Keresés

Részletes keresés

Jared- Creative Commons License 2022.12.22 0 2 56132

Nem. Autopalya lesz.

Előzmény: Törölt nick (56131)
Törölt nick Creative Commons License 2022.12.22 0 0 56131

az M6 sem autópálya a határig csak autóút.

Jared- Creative Commons License 2022.12.22 0 0 56130

Persze, a Dráva hid nincsen benne az árban, az külön projekt volt. Az állitásom csupán annyi, hogy nem lehet egy az egyben összehasonlitani a két projektet. Még azt sem vitatom hogy drágaság van nálunk. De ahogy irtam, nálunk egy komplett tengelysulyméröállomás/mérnökségi telep épül, ill. 3 csomópont. Mig horvát oldalon 20 km-en csak 1.

 

Ráadásul a vasutat sem keresztezi az A5 sehol, mig nálunk ugye a 66-os vonalra is épül egy hid.

 

A horvát oldal egy kis tulzással egy 20 km-es aszfaltcsik extrák nélkül.

 

 

Előzmény: Tamas(Ottawa) (56129)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2022.12.22 0 0 56129

Azért a horvát oldalon is volt komoly műszaki tartalom: a Dráva híd. Annak költségei (kb. 38 milliárd forint) azonban nem szerepelnek az €126 millióban, mert külön szerződés alatt futott a hídépítés. Anélkül meg nincs A5... Szóval ezzel együtt náluk is kb. 88,6 milliárd Ft volt a teljes project Eszéktől a határig.

Előzmény: Jared- (56128)
Jared- Creative Commons License 2022.12.22 0 0 56128

Csak megjegyeztem hogy magyar oldalon sokkal komolyabb müszaki tartalmom epül, ez pedig benne van az altalad irt kilométer árban. 

 

Egyébként a projekt atment a büzteszten: 

 

https://transparency.hu/hirek/elkeszult-a-legfrissebb-jelentesunk-az-m6-os-autopalya-engedelyezesi-es-kiviteli-terveirol/

 

 

Előzmény: Törölt nick (56126)
MCA-001 Creative Commons License 2022.12.21 -1 0 56127
Előzmény: MCA-001 (55835)
Törölt nick Creative Commons License 2022.12.21 0 1 56126

akkor ezért kerül 2x annyiba egy km?

a megépítésnek mi köze az üzemeltetéshéz?

Horvátoknál sajnos nagyon sok embert igényel a fizetőkapus megoldás.

 

Előzmény: Jared- (56124)
rm40 Creative Commons License 2022.12.21 -1 0 56125
Jared- Creative Commons License 2022.12.21 -1 1 56124

-a magyar szakaszon 3 csomópont épül, a horváton csak 1,

-a magyar szakasz árában egy mérnökségi telep is benne van,

-kérem a magyar/horvát autópályadijakat is vesd össze,

-az M6-os ezen szakaszát kiemelt figyelemmel követi a Transparency.

 

 

Előzmény: Törölt nick (56120)
RadiX Creative Commons License 2022.12.20 0 0 56123

Most láttam, hogy a 311-es főúton átépítettek két vasúti átjárót is, Nagykáta és Farmos között:

 

Tápiószentmárton: Közúti ívkorrekció, a közeli megállóhelyhez új út kiépítése, a megállóhely átépítése P+R parkolóval, csatlakozó utak korrekciója, a felhagyott közút rendbetétele a 120. sz. vasútvonal és a 311. sz. út csomópontjánál.

Farmos: Közúti útvonal korrekciója, útátjáró megszüntetése, új létesítése, a felhagyott közút rendbetétele a 120. sz. vasútvonal és a 311. sz. út csomópontjánál.

 

 

Azt mondjuk nem értem, miért maradtak az új átjárók is szintben, hiszen ez egy forgalmas vasútvonal, és ránézésre mindkét helyen elfért volna egy egyszerű felüljáró:

 

 

NAR Creative Commons License 2022.12.20 0 0 56122

Meglesz a havi egy baleset jövőre abban a turbókörforgalomban?

Előzmény: rm40 (56121)
rm40 Creative Commons License 2022.12.20 0 0 56121
Törölt nick Creative Commons License 2022.12.20 0 0 56120

M6 20 km 88 milliárd forint

A5 horvát oldal 24 km 126 millió euro.

MCA-001 Creative Commons License 2022.12.20 0 0 56119
Előzmény: MCA-001 (55148)
rm40 Creative Commons License 2022.12.19 0 0 56118
trizs77 Creative Commons License 2022.12.18 0 0 56117

Szeged - Szőreg között a 6,019-es szelvényben van az 1910-es mérőhely.

 

Ott szgk.-nak napi 14.666-t ad meg.

Ez jó ?

 

Busznak pedig 95 buszt + 18 csuklóst.

 

A szgk. nekem túl sok.

Az irányonként 305 szgk lenne óránként.

Irreális egy 2x1 nyomú úton.

Előzmény: dimelo (56115)
trizs77 Creative Commons License 2022.12.18 0 0 56116

Köszönöm.

 

Ezekből melyik a szgk ?

melyik a busz ?

