Így, hogy csak magaspadlós csuklós van helyire, még az is előrelépés lenne.
Most már tényleg egyedüli MJV, ahová nem sikerült akadálymentesített buszt rakni. Pár éve Szombathelyen ugyanez volt, de azóta ott változások történtek.
KMG nem lett volna rossz, ha jött volna 0 évesen. Egy vándorszekér Sopron-Győr közt. Kár, hogy ennyi tartalékot elmart Győr helyi...
Volvo 7700A az nem is volt sosem Nagykanizsán helyiben? LKC féle ex Pannonos csuklós Credo Várpalotáról jöhetne, ha már szombathelyi meg dunaújvárosi Credot is sikerült szerezni oda.
Sziasztok! Arról tud esetleg nekem valaki adatot mondani, hogy mekkora autóbuszos teljesítmény esik Zala megyére a helyi szolgáltatások nélkül? Vagy ha itt volt esetleg ez téma, akkor oda is lehet nyugodtan irányítani. Sokat kerestem, de nem találtam.
10:00-kor valóban PSJ-015 ment Őribe, ezzel felfelé átveszi Népliget a Zala Volán egyik "ősi", '90-es évek óta létező járatát (17:00 Zeg-Bp.). Sármelléken át PSJ-021 jött, nyilván délután lesz neki egy második köre is.
12:00-kor egy népligeti Credo jött le (tehát eggyel "visszacsúszott" a kínais forda), másodrész az eddig megszokott, Kanizsára átszerelő TDE-310
14:00 visszakerült az egerszegi üzemhez (mint a 23:00 újraindulásából előre látható volt), PSJ-020. És kapott másodrészt is (mint a vágányzár óta általában), egy népligeti Credo személyében. Felfelé 19:00-kor gondolom ugyanez a páros jön.
Felfelé a 10:49 másodrészét Nagykanizsa adta: AAIL169
13:24 az eddig megszokott trió, bár elővételek alapján a tatabányai kocsira inkább 14:49-kor lenne szükség.
Kanizsa soproni sárga Mercije pedig a 10:49 Zeg-Budapestnek ad másodrészt... vissza talán 16:00 másodrész? De a vágányzár után erre valószínűleg nem lesz szükség
PSJ-019 ma visszatért, közel egy hónap kihagyás után
Szombaton pedig nincs dupla pesti forda - nem is lehetne, mert lefelé a 08:00, 10:00, 10:00, 12:00 négy járat közül 3-nak népligetinek kell lennie (Egerszegről addigra nem ér fel több járat), de ezek mikor tudnak visszamenni? 13:24, 14:49 és 16:49... vagyis a dupla forda felfelé útján. Előbbiek közül egyébként a 12:00 marad Zalás.
19:30-kor keszthelyi kocsi megy vissza, ami fel menetrenden kívül, 11:35 hévízi másodrészként jött, ma IAB-863, alapból valószínűleg SEF-388 (a menetrend szabadnapokon "féloldalas", eggyel több meghirdetett járat megy le, mint fel).
19:30 Bp.-Zeg eddig minden nap elérte a 22:40-es műszakos járatokat, pedig dugók kapcsán extrém hét volt: M7 terelések mellé hídlezárós tüntetés és Netanjahu-látogatás...
Helyjegyekben viszont eddig elég harmatosak voltak az eladások, többet vártam már első hétre is, a 18:00 rovására.
16:00 viszont elég szép, bár ez a fekvés ugye már létezett korábban is, csak a Déliből indult.
Bakonyi vágányzár április 30-ig van hirdetve. De elvileg még neki sem álltak a melónak és így idén bőven kitart a vágányzár. Ezt egy kalauz mondta kb 3 hete Egerszegi járaton.
SEF-388 fordáját egyébként eléggé "billegőnek" érzem... beállították kedd-szerdán is a 11:35/18:00 kanyarra, de előbbi nap elővételek alapján oda-vissza feleslegesen. Szerda este már bőven kellett, de valószínűleg csak a vágányzár miatt.
Csütörtökön már meghirdetett járata a 18:00 Bp.-Sármellék-Zeg., ami vágányzártól függetlenül is kell, de ezen tudna fordulni PSJ-014 egy második körön.
Érdemi feladata tehát csak péntek-vasárnap lesz, ha véget ér a bakonyi vágányzár.
PZW-171 nem dolgozott, helyén reggel IAB-863 jött fel. De vissza 14:30-kor már az a LOY-452 ment Szentgrótra, ami a 10:49-es mellett ment fel - a szűk fordulóidő miatt gondolom a szentgróti sofőrrel (aki így másik tartalék busszal ment haza, mint amivel feljött).
IAB meg lement Kecskemétre, a LOY-t felhozó sofőrrel.
Végül is működhet, vezetési időbe belefér (ha dugó miatt megkésik a Hévíz-Bp., akkor megosztva veszi ki a 45 percet Budapesten és Kecskeméten), bár szerintem a vágányzár után a 10:49 mellé nem fog kelleni másodrész. Ha így marad, akkor gondolom SEF-388-é lesz ez a Kecskemétet megjáró forda.
Ugye bár Lenti telephely alapból nincs már, mert megszűnt. Távolságira talán az MRA-459 és a 2 MRK lenne alkalmas, de mindennapi autópályás járatra viszont ezek már annyira nem lennének azok. Nem is beszélve, hogy az MRA alapból veszpémi járatot csinálja mindennap, a 2 MRK meg helyközibe és hétvégente távolságira vannak beosztva így azokkal se tudnák megoldani ezt a járatot. Ha itt maradt volna az RLT-921, akkor talán azzal lehetett volna vinni, de ugye Zalaegerszegen kapott távolsági járatokat, így gyakorlatilag nem maradt busz erre a járatra.
PSJ-019 fordája újra Hévízen át jön haza 18:00-kor Budapestről, így kizarásos alapon a keszthelyi RLT-918 kapta az új 19:30 Bp-Zalaegerszeget azokon a napokon, amikoe nincsen dupla forduló