Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t4pistibá Creative Commons License 2012.10.07 0 0 3292

Hali!

Azt meg tudnátok mondani, hogy a tdi hátsó dobja jó-e a 2.4d re (fúrás -faragás nélkül)?

Prefetto Creative Commons License 2012.10.07 0 0 3291

Áazé sztem a 300000+-os fészket tekinthetjük tisztességesnek. Nekem 380 van a kocsiban és nem is lötyög.

Előzmény: lor.inc (3290)
lor.inc Creative Commons License 2012.10.07 0 0 3290

A gyari konstrukcio fura nekem.

Valamivel/bol egy tisztesseges feszket kene csinalni annak a muanyag gombnek akkor tartosabb lenne.

 

 

@sajovolgyi: nincs mit!

Forgasd egeszseggel!

 

@kommy:koszi a linket!

a szijjakra nincs valami hasonlod?

igaz meg a valtos linket sem nyalaztam at mi is kell belole

Előzmény: t4pistibá (3288)
sajovolgyi Creative Commons License 2012.10.07 0 0 3289

Szia!

Nagyon szépen köszönöm nagyon jó részletes.

Üdv:

Oszi

Előzmény: lor.inc (3286)
t4pistibá Creative Commons License 2012.10.06 0 0 3288

A lemezes megoldásnem tetszik, vagy úgy az egész  kunstukció?

Ja ,arra figyelj, hogy két fajta rudazattal készült ,de legalábbis a fodítórud biztosan,és a kisebik golyó is kétfajta van !

Előzmény: lor.inc (3286)
Kommy Creative Commons License 2012.10.06 0 1 3287

Szerintem ez egy elég jó kis rajz minden rajta van és oldalt ott vannak a cikkszámok is. Link

Előzmény: lor.inc (3286)
lor.inc Creative Commons License 2012.10.06 0 0 3286

nem valami szimpi megoldas, gomb feluletu darab ket majdnem sik feluletu darab kozott.

/lehetne nagyobb a sullyesztes a villaban/

 

van valahol elerhetoen alkatresz lista?

ahol korrektul le van irva mibol mi kell?

ek- fogasszijjat keresnek, de meg unix is kiad tobbfelet /hosszban is van varia boven/

 

@sajovolgyi: ment mail

Előzmény: t4pistibá (3285)
t4pistibá Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3285

Bocs itt a kép is!

t4pistibá Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3284

Hali!

Itt egy kép  .Nekem ez a lemezes megoldás bejött. Igy ha a két oldalt felhajtod a golyó berakása után kiesni már nem tud !

Előzmény: gokartbéla (3278)
gokartbéla Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3283

Bele tettem forróvízbe, hogy egy kicsit meglágyuljon aztán rá préseltem.

Előzmény: 95g (3280)
sajovolgyi Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3282

Szia!!

Megközsönöm , ha elküldenéd az emeilomra.

sajovolgyi@freemail.hu

Előre is köszönöm.

Előzmény: lor.inc (3269)
vwbus Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3281

Üdv! Szerelje ki a rudat és préselje rá . A váltokar alatti bilincsnél jelölje össze hogy állt akkor össze szereléskor nem kell keresgetni a jó beállitást (5. v. hátramenet nem lesz) http://elsaweb.spaghetticoder.org/doc/N.en-GB.70-S-S02B/609558/2

Előzmény: 95g (3280)
95g Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3280

Üdv mindenkinek!

 

A vátó rudazat T4 2,4 D műanyag golyó cserének van valami trükkje? A szerelőm berakott egy újatkb 2 hete és most kiesett(elveszett)

szerinte csak úgy megy fel ha vág rá egy hasítást ...? Tudna valaki zanácsot adni a dologban?

Köszönettel!!!!

lor.inc Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3279

le tudnad irni mely darabokat kell rendelni mert akkor berendelem oket, egy probanak jo lesz.

