Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tejbegrrr!!! Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255725
Nem elképzelhetetlen, csak egyrészt dögunalmas, a körülmények ismeretében pedig másrészt felháborító.
Előzmény: Greenie (255696)
lightningman Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255724
ja, meg kicsit Kiminek is, hogy jövőre legyen VB, ne égjen le a Ferkával, mert akkor jön a sok megmondóember, hogy amivel Schumi tud VB lenni, azzal Kimi nem(pedig az nem ugyanaz a kocsi lesz, mint ami most... és itt nem a technikai fejlődésre gondolok). de neki mondjuk csak Alonso ellen(jövőre nem fog más beleszólni a VBbe, a Renaultnál lesz egy Fisico, aki sose lesz egy éven keresztül olyan jó, mint Alonso, meg egy elsőéves Kovalainen, a Mekit meg ismerjük, Alonso szerintem szopni fog vele, Hamilton meg dettó elsőéves lesz). kicsit overhypednak tartom Kimit, de nem rossz pilóta. jövőre lesz nála jobb. szerintem Hamilton és Rosberg jobbak, mondjuk a kocsijuk meg szarabb... Alonsot meg nem csípem. idén is csak Mihály miatt drukkolok neki:)

jövőre Kiminek kell a VBnek lennie, hacsak nem tanul meg autót és motort építeni a Meki meg a merci...
Előzmény: jedi1 (255708)
porker Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255723
Kiminek kevés lenne az, ha a Merci jó lenne... tartósan. Személyi problémái vannak a csapattal. Túl laza hozzájuk képest. A Ferrarinál - elméletileg - a mentalitásának megfelelőbb környezetet találhat.
Alonso épp ezért jó választás a Mercinek, mert emberileg is jobban ki fognak jönni. Arra azért kíváncsi vagyok, hogy mi lesz vele, ha nem egy tökéletesen működö autóba ül? Valamint ha Neki kell majd alkalmazkodni; mert mióta "nagyfiú" lett Briatore mindent úgy csinál(tatot)t, ahogy neki volt jó.
Előzmény: Tojota Óner (255718)
igen7 Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255722
kémkedni én sem kémkedek :)
Előzmény: Greenie (255715)
fastcar Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255721
Mér'? Ma nincs verseny a CC-ben? :)))
Előzmény: nicko (255663)
spedway Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255720
Lesz itt ihaj-csuhaj! :)))

Na én meg megyek Debrecenbe, megkezdjük a sulit ma este egy szolid bulival!
Jó ünneplést mindenkinek! :)
Előzmény: nicko (255654)
w00dy Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255719
Honda VS Toyotában egyértelműen toyotás vagyok, de ne haragudj, ahhoz sokkal többet kell innia Kiminek ;)
Előzmény: Tojota Óner (255718)
Tojota Óner Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255718
"Megkönnyebültem, hogy Kimi jövőre jó autóba kerül. Tök megértem, hogy elhagyja a szarakodó csapatát. Szerintem a tavalyi év tett be neki. Jobb válatsztás a Ferka, mint a Renault."

Egyetértek.

"Titkon bízok benne, hogy pár év múlva, egy hatékony csapatvezetés után, Kimi visszatér hozzánk és nem kell skrizofrénül drukkolnom."

Az én képletemet az oldaná meg, ha Kimi a Toyotához jönne. :))) Tudom, mindenki lehülyéz, de én istenbizony, komolyan reménykedem ebben. :)))
Előzmény: Ordas (255644)
fastcar Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255717
Miért? Jövöre már nem írsz ide se? :DDD
Előzmény: Ordas (255644)
nicko Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255716
ha nem örül '94-ben a dobogón, ha nem állítja váltig '95-ben, hogy semmit se tudott a csalásaikról, ha nem löki ki hillt és Vilit szándékosan a VB címért..talán még most is neki szurkolok mint '94-es Imolai futamig...mint lehetséges Senna legyőzőt..
Előzmény: Abraka Dabra (255709)
Greenie Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255715
Én nem spionkodom a modi topikban, mint te...
Előzmény: igen7 (255704)
Bosco Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255714
ja értem.
Előzmény: nicko (255710)
Helter Skelter Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255713

Michael Schumacher, a controversial great

By Alan Baldwin Sunday,

September 10th 2006, 13:50 GMT


Michael Schumacher's position as a Formula One icon, the most successful driver in the history of the sport, is assured.

