 798

Direkt írtam így, hogy "akik hisznek benne", én speciel nagyon nem hiszek ebben a forgalomcsökkentős maszlagban. Meggyőződésem szerint az M0-nak köszönhetően csökkenni fog az egész város forgalma, de szemmel láthatóan nem akarják megvárni az átadást a KKK-val kapcsolatos döntéssel.

 

Az egész XVIII. ker. alatt futó alagút tényleg nem megvalósítható, azért gondoltam a Péterhalmi úttól induló lejtésre, így a jelenleg progagált verzióhoz képest ez kb. plusz 600 métert jelentene a föld alatt, aminek viszont már van realitása.

Előzmény: Elm (796)
Kabocabea Creative Commons License 2008.03.17 0 0 797

Kedves Mindenki!

Az alábbi kérdést tettem fel az alpolgármesternekaz üggyel kapcsolatban:

Amennyiben bizonyíthatóan a földmunkálatok (fúrás, munkagépek forgalma stb.) során anyagi kár - gondolok itt pl. falrepedés, falomlás - keletkezik a tervezett út mentén és környékén lévő házakban az kit terhel? Lesz/van az önkormányzatnak valamilyen biztosítási kerete erre az eshetőségre?

 

Válasz erre:

Tisztelt hölgyem !

Alpolgármestertársamtól kaptam meg kérdéseit.
Ha úgy gondolja,hogy épülete veszélyeztetett az építkezés által, akkor a
beruházási munkálatok megkezdése előtt állapotfelmérést kérhet a
beruházótól. Ezt követően bekövetkezet károsodás mértékét így meg lehet
ítélni. Kártérítési igényét a beruházóval szemben igényelheti.

Tisztelettel: Sándor László alpolgármester

 

Gondoltam tájékoztatásul megosztom mindenkivel.

 

Üdvözlettel:
Bea

 

Elm Creative Commons License 2008.03.17 0 0 796
"- jól járnak azok a lakók, akik hisznek benne, hogy a KKK miatt kevesebb lesz a forgalom a kerület többi útján"

De csak hiszik, mert meg ha csak kevesse igaz a barnamezos fejlesztes, akkor sem igy lesz, de azzal egyutt meg mar tuti nem ugy lesz. Szerintem.

Ugyanakkor, lassuk be, az, hogy az egesz XVIII kerulet alagutban legyen, meg utopianal is kevesebb - annyi penz nincs a vilagon.
Előzmény: fater69 (795)
fater69 Creative Commons License 2008.03.17 0 0 795

Kész lesz, amikor kész lesz, már arról beszélnek, hogy ez egy középtávú, kb. 15 éves ütemezésű projekt, ami így magunk között szólva reális is lehet. A 2010-es átadás szerintem a sajtó félreértése volt, az csak a Cséry-telepig tartó szakaszra lehet igaz. Amit egyelőre nyélbe akarnak gyorsan ütni, az a nyomvonalra és a kivitelre vonatkozó, a főváros és a kerületek közti előmegállapodás, hogy már annak megfelelően lehessen a kész tervdokumentációt előkészíteni (az sem két nap...).

 

A parkosítás csak egy "bedobott" gumicsont volt az önkormi részéről, mutatva, hogy ők milyen rendesek, hogy nem csak egy betonfödémet kell nézegetnünk. A valódi célunk nem az, hogy parkosítsanak (ott az erdő, ha valaki zöldre vágyik) hanem hogy ne bolygassák fel az életterünket. Ezt egy módon tudjuk elérni, ha körömszakadtáig ragaszkodunk a mélyvezetésű, alagutas kivitelhez.

 

Ezzel a megoldással mindenki jól jár:

 

- a főváros megkapja a KKK-t, lehet a XV-XVI-XVII. kerületekben fejleszteni a barnamezős területeket (ugyanis aki még nem tudná, ez ennek az útnak a fő célja)

- jól járnak a XVIII. kerületi érintett lakók, mert nem teszik őket anyagilag és idegileg tönkre

- jól járnak azok, akiknek az ingatlanát részlegesen kisajátították volna (még belegondolni is szörnyű lehet nekik)

- jól járnak azok a lakók, akik hisznek benne, hogy a KKK miatt kevesebb lesz a forgalom a kerület többi útján

- jól jár a HM, megmaradhat a stratégiai vasútvonala

- jól jár a kerületi vezetés, nem kell tovább hadakoznia a lakókkal

 

Hab a tortán, hogy a Halmi erdő is megkímélhető, ha a Péterhalmi út közelében már leviszik a föld alá az utat. Kerékpárút meg nem hiszem, hogy kellene, bőven elég lenne, ha ezek után is az erdőben tekerhetnék a srácaimmal keresztül-kasul, mint ahogy eddig is tettük.

Előzmény: BoGar (783)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.17 0 0 794
Ugyan már Pepin, legalább lesz hol szánkózniuk a gyerekeknek... :)
Előzmény: Pepin (791)
Elm Creative Commons License 2008.03.17 0 0 793
Egyetertek. :o)
Előzmény: PriceJ (786)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.17 0 0 792

Jé, tényleg! :)

 

Kultúrált hangnemben írtam ellenvéleményt.. Igaz, odaírták: "A kérdések, vélemények megjelenítése a szerkesztőségünk döntése alapján történik."

 

Az is érdekes, hogy a fórum főoldalán 2 témát (topikot) jelez, s ha beljebb lépsz már csak egy marad.. Sajátos megoldás, node miért is vártam volna mást?

Előzmény: ardian (790)
Pepin Creative Commons License 2008.03.17 0 0 791
Vagy kapunk ide egy befejezetlen godrot...
Előzmény: ardian (787)
ardian Creative Commons License 2008.03.17 0 0 790

Megnéztem, nem látszik.

5 hozzászólást jelez a rendszer, ebből mindössze 2 egyetértő olvasható.

Éljen a Demokrácia!

Előzmény: PriceJ (789)
PriceJ Creative Commons License 2008.03.17 0 0 789
Köszi ardian, a vérnyomás már a helyén, gyorsan írtam is a fórumába... :)
Előzmény: ardian (788)
ardian Creative Commons License 2008.03.17 0 0 788

Ha nem láttátok még, ajánlom vérnyomás-emelésre:

http://www.keruletkorut.hu/

Előzmény: ardian (785)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!