Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni!Anyámnak kinéztem egy benzines 5 ajtós polo lll 1.4 (60le)1996 -os évjárat. Se szervo, se elektromos ablak. Mennyire megbízhatók és a mennyire azonos egy suzuki swift fenntartásával? Előre is köszi a választ!
Üdv tanácsotokat kérném esetleg valaki járt már hasonló cipőben és megoldódott a probléma? van egy 2001-es évjáratú AUA motorkódos 1.4-es 16 szelepes 75Le VW polom a probléma idén kezdődött. Az autó gázadásra rántott egyet mintha hirtelen engedtem volna fel a kuplungot minden egyes gázadás rántással volt egyenlő nagyon idegesítő volt és szerintem nem egészséges... Elvittem szerelőhöz baráti társaságból 1-2 ismerős ott dolgozik ők foglalkoztak vele. katalizátorra tippeltek mert szét volt égve kicserélték kis számítógépes állítgatás 1 hétig kb jó is volt majd újra előjött a baja neki de extraként le is állt néha néha, meg torpant a motor gázadásra... 1 hete volt a szerelőnél átnéztek mindent jeladókat... a főtengely jeladónak a szimeringes része elállítódott és engedte az olajat is meg utángyártott kínai volt rendeltek bele gyárit kicserélték... kipucoltak mindent átnéztek mindent váltó vissza számítógép újra állítgatás valamiért bedobta a lamda szondát hibának de az működik. 5 napi jól ment az autó... Most hidegen indítás után pár másodperccel vagy megáll vagy fulmegfele. Gázadásra ha olyan kedve van nem csak ránt, de még rángat is.... Sajnos teljesen tanácstalan vagyok. Kinek milyen ötlete van? elvileg mindent kitakarítottak mindent átnéztek kartelszűrő okés AGR szelep oké fojtószelep működik lamda szonda jó gázpedál is jó vezérmátengely holtponti jeladó működik főtengely jeladó működik a főtengely szimering a jeladóval új, benzinpumpa tökéletes, injektor is jó, gyertyák 3000km-t mentek de azok is meg lettek nézve jók, gyújtó trafó tökéletes Segítségeteket köszönöm!
Sziasztok, van egy 2002 es polo 9n 1,4 16v. Néha csinál olyat hogy bemegyek a közértbe és amikor kijövök nem akar beindulni már sok szerelőt megjártam diagnosztikást,villamosságit,riasztóst és senki nem tudja csak a lehúzás ment.Kicseréltem már sokmindent gyertyákat tömitéseket főtengelyjeladót és ugyan az a hiba. Az agr szelep azt tudom hogy nem tökéletes valami mert jelez de maga a szelep működik mert megjárattuk néha az epc lámpa kigyullad.Van valaki aki tudna segiteni? Köszönöm.
Először is üdvözlök minden Polo-st, még új vagyok ebben a topicban.
Van egy '98-as évjáratú 1.4-es 44 kw (60 le)-os Polo-nk, azt szeretném kérdezni, hogy milyen olaj kell a motorba és a váltóba, és mennyi?
Eddig házibarát szerelő végezte, azért nem tudom. Ha esetleg házilag megoldom az olajcserét, akkor még a műszerfalon villogó SERVICE INSPECT kijelzést még ki kell üttetni, igaz?
Esetleg ha valakinek van jól bevált olcsó webáruházról tudomása, ahol alkastrészeket lehet hozzá kapni, ha megosztaná, örömmel venném...! :-)
Hallottam mar rola de nem ismerem. Azt nezd meg hogy milyen specifikaciot ir elö a VW a te motorodhoz, ha VW 502.00/505.00 benne van akkor beleteheted. Ha nincs benne, akkor ertelem szerüen nem töltheted bele.
Valóban 1litert ad meg a gyártó 1000km-re. Ezen én is csodálkoztam, mert a kétütemü autóimba szoktam ennyit önteni a benzínbe:) Jelenleg 0,5 liter jön ki a megtett km és az utántöltött olaj mennyiségéböl. Bízom benne, hogy az 5W40-es olajból valamivel kevesebb fog fogyni. Szerinted melyik gyártó olaja volna a legjobb? Az árat ne nézzük!