Whether Ferrari's seven-time world champion is also the greatest is another question, one guaranteed to trigger endless debate long after the ever-controversial German has finally left the stage.

It is one that has dogged Schumacher ever since he overtook the late Juan Manuel Fangio's record of five championships in 2003.

For more than a decade, Formula One has been divided by the behaviour of a man blessed with sublime talents and some all too obvious failings.

He is one of the greats, a figure who transcends his sporting arena as a global celebrity familiar even to those far removed from the world of motor racing.

A generation of fans has grown up watching Schumacher punch the air as he performs his familiar victory leap, fans who have revelled in his skill in the rain at Spa and celebrated alongside him in his native Germany.

There are plenty of others, however, who feel that the 37-year-old's career has been too chequered for him to be due the worship accorded to Fangio, Jim Clark or Ayrton Senna - even if the latter was no angel himself.

There have been accusations of cheating, after his first title success in 1994 when he collided with Briton Damon Hill to win by a point, and again in 1997 when he tried to barge Canadian Jacques Villeneuve off the track.

This year's Monaco Grand Prix, when Schumacher was punished for deliberately impeding rivals to ensure he took pole position, was the latest in a list of controversies to have enraged rivals over time.

"Where Schumacher cannot draw the right line is on track," former teammate Martin Brundle wrote in the Sunday Times newspaper.

"He cannot see when he crosses the line between tough but fair, and ruthless but foul. That is exacerbated by his total belief that he cannot be wrong.

"He has a default mode in the car: if you're going to pass him, he will drive you off the road," added Brundle. "He even did it to me as a teammate."

The final farewell will come in Brazil next month, after Schumacher announced in the wake of Sunday's victory in the Italian Grand Prix that he would quit at the end of the season.

Schumacher will not be forgotten, not by his enemies and certainly not by the Ferrari faithful thronging the historic Monza circuit for his European farewell.

He will appreciate more time with his young family, whom he has shielded from the public gaze.

Schumacher, who often came across as arrogant and brash in his early days, has shunned the fame and hero worship that go with the territory.

"I don't want it, I have a problem with it, just as I do with the hysteria surrounding my person," Schumacher once said, professing little interest in the many records he has accumulated and the Formula One history he has made.

"Obviously I appreciate what people think of my achievements and how it lifts them, but I don't see myself as a hero.

"I am just like everyone else, I just happen to be able to drive fast."

The German has been a winner like no other.

The bare facts are incontestable: a record 90 victories after Sunday's triumph at Monza, five successive titles for Ferrari and more points, pole positions and podiums than anyone else in history.

Renault's world champion Fernando Alonso is one who doubts that anyone will ever get close to beating Schumacher's number of victories.

"I think you need to be extremely lucky, with the right team always," he said. "When you are in the wrong car at the wrong moment, you can't do anything."

Schumacher has excelled at being in the right place at the right time, and almost always in the best car. He has also been the architect of his own success by building a strong team around him.

The son of a bricklayer, who now owns a go-kart circuit in Kerpen near Cologne, Schumacher was born in Huerth-Hermuelheim on Jan. 3, 1969.

The man who would go on to become Germany's first and so far only Formula One world champion started karting at the age of four in a machine built by father Rolf and powered by a lawnmower engine.

He made his debut in a Jordan at Spa in 1991 after that team's Belgian driver Bertrand Gachot was imprisoned for assaulting a London cab driver with CS gas.

Schumacher's manager Willie Weber convinced Eddie Jordan that the young German, little known outside the Mercedes sportscar team, knew the famed circuit well. In fact, he had merely been around it on a bicycle.

The former garage mechanic was an instant hit, snapped up immediately afterwards by Flavio Briatore's Benetton and taking his first win at Spa in 1992.

That was followed by a first championship with Benetton in 1994 after Brazilian Senna was killed at Imola.

Senna's death robbed Formula One of an enthralling battle, the young pretender against the triple champion. Only later, with the emergence of Alonso as Formula One's youngest champion in 2005 and Kimi Raikkonen winning with McLaren, did that generational showdown emerge.

