Tud valaki ajanlani nekem egy helyet ahol ilyen keszuleket lehet venni?
108-118 MHz között a navigációs jeladók (VOR) morognak,
118-136 MHz között pedig a légiforgalmi irányítás veszédcsatornái vannak. Gondolom, ez érdekel inkább.
Készüléket a www.anico.hu árul. Keresd Szabó Tibit a 329-4089 számon, vagy ha közelebb vagy Távol-Kelethez, hívd a nyíregyházi számukat: 42-507-620.
En nagyon szeretem a polgari repulest! Honapok ota keresek itthon mobil scannert, amivel tudom hallgatni az iranyitas es a pilotak parbeszedet! Ha jol tudom akkor a sav 106-140 valameddig van AM modban.
Tud valaki ajanlani nekem egy helyet ahol ilyen keszuleket lehet venni?
Üdv, minden kedves topiclakónak‼
Én ugyan amatőr vagyok rádióamatőrnek, de dolgoztam a híradózásban, és érdeklődés szintjén megmaradt. Szóval abban kérnék segítséget, hogy hol található egy olyan honlap, amely a rejtjelezéssel foglalkozik? Nem annyira a maival, mint inkább a régi pl. II. világháborús korszakkal, ahol még emberek dolgoztak, nem volt automatizálva a kódolás. Nemcsak a történelem érdekelne, hanem konkrét módszerek, és a leírásuk. Előre is köszi.
Hg9!
Bocs, hogy megint zargatlak. Nos nekem azért valmivel olcsóbb megoldás kellene. Nem tudod,hogy egyáltalán egy közönséges rádión most miért nem lehet fogni más adó-vevő készülékeket. Nekem elég is lenne, ha valamlyen bármilyen cb-t tudnék hallgatni, úgy mint annó régen.Szóval ezért gondoltam én egy egyszerű adóvevőre, vagy egy cb-re. Szerited mi lenne egy olcsó megoldás. Talán az adok-veszek topic-ban találnék valaami eladó kütyüt nem?
előre is köszi.
Ez a szkenner egy profibb dolog lenne, tudom. Hátha van azért valami egyszerűbb és olcsóbb megoldás.
Baromi érdekes, a minap olvasgattam egy 1947-es vagy 48-as (?) Rádió Világot, és abban volt egy cikk, amiben a szerző azt írja, reméli, engedélyezik már végre Magyarországon a 6m-es sávot :-))) Szóval szerintem még várhatunk egy darabig... Pedig akkor még tévé se volt.
asszem az 50 megára várhatsz...