Nagyon szépen köszönöm a válaszodat. Az olaj nem csöpög sehol sem. A gyártó 1liter/1000km-es olajfogyasztást ir a kézikönyvben. Milyen adalékra gondolsz? Metabond, vagy valami hasonló?
Ez az olajfogyas biztos hogy nem normalis. A normal olajcsere periodus 1 ev vagy 15000km, egyebkent lehet bele a longlife oljat is tölteni. Nekünk is modositott szervizintervallum van 2 ev vagy 30000km. Gondolom kopasbol adodo olajfogyasod van (ha csak nem elcsöpög valahol) tegyel bele egy kis adalekot...
Vezerles csere 5 ev vagy 90000km-enkent javasolt, es termeszetesen vizpumpaval együtt. Az uj vezermüszij erösen feszitene a regi vizpumpat, elöfordulhat hogy beall vagy tömitetlen lesz. Beallo vizpumpa lefogazza a szijat, kesz a motorserüles. Nem eri meg kihagyni...
Vettem egy Polo 1,4-est 16szelepeset 55kW-osat 156700km-el. Volna par kerdesem, nagyon orulnek, ha segitenetek. 3000km alatt 1,5 liter olajat evett, Castrol 5w30-ast. Kerdesem, hogy ez igy ok-e? Valamint nem lenne erdemesebb inkabb 5W40-et tolteni bele? Vezermuvet milyen km rafutas utan kell cserelni es valoban vizpumpaval egyutt kell? 97000km-nel csereltek. Olajcseret milyen gyakran, az eloirt 15000km-nel? Mert ilyen olajfogyasztasnal mindig friss olaj lesz benne, csak az olajfilter oregszik.:)
Nem nagyon relevans mas tapasztalata. Lehet hogy masnak egy 25 Ft-os biztositek miatt allt meg a szervo, (lehet hogy neked is) de lehet hogy beallt az ütes hatasara egy szervoszelep vagy a szervopumpa. Ez az, amit igy ötleteles szinten nem lehet megallapitani.
Az, hogy ne tudjon atverni egy szerelö nem nagyon megoldhato. Sajnos az Talal ki amit akar, es innentöl csak az embersegen mulik az egesz. Ha gondolja kitalalja hogy egy beletört csavarral 3 orat szivott, maris 30000Ft-al többet fizetsz. Nem tudom hol laksz, de Pesten tudok nagyon jo szerelöt aki VW/Audi autokra van specializalodva. Megbizhato korrekt szerelö es valoban csak azt csereli ki amit ki kell csereni. Megfizethetö arakkal dolgozik, en meg Ausztriabol is hozza megyek ha javittatni kell valamit.
Tisztasor! Értem én. A VW márkaszerviz csak bemondásra, hoyg mit látok vágta rá, hogy1 milla. Egyik szerelő, aki szokott hasonlókat szervizelni, ránézett, de "számítógépes" kiolvasás nélkül... Ő mondott anyagra 250.000-t. De Ő sem tért ki a szervókormáyn elromlására.. 1-2 más szervizest kérdeztem, de valahogy mindannyian csak hallgatnak erről... Mintha csak arról gondolkodnának, hogy úgyis számítógéppel azt be tudják indítani. Persze fórumokon olvastam arról, hogy 40-70.000 egy használt szervoolajpumpa... És van arra is esély, hogy az mondta be az unalmast.. De pont most? Pont a becsapódáskor? Az a fele az autónak nem sérült.. A másik oldalát ütöttük meg, de azt is csak kicsit... a lökhárítón látszik egy függőleges csík..Más semmi.. Egy kicsit van benyómódva az egész... Egyéb külsérelmi nyom nincs. Nem "tört" össze az autó.. Ellenben a légzsákok kinyíltak. Ezzel még ne volt dolgom. (Wartburgot főtengelyeztem, féltengelyeztem, karburátoroztam, hengerfejeztem, csapágyaztam, stb...stb.. Favorit kocsim is szerelgettem itt, ott... de ez a VW Poló más kaliberű autó...) Ezért próbálok infót szerezni, hogy ne verjenek át szerelők.. Hogy infóm legyen róla.. És ezért kérdezem, hogy hátha van valakinek tapasztalata hasonló esettel.. Ígérem, én is fel fogom ide írni, hogy esetlegesen más okkuljon..
