Pont ma néztem szegény 712-t... Hááát. A tetejéről lerángatták már az esőelvezetőt, az első ajtó nincs lelakatolva, hiánzik a fülke, ha jól láttam, meg egy két külső alkatrész. Böcsületesen rozsdállik... Mondjuk hátha, de nem hinném, hogy komoly reményeket érdemes lenne táplálni iránta.
hát...nekem a 00-19 erősebbnek tűnt mindig is mint a 00-22...a 00-24 viszont tényleg mehetne már...a 17-12 kijöhetne már, mert az sem egy rossz gép, a 17-48 sorsa meg majd eldöl (kocsikiadás szempontjából ő is jöjjön utcára...:))
Ma mentem a 05-83-al. És hát....sok mindent tapasztaltam.
- Egyedi, és nemcsak a kijelzőmentességtől meg a +4 üléstőlm hanem hangban is. Olyan daráló hangot ad miután felvált 2-esbe, hogy öröm hallani (mint a 10-69). Továbbá ma egyedi volt benne a következő: miután kinyíltak az ajtók, hallványan szólt utána rögtön az indításjelző és a 3. ajtónál a piros búra is világított (hozzáteszem nyitott ajtóknál volt ez az állapot). Miután a sofőr csengetett a csengés hangosabb lett, a 3. ajtónál elaludt a piros fény, a többinél meg pont akkor világított ahogyan az megszokott.
- Rendkívül szutykos hátul, nem tudom mikor takarították utoljára de lehetne kezdeni vele valamit, mert "GEP! MÓKUS; FACE" + egyéb firkák tömkelege borítják a buszt, és néhol már a kilátást is zavarja...:S
Beírom, mert érdekes: Kelenföldön elkerült valahova a 11-76, 11-77 és 11-41, amik eddig évek óta egy helyben álltak. A 17-30 sincs ott, csak a 05-54 maradt a helyén.
Pedig ma voltam Cinkotán, de ott összetörve csak a 06-72-t láttam.
De akkor ott fel kéne söpörni a területet mellette, mert akkor érkezik a 00-29, és rögtön mellé beállhat a 00-68 is, miután megrendezett pár autót a Lőrinci-Csévéző sarkon @ 98E.
Bal elejét érintőlegesen mindjárt alá is vethetik ennek a közbeszerzési eljárás nyertesének.
17-69-cel kapcsolatban pedig feltételezem, hogy ő is leállt, régóta nincs már itt a 196-oson. (És gondolom, hogy neki akkor ennyi volt... FKU-911 múltkori beírása alapján.)
Elméletileg beállt a motor. Én vittem utoljára garázsba, miután a kolléga félreállt vele az 58-ason. Miutn beértem a garba, már a motor sem indult be.
Szerintem a délelőttös megfőzte a motorját majd a délutános 2 kör után mondta, hogy fűtés nélkül sehova. Ahogy töltötted bele a vizet, úgy folyt el a víz a létező összes helyen.