94-es 2,4D 5 gang, a valto kodjat hirtelen nem tudom (nem tudom szamit-e)

 

 

 

@marhadoktor elvileg elkuldtem mailben a yousendit oldal segitsegevel

(most latom a kalapos fotot! zsir)

Előzmény: t4pistibá (3277)
gokartbéla Creative Commons License 2012.10.05 0 0 3278

Azthiszem epoxi gyurma lesz nálam a befutó. De akkor nagy marhaságot nem mondtam remélem.

Az árak elég jók, remélem nem lesz minőségi probléma. Megrendelem én is mibajom lehet.

Előzmény: t4pistibá (3277)
t4pistibá Creative Commons License 2012.10.04 0 1 3277

Hali!

A múlt héten én is azt hittem hogy kuka leszz a váltó ,a sebességeket ha nagy nehezen megtaláltam recsenés nélkül nem tudta berakni! Kicseréltem a rudazatnál ezeket a müanyag (golyó ,persely)alkatrészeket és olyan lett mint az újj ,ezt nem hittem volna!

A nagy golyónál nekem is meg volt kopva az aluminium ,azt ugy oldottam meg hogy a megfelelő vastagságu lemezből vágtam egy csikott kicsitt szélesebbre és a két szélét felhajtottam igy ha a golyó a helyére kerűl nem tud kiesni a lemez!

Az alkatrészeket innen  rendeltem:

http://alkatreszek.hu/webaruhaz/htmls/autotipus__vw__transporter__transporter_iv_busz_70xb_70xc_7db_7dw_1990_09_2003_04__1863/eroatviteli_alkatreszek__sebessegvalto_rudazat_persely_kezi__mind__mind?gyakori=I

nemethla Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3276

a toldacuccot.hu elég jó, 10 letöltésre.

Előzmény: lor.inc (3269)
gokartbéla Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3275

Nézd kéhrlek eszembe sincs kritizálni a meglátásod, sőt elvileg a te véleményed a helyes,

mivel a szinkron váltó igy mükődik. De sajnos valamiért mégis a rudazat kopása okozza mert

annyira kivan már kopva az a sok szar müanyag alkatrész hogy az csuda. De tudod mindig csak egykét müanyag alkatrész cseréje ezt hozza. Felkéne ujítani az egészet azt jól müködne. Ez az én autóm, de ettöl lehet szinkron hibája a doktorénak.

Pont a múlt héten nézegettem a nagy "bogyót"(új természetesen)miért is lóg. Azt vettem észre, hogy az alu ház van már kikopva ami a váltóra van csavarozva.

Előzmény: Ad Dio... (3273)
Kommy Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3274

MInt régebben kérdeztem egy hibáról amihez a 701711699-es cikkszámú alaktrész való. Tegnap megrendeltem unixban, meg is jött de a dobozában a 701711066-os cikkszámú alkatrész volt, visszamentem és megrendetük újból ugyan azt az egész készletet (3DB) ma megyek, ogy elhozom erre megint ugyan az van a zacskóban, most várok, hogy végre megjöjjön, most máshonnan rendelték amúgy 900Ft-ba kerül.

 

Sőt mint kiderült nem ez volt a fő hibája a váltókarnak, hanem ami megakadályozza, hogy lenyomás nélkül hátramenetet lehessen kapcsolni az volt felcsúszva és a rugó nem tartotta fenn a kart, most azt megigazítva a helyén van a váltókat, de valaki már gányomta a tartót mert egy tiplivel van a helyére szorítva, még jó, hogy nem kellett eddig használni. De remélem hamar megjön. 

Ad Dio... Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3273

Felfelé kapcsolva ugyanoda teszed a kapcsolórudat mint lefelé. Ha a rudazat lenne, akkor mindkét esetben akadna. Ha egyszer megvan a fokozat egyszer meg nincs, akkor az szinkron.

