Hogy-hogy nem kompatibilis? Nemstimmel a zsanér? Azt tudtam hogy az első ajtóknál 96 után megváltoztatták a zsanérokat a szemetek nehogy tudjuk cserélgetni, de azt nem tudtam hogy a hátsó ajtóval is eljátszották ezt a kedves tervezők.
Frissen vásárolt T4-esem vákuumpumpája elég szépen csattog. Többek szerint nem is nagyon érdemes kicserélni említett alkatrészt, rövidesen az új is csattogni fog. Szerintetek mi a teendő?
Ez csak ma került fel, tegnap még nem találtam...Szerelő bevállalta megtalálást, fényezést, stb. Csak remélem, hogy szombat estére meg is lesz vele. A biztosítós elfogadott minden papírt, úgyhogy valami lesz. Köszi a tippeket, segítséget!
(ismerős lakatos-autószerelő, de nem tudtam még két napja, merre fordul a kocka. Ha nem talál jó áron jó ajtót a közelben, mentem volna Jáger úrhoz Hsámsonra )
Szia! Remélem, hogy nem mászott el a hátulsó oszlop.... Én most vettem úgy kocsit, hogy eléggé:) De benne volt a vételben, félóra alatt kirugdostam (Citroen).
Valaki nem tudja véletlenül a fűtéscsap cikkszámát, mert vettem egyet az autóba, de sajnos kisebb az átmérője a csatlakozásoknak így egy kicsit ereszti a vizet. Se unixba se a bardi-ban nem találnak az autóhoz, 1.9-es sima szívó dizel 1993-as.
Kösz a gyors választ, este tovább bonyolítom a dolgokat :-)) lesz még kérdés ugyancsak fűtéssel kapcsolatban, de már a mennyezeti szellőzéssel variával. Most meló.
Valaki itt nemrég hirdetett/mutatott utastérfűtést, keress vissza, nemrég volt. Nekem 2003-as 1,9 TD van, de bárki másnál is a középső beömlőn csak hideg jön, a szélsőkön és a lábnál, meg a szélvédőhöz megy meleg. 5-15 perc a melegedés ideje, télen több persze..
A fűtéscsap szokott szívatni, nyitott állás látszatára sem enged be meleget a radiátorra, de egyébként a hűtővíz utántültést mindig nyitott fűtés mellett célszerű végezni, had keveredjen a radiátorban lévő hűtőfolyadék is.
Mélcímem nemethlac kukac iinvitel pont hu, ha kell....
Új "versenyző" vagyok itt. Több éves Toyota Hiace használat után beújítottam egy T4 caravellt. Nem mai csirke, tinédzser korú lesz januárban (16) Az előző "gondos" gazdája miatt jó néhány ponton be kellett avatkozni ami ilyen korban nem meglepő, de ahol felfedeztünk egy hibát rendszerint ott lapult egy másik időzített akna is. Mivel nyáron vettem eszembe sem jutott úgy alámászni, hogy azt is megnézzem meg van-e az utastérfűtés radiátorának a befúfó motorja. Ne találgassatok, nincs .-((
Ami miatt segítséget szeretnék kérni az a műszeral levegőfúvókáin lévő fűtés-hűtés.
Klíma nincs beépítve.
Tehát a kérdés. A konzol közepén lévő beömlőnyíláson kell-e meleg levegőnek jönnie? Bugyuta kérdés, mert eddig minden autóm fűtése így működött, miért is lenne ez másként, de ki tudja.
Az oldalsó fúvókákon jön, szabályozható, de középen csak a kinti hideg áramlik. A hűtővíz normál szinten van. Már le is engedtük, újra töltve, a levegőszelepet kinyitva, de a kiegyenlítő tartály max szintjéig megtöltve a levegő csavarnál még nem jelentkezett a hűtővíz. Amiko a motor üzemmeleg és nyitok a csavaron levegőt nyom majd forró vizet. Pár másodpercig van fűtés, de utána újra hideg és újra levegőt fúj a csavarnál, ha megnyitom.
Kezdek csüggedni, mert kezd hűvös idő járni.
Ja még egy. Mi a tapasztalat, kb mennyi idő alatt kezd ébredni a fűtés normális elindulás és üzemelés alatt.
Sziasztok! Kedves, okos Volán buszsofőr belémszállt hátulról...kicsit csak, de a hátsó szárnyasajtó cserére szorul, mert annyira szorul. Van-e valakinek tippje, esetleg ajtaja? Üveggel együtt kellene...