Megtaláltam a hibát, a főtengely jeladóm volt a ludas. Fordulatszámmérő működött és nem is ugrált a mutató mint tipikus jeladó hibánál. Diagnosztikán az elosztócső nyomás olyan ekg hullámokat mutatott hogy öröm volt nézni.Innen gyanakodtunk a jeladóra. A jeladót kicseréltük pöccre indul. A rossz jeladómon az illesztésnél lehet látni hogyha stekker és az alsó részt ellentétesen forgatom kb 0,5 mm-t elfordul egymástól.
Nekem volt egy 1999-es sima 1.9 d. Azon az izzitó relé kattogott így, a hiba az volt hogy a gázolaj előmelegítőnél van két gomba és valamelyik vezetéke el volt törve a stekker tövében és vagy érintkezett vagy nem ahogy rázkódott a motor.
Sziasztok! 1999-es 1.9TD Jumperem van. Egy relé indulás után kb 2 percel(mindig ugyan akkor) ami csörög-zörög mint a mertó induláskor de csak ennyi kb 1 pásodperc semmit nem vettem észre az autón. Most vettem ez az első teherautóm. Tudja valaki, hogy mi célt szolgál? Köszi a segítséget!
A következő a problémám, 2007-es 2.2 boxer nagyon nehezen indul kb.8-10.inditásra,ha beindul gond nélkül közlekedem vele akár 140-nel is , pár napja előzés közben megtorpant elkezdett füstölni erőtlen lett.E z olyan 15-20 másodpercig tartott utána visszajött az erő füstölés megszűnt (azóta sem füstöl).Motorolaj nem fogyott,hűtővíz tiszta. Kapott új aksit 100ah 920a inditás ugyanolyan nehéz.Találkoztatok esetleg hasonlóval.
Tippeket és segítséget szeretnék kérni tőletek! A hibás egyed egy 2003as 102le-s 2.2-ccm Fiat ducato!
Probléma a következő: 3000es fordulatszámon leáll az autó leginkább melegen csinálja! Ha azonnal akarom újra inditani nem indúl és a szivattyú se működik motor check ég! Viszont fél perc várakozás után pöccre indúl és a check lámpa sem ég! Nyomástartó új!
Találkoztatok hasonló jelenséggel? Előre is köszönöm!
Megtudnátok mondani hogy , ki milyen alkatrészt cserèlt a P2563-21 hibakód megjelenése után?
2013-12 havi Peugeot boxer 3.0 HDI 130kw.
Előzès után ( közben ) erőtlen lett a motor ((( CHEK ENGINE felirat ,és a sárga motordiaknosztika ikon világított folyamatosan))) , és 2500 fordulat fölé nem pörgött fel.Nem füstölt , nem rángatott, nem dadogott, alapjárat is rendben volt.Siman hazaértem vele , csak az emelkedőkön volt gond ( 3 ?? ) 4-5-6 fokozatokban , és max 80-90 ig gyorsult.
A hétvégi pihi után hétfőn inditottam kiprobaltam és minden rendben volt.
A gondom az, hogy olyan vékony műanyag kopóréteg van rajta, hogy nem bírja sokáig. Olyan mintha a villamosságban használt zsugorcsövet húztak volna rá, ami egy elég lágy anyag.
Valami komolyabbat keresnék. Kinek van tapasztalata, hol lenne érdemes vennem ?
Ha lejön a műanyag, akkor a zárat kezdi el csesztetni.
Üdv adott egy boxer 2002es,2.2hdi egygazdás nagyon karban tartott 400 ekm -es,de mostanában szeme lett mint az Ifáknak,,ha dombot lát nagyon lelassul üresen is
csak minőségi gázolajat kap.kissé öreguras vezetés mellett.4-esben sík úton 3000-nél leszabályoz 5-ösben 3200 max mi a teendő?
Üdv fórumozók! 3hetes ducato 2,3 mjet 2008 alváz tulaj vagyok, möglich, illetve egy profi ducatos elérhetősége kellene, ill olyan hibám van, ezért megbizható hozzáértő kellene, hogy a hátramenet fokozatot nem mindig sikerül berakni, csak 1es fokozat kapcsolása után! Egyébként nincse gondom a fokozatokkal, remélem bowden körüli gond megoldja, és nem cserértetnek rögtön váltót! Köszönöm nektek!
Sziasztok! 2008 Jumpernél vki tapasztalt már olyat h jól becsukott ajtóknál is csipog a kocsi meg a műszerfalon is jelzi h az egyik ajtó nyitva van .De ha ráteszem a menetvilágítás akkor elalszik a hibakód. Ilyenkor mi lehet a gond? Másik bicskakulcsról nem tudom bezárni az autót csak kulccsal ( elemet már cseréltem) Vmi ötlet? Másik kb 1000 f/p-nél vmi berezonál elég csúnya hangja van csörög vagy mi. Kérdeztem a szerelőt. Ő azt mondta h a kipufogó rezonál be és ezé van ilyen hangja. Ma aláfeküdtem a kocsi alá és mozgattam a kipcsit de így nem hallottam semmit se. Vkinek vmi ötlet h mi lehet a baj? Vagy törődjek bele h ilyen marad :( Mert már néha elégé zavaró.
80-90 km/h körül gázadásra nagyon erős rázkódás lép fel de ha a gázt visszaengedem akkor csökken de ha gyorsítani próbálok majd szét akar hullani úgy rázkódik.
Tartóbakok jók féltengelyeknél semmi gyanús nem látszódik.
Viszont van hogy szinte rázkódás nélkül szépen megy.
citroen jumper. 2,2hdi ford puma motor. max fordulat 2000-1500. turbo nem indul. diagnostika nem ir hibat. motor hiba jelzo vilagit . diagnosztikann , nincs hiba. CITROEN JUMPER 2,2 HDI 2014
Üdv.! Mindenkit! Van egy 2009-es Peugeot Boxer 3.0 HDI . Olyat produkál, hogy le szokott fulladni
és az újraindítás az 20-30 másodperc múlva lehetséges.(addig kell várni). Azt mondja a szerelő, hogy ezeknél ez így van megoldva. A pirosnál egy sávban ezt megcsinálja nem igen tudok ezzel érvelni.:):) Ez tényleg így van, vagy esetleg mi okozhatja ezt?
Jo lenne ha az NKH vagy ki tudja, hogy hivjak eppen megfizethetö birsagokat osztogatna. Egyik tavoli ismerösöm is belefutott es merget ivott inkabb, tegnap temettek. Szegyen ami Magyarorszagon megy. Ha meg a berek nyugati szinvonalon lennenek akkor meg hagyjan. De lassan minden hasonlo aron van vagy dragabb.