Felfelé kapcsolásnál a főtengely fordulatszám normálisan sokkal közelebb van váltótengely fordulatszámához, így a szinkron kevesebbet dolgozik. Visszaváltásnál egy gázfröccsel lehet rásegíteni a dologra.

Előzmény: gokartbéla (3271)
marhadoktor Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3272

Ha elküldenéd nekem a  oldalon keresztül a marhadoktor@gmail.com címre nagyon megköszönném!!!

Előzmény: lor.inc (3269)
gokartbéla Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3271

Ez nem biztos. 4-ből ha a 2-öt beveszi és utána 3-mat....

Nekem azt mondták az 1-2 szinkron szokott tönkre menni legtöbbször.Az enyémen mind ki lett cserélve és sokszor kell ugymond kanalazni,( megrázni ki hogy érti) hogy bevegye a hármast.

Előzmény: Ad Dio... (3270)
Ad Dio... Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3270

Ha felkapcsolásnál megvan a fokozat de vissza nincs, az majnem biztosan szinkron.

Előzmény: lor.inc (3269)
lor.inc Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3269

Sziasztok!

 

Pont arról van szó ami izgat.

Vettem egy T4 multivant elvileg 330ekm-el.

5-nől 4-be ill. 4-ből 3-ba nem lehet berakni csak 2-ből felfele.

Akkor ez nem szinkron lesz /pedig én arra gyanakodtam/ hanem a rudazat hibája?

Korábban lett mutatva /meg haver is mutatta/ azt a kis műanyag elemet ami ilyesmi hibát okozhat.

Csak ő lenne a ludas?

 

 

Egy T4 szerelési könyvem nekem is van korábban beírtam.

Mondjatok valami korrekt feltöltős helyet és felrakom

marhadoktor Creative Commons License 2012.10.04 0 0 3268

Nos, végül meg lett véve a taliga.

A biztonság kedvéért ma megnéztem még két járgányt. Ugyan mindkettőnek kevesebb volt a kartergáza, de egyik sem ment jobban a kiszemelt példánynál. A kupakot meg végképp nem emelgeti, inkább olyan csendes fing jellege van. Cegléden bevittem egy ajánlott szervízbe, kifejezetten jónak lett titulálva a konstrukció. A váltónál pediglen vagy rudazat vagy szinkrongyűrű. Nincs baj!

Amúgy köszönöm!

gokartbéla Creative Commons License 2012.10.03 0 0 3267

A több száz ezres használatból eredő kopást nem lehet csodaszerrel pótolni.

Arra kiváncsi lennék hogy melyik fogaskerék párt raktad bele. Az egy foggal hosszabat?

Előzmény: Manóúr (3264)
gokartbéla Creative Commons License 2012.10.03 0 0 3266

Ez lehet az étolaj maradványa is , azt fogadjunk nem mondtad neki :)))

Előzmény: t4dexter (3262)
gokartbéla Creative Commons License 2012.10.03 0 0 3265

A 4-ből 3-ba dolog szerintem csak rudazat lesz.

Előzmény: marhadoktor (3251)
Manóúr Creative Commons License 2012.10.03 0 0 3264

Adalékokat próbáltam,de mivel szerelek én is régóta,csodát nem vártam és nem lett csoda :-) molibdéndiszulfidos kencét tettem bele,de a zsírt nem merem mert télen lehet nem bírnék váltani.Még amit meg fogok próbálni egyszer az az automata váltó olaj.Amúgy fogyasztásilag sem és zajilag sem vagyok jobb a hosszabb áttételemmel mint azelőtt,viszont elszórtam rá pár forintot..talán a lelki nyugalmam lett jobb :-)

Üdv.

Előzmény: t4pistibá (3254)
t4dexter Creative Commons License 2012.10.03 0 0 3263

A hengerfejet is lefotóztam amin látszik hogy nincs semmi repedés.

Előzmény: t4dexter (3261)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!