Előzmény: dimelo (56115)
dimelo Creative Commons License 2022.12.18 0 0 56115

De túl kevés,

Szőreg és Deszk között már rendben.

9207  7091 7408  202 5736 895 172 6 84 40   9 68 1 73 0   7
5802  4700 5039  158 3314 967 125 3 34 42 13 64 5 75 0 58

Előzmény: trizs77 (56114)
trizs77 Creative Commons License 2022.12.16 0 0 56114

Segíts.

 

Tegnap néztem a 43-ast Szeged és Szőreg között.

 

Találtam egy kb. 3700-as személygépkocsi számot.

Nyilván két irány együtt.

 

Nem túl kevés ez ott ?

 

köszi.

 

 

Előzmény: dimelo (56113)
dimelo Creative Commons License 2022.12.16 0 0 56113

Jókor voltál jó helyen!

Esetleg rosszkor voltál rossz helyen...

Előzmény: Landsmann_ (56108)
RadiX Creative Commons License 2022.12.16 0 1 56112

és Pélmonostornak építettek egy kis elkerülőt is, hogy amíg az M6 megépül, addig se menjen át rajta a forgalom

Előzmény: Törölt nick (56111)
Törölt nick Creative Commons License 2022.12.15 0 1 56111

közben átadták a horvát A5 öst a határ faluig.

a google maps is azon tervez Dubrovnik felé.

Nálunk jóval drágábban és lassabban épül az M6.

rm40 Creative Commons License 2022.12.14 0 1 56110
trizs77 Creative Commons License 2022.12.14 0 0 56109
Landsmann_ Creative Commons License 2022.12.14 0 0 56108

Mindkét irányba nagyobb volt a forgalom jóval mint a szokásos.

Előzmény: dimelo (56107)
dimelo Creative Commons License 2022.12.14 0 0 56107

Olyan időszakban mentél, amikor a határtól és  a 47. út déli szakszáról is

egyszerre érkeztek a járművek.

De ha ezt Debrecen felől tapasztaltad, akkor nem tudom a megfejtést:)

A 2021-es forgalomszámlálásban

2848 db összes jármű,

ebből

1200 tehergk.

1286 személy gk.

  346 kisteher gk.

    10 szóló busz

      2 csuklós

 

 

 

Előzmény: Landsmann_ (56105)
trizs77 Creative Commons License 2022.12.12 0 0 56106
Landsmann_ Creative Commons License 2022.12.11 0 0 56105

Érdekes egyébként, hogy időnként az M35/M4 (Debrecen-Berettyóújfalu) pályákon a szokásostól eltérően ahhoz képest nagy forgalom is szokott lenni. Máskor meg mintha le lenne zárva az egész, se odafelé, se visszafelé alig találkozok másik járművel. Ezt tapasztaltam már hétköznap és hétvégén is. 

Előzmény: dimelo (56104)
dimelo Creative Commons License 2022.12.11 0 0 56104

Én sem gondoltam, hogy már olyan öreg lennél...

Tudnék mesélni, hogy 2005 óta hányszor reménykedtem és hányszor csalódtam... (Ekkortól követem a hálózatbővülést.)

Hasonlatod találó, de azért akad példa a korábbi átadásra is (M6)

Nagy vitáim voltak, főleg akkor még létező UKIG szakembereivel, és most nézzük, hogy M3-mal  és M35-tel nekem volt igazam.

2022 február óta már nem is kérdés, hogy a 4-M4 a nyerő...

Pont ezért növekszik a forgalom, nem csak Karcagig, hanem B.újfaluig tart a kín.

Előzmény: Landsmann_ (56103)
Landsmann_ Creative Commons License 2022.12.09 0 1 56103

Nem vagyok olyan öreg, de azt is figyelembe kell venni,hogy esetleg használni is szeretném. :D Hiába élem túl a megépítését, ha esetleg már olyan vén leszek, hogy vezetni nem tudok. :D A 2030 még beleférhet, de tuti nem lesz kész addigra. Az útépítés is olyan mint a magyar vasút. Jó esetben pontos, de inkább késik. Hamarabb sosem jön. 

Nem mis értem hogy gondolták, hogy majd az M3 "pótolja" a 4-es főutat. Nyilván nem. A plusz kerülők miatt. Éppen ezért sem éri meg például Debrecenből Pestre, M1 irányba menni az M35-M3 útvonalon. Amit nyernénk, elvész a hosszabb úton, plusz ugyebár az üzemanyag költség is több. Talán egyszer mentünk arra Győrbe. Utána már a 4-M4 volt az útvonal. Akkor még csak Abonytól volt meg az M4. Tavasszal már Törökszentmiklóstól.Az már azért haladós volt. De onnan Karcagig kín volt. 

Pár éve mikor Esztergomba mentünk Suzuki gyárlátogatásra, a solymári Auchan parkolóban volt a gyülekező. Akkor még alternatíva volt az M3 felé menni, hiszen az M0-áson még észak felé mentünk a hírhedt budakalászi körforgalmon át. De így, hogy az M4 már egész jól elnyújtózkodott keleti irányba, megfontolás tárgyát képezné, hogy merre is lenne érdemesebb menni. 

Előzmény: dimelo (56102)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!