Instead it was with Hill, stepping into the breach at Williams after Senna's death, and McLaren's Mika Hakkinen that Schumacher fought the duels that lit up the championship in the mid-1990s.

After the infamous collision with Hill, and a second title in 1995, Schumacher left for Ferrari to seal his fame and establish a new era for the glamour team.

Hill won in 1996, and then came the debacle of 1997: "If there is anything in my career that I could undo, it would be that episode," he said later.

In 2000 he secured Ferrari's first driver's title in 21 years and the pressure came off with four more in a row.

Few would rule out an eighth crown before he goes.

w00dy Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255712
JForce teljesen a szívemből beszél:

"I have not always been your biggest fan, and God knows you have big shoes to fill

But you will be a Ferrari driver, and with the great company car, the comfortable paycheck, and the enormous expectations comes the support of millions.

Welcome to the Scuderia, we hope you bring us much success, and we hope you enjoy it

FORZA FERRARI FORZA KIMI"
igen7 Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255711
a toyota 3 űberbéna szezon után mutatott valamit tavaly. a BMW meg az első évében ment 2 dobogót. nem ugyanaz a kettő eset.
Előzmény: Tojota Óner (255706)
nicko Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255710
én ezt az anyázókra írtam..mert megkapták érte a jogos banánt...
Előzmény: Bosco (255691)
Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255709
én senkit. 80-as évek óta nézek f1-et, és Mihály volt az egytelen akit utáltam. volt akit nem csíptem, nem neki szurkoltam, de ő az egyetlen, akit utáltam.
Előzmény: Greenie (255705)
jedi1 Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255708

Azért én mindenkinek nem.:-)

De jó lenne ha a kedvenceim közül legalább egy a vébé címért harcolhatna jövőre.

Előzmény: lightningman (255702)
Tojota Óner Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255707
" Alonso előzése nem volt tiszta Heidfeld ellen, de gondolom nem akarták tovább büntetni."

Nekem is volt (van) egy ilyen érzésem...
Előzmény: jedi1 (255648)
Tojota Óner Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255706
"Kubica nagyot ment, ha a BMW ilyen ütemben fejlődik, pár éven belül VB címért fog harcolni."

Tavaly idény elején én is ebben bíztam Toyotailag, mikor Trulli kezdett sűrűn előfordulni a dobogón. Oszt idénre mi lett belőle? Egy jó vaskos semmi. :-/ Szóval gyanítom, hogy a BMW útja sem lesz rögmentes. :) De legyenek jók, nem bánom. Mindenki legyen jó, és legyenek kiegyenlített erőviszonyok, és pokolian izgalmas meccsek! :)
Előzmény: igen7 (255586)
Greenie Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255705
abraka dabrát.)
Előzmény: adchef (255677)
igen7 Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255704
te fradista is vagy? mert az már nagyon a ne tetézd kategória lenne :)
Előzmény: Greenie (255696)
Ordas Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255703
Téged
Előzmény: adchef (255677)
lightningman Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255702
húha, akkor mi találkozunk:)

nálam Button, Rosberg, Heidfeld viszi a dolgot most is:)
ha jövőre jön, akkor Kovalainen és Hamilton is... baszki, mindenkinek drukkolok:DDD
Előzmény: jedi1 (255689)
Bosco Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255701
goodbye:))
Előzmény: Abraka Dabra (255693)
Helter Skelter Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255700

Bazze modera is beindult! :)

 

Modera mit szól Sumi visszavonulásához? ;)

Abraka Dabra Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255699
tévedsz. vágre utálat nélkül nézhetek f1-et, mint 1994-ig.
Előzmény: Tripletheader (255683)
igen7 Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255698
a viszonzatlan szerelem okozhat ilyesmit... :)
Előzmény: Ordas (255688)
sx7 Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255697
most van iunterjó, csak Kai ordít mint az állat közben :D
Előzmény: Bosco (255684)
Greenie Creative Commons License 2006.09.10 0 0 255696
Titeket tenyésztenek? Az elképzelhetetlen, hogy valaki hétszer nyer, az nyer nyolcadszor is, ugye?
Előzmény: tejbegrrr!!! (255660)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!