Elhiszem hogy nincs penzfa otthon, de rossz uton jarsz ha azt hiszed ötletelgetesböl valami hasznos infot tud neked valaki mondani. Diagnosztika kell, nem ötletelgetes. Azt nem egeszen ertem hogy a "mas szerelök" mi alapjan mondtak 250-et ha nem neztek meg jobban az autot? Egyebkent szerintem 250 egy gyari egy millas arajanlathoz kepest nem rossz.
A markaszerviz felejtös, ök nem ertenek hozza viszont azt jo dragan teszik.
MI van, ha szétszedik, és még 2-3 dolog miatt 2-300.000-be kerül?
Sajnos törött Auto javitasanal ez igy müködik. Az, hogy mi serült es mi ment tönkre csak a szetszedes soran fog kiderülni. Kalkulalj mindazon alkatreszek cserejevel amik nem müködnek, igy a szervo cserejevel is. nezz utana mennyibe kerül bontottan/ vagy felujitottan. Igy be tudsz löni egy nagyjaboli összeget aminel ha szerencsed van kevesebböl is kijössz.
najó.. Vinném "hozzáértő" műhelybe... De! Márkaszervíz előreláthatólag így, hogy nem látta a kocsit 1 milliósra taksálta a javítandó összeget... Más szerelő, aki még hozzá sem nyúlt, csak szemrevételezte, 250.000-re az anyagot (hsznált)... De eddig még senki nem nézte meg a kocsit jobban... MI van, ha szétszedik, és még 2-3 dolog miatt 2-300.000-be kerül? Van egy másik dolog... A szervó... Senki nem tudja, mert mintha ez nem lenne szokványos, hogy miért nem megy a szervó.. Volt egy kis koccanás... onnét már sem szervó, sem légzsák... Ővet sem használhatom... Nem terme itthon pénzfán a lóvé... Ennyi... Csak ha van rá pénzem, akkor csináltatom... Addig szét sem szedetem... Ezért kérdezek 5leteket.. Hátha valaki találkozott hasonlóval... És kérném, csak az írjon, akinek ötlete van...
Sziasztok! VW Polo 75 confortline 2002-es, 1390cm2, 9N-es kocsink van. Jobb elejét megütöttük, de csak annyira, hogy alig látszik külsérelmi nyom.. A lökhárító kb 1cm-rel ment hátrébb.. Sajnos a légzsákok berobbantak.. Ővfeszítő befeszített.. És nincs innettől korányszervóm sem. Kérdésem az lenne, hogy mitől nincs szervó? Az olaj nem folyik sehol. Lehetséges, hogy csak valami biztósíték ment ki ekkor? Vagy elektronikusan kikapcsolt? mitévő legyek? Egyáltalán a szervó rendszerre minden rá van kapcsolva? Fékrásegítés? Kinyomócsapágy is? És a kormány is? Vagy hogy is működik?
Továbbá keresek ehhez a polohoz használtan kopmplett műszerfalat légzsákkal, kormánylégzsákot, légzsák indítót, ővfeszítőt, a légzsákokhoz patront... köszönöm előre is a szíves segítségeteket
Ide kérek választ, egyben lehetőségeket, hogy hol vegyem ezeket meg:
Kérdésem lenne NZ motorkódú motorvezérlőjével kacsolatban. Nekem Bosch 0280000542 vezérlőm van. Ez az 54lovas motorkhoz van, berakható-e helyére a 75 LE-s motorvezérlő. (tudtommal volt 75 pacis változata is)
Hiba van a motorral: hidegen nincs alapjárat, melegen ingadozik 1500-2000 között, dadog, nem igazán megy. Melegen leállítom, 1-2 perc várakozás után ismét nincs alajárat. Motorvezérlőre gyanakszom, mert már szinte, csak azt nem cseréltem ki.
Van-e valakinek valami ötlete mi lehet a hiba oka.