A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
Ez jól hangzik! Lehet sejteni valamit az új színtervről? Remélem, jobban fog illeszkedni a MÁV vonatai közé! A néhány gépen megtalálható Start-logo is sokat dobott rajtuk szerintem.
A kocsisok könnyen vannak, a kocsi fővizsgája lejár, és megáll. Az uzsgyik 12-15 éve mennek nagyjavítás nélkül. Igazad van, a szövettel bevont műanyag lapon ül az ember!
a nyugati pu tárolóján délelőttönként átlagosan 10 db desiro szokott álldogálni. ezeket a szerencsétlen gépeket nem lehetne valahogy ésszerűbben hasznosítani ebben az idősávban?
"Egyébként arra célzol, hogy a 25 soros forda gond nélkül kiadható, és még folyamatosan áll is egy üzemképes valahol bevetésre várva?"
Kizárt dolog. Sok a futójavítás. Tartalék nincs. Valamint, előfordulnak olyan istvántelki menetek is, amik csak tankolás miatt mennek végbe.
Amúgy, a Desiro-ra fokozottan igaz már, hogy a vasútnak öt ellensége van- a négy évszak és az utasok.
Hát, a Desiro nyáron felforr, télen a tömítéseiből elfolyatja a hűtőrendszer tartalmát. Mindemellett, a hőntartók néha működnek, néha nem, a klímaberendezésről nem is beszélve. Ezzel a négy évszak kipipálva. Az utasok eldugítják a WC-t, szétfeszítik az ajtót, a "pótlépcsőn" rázzák le lábbelijük talpának tartalmát. Így kiegészülve, a legtöbb jellemző hibaforrás, az 5 "ellenségre" le is lett osztva. De persze, a revízió hiánya még ott figyel, ami egy sejtelmes hatodik ok: hengerfejesedés, hajtómű-problémák, vezérlési gondok, fékhibák...
Megtudja valaki mondani hol tart jelenleg az Usgyik belső utasterének komfortosabbá tétele?(kényelmesebb ülések,fejtámlák,belső utastájékoztatás,stb.)