"miért "szóltam volna meg"??? Én csak a muzeális minősítgetőket szólom meg, ha baszaxszanak - ennyit már megjegyezhettél volna....::))))"
konkrétan emlékszem a dologra, no de mindegy. pont brnoval kapcsolatban emlegetted és akkor is szóltam, mint most 07, hogy az az autó valami más volt, egészen biztosan nem a képen levő.
Én kint leszek pénteken egész nap a Citroen Klub standján és időnként a többi napokon is. Szombaton 14 órától francia hangulatú müsort adunk igazi francia tangóharmonikás zenével , csendőrrel és apácával.
hát én is jó kis történteket, telefonhívásokat hallottam az elmúlt hetekben-napokban az eseménnyel kapcsolatban....
Állítólag a legszebb a történetben, hogy a rendezvény nincs biztosítva. Többen ezért mondták vissza az utolsó pillanatban a szándékukat....
Én gyorsan még az ünneplés és rendőrkordonok birizgálása helyett megyek ki, kíváncsiskodni: menyire tud két ilyen rendezvény egy dudában csárdázni......
De vannak fotóim. Be kéne szkennelni őket, de nincs ilyen gépem.
Az év első felében egy ismerősöm rengeteg negativomat beszkennelte, de ő FErjáncz képeket kersett, így szinte kizárólag fantasztikus rali fotók kerültek elő a feledés homályából...
most jönnek megint a randa hosszú téli esték, folytatni kéne az eksönt....:))))
Kiskutya vagyok én ehhez de ha a szimatom nem csal akkor ne várj tőle nagy durranást! Sokan visszamondták a fellépéstt és volt botrányos telefon is a főrendező úrtól. Meg az utolsó napon visszamondott autó is, h mégse kellesz. De ki kell próbálni.
En nem ment Brnoban, ez csak Silverstoneban ment. A '77-es viszont tényleg versenyzett Brnoban, azt láthattad. Ott is Derek Bell vezette az egyiket, de ő sajnos kiesett.
És miért lett volna baj, hogy "hangos"????? Undorító nagy állat volt a pályán és nagyon ment....
Gondolod, hogy én nem szeretem, ha egy versenyautónaktisztességes, "férfias" hangja van????
Álltál te már az erdőben és hallgattad 1 km távolságból a 6 hengeres Porsche, aztán a 6 hengeres Lancia Stratos hangját, meg a 4 hengeres Fiat Abartok kontrázó bömbölését?? Na és az 5 hengeres Audi Quattrókat???
miért "szóltam volna meg"??? Én csak a muzeális minősítgetőket szólom meg, ha baszaxszanak - ennyit már megjegyezhettél volna....::))))
Woooow, AZ más. Számomra Mr. Bell pályafutásából a megszámlálhatatlan Le Mans győzelem a legfontosabb.
Egyébként ezt az autót szerintem én láttam menni anno Brno-ban a Túrakocsi EB-n, méghozzá még a régi pályán. De hogy pontosan melyik évjárat volt, azt már nem tudom....
Ezt a XJC-t most állították helyre, és azért gondoltam rád, mert ez a konkrét példány az első XJC versenyautó, ami egyetlen versenyt ment 1976-ban, akkor meg az egyik sofőrje Derek Bell volt. '77-es szezonban is Derek Bell volt végig a két Broadspeed XJC közül az egyiknek a pilótája, de ezek már a '76-os továbbfejleszett változatai voltak.
Én is ilyesmiben utazom, közben hálatelt szívvel emlegetve azt a ****, ******* *********-ot, aki úgy festette egyszer az autót, hogy benne volt a váltó-motor, ezáltal kellemes festékködöt húzva az alumíniumon. (Elég könnyen lejön, kivéve a sarkokból. Valaki megszámolja, hogy az alant látható váltón hány sarok van?...)
Mivel a T-modell egy kiállítási szobában lakik, ritkán van beindítva, de az Oldtimer Show-n szombat és vasárnap délután több gép is be lesz indítva, a T is. Minden érdeklődőt várunk. Jó magam csak a vasárnapi zárás előtt tudok kijutni, de akkor ott leszek.
khmmmm.... cseréltünk. laci hozott nekem olajat meg szerszámot, kapott némi leadni való színes papírt érte. olyan tíz-tizenöt kilót. ő már csak ilyen, gyűjti ezeket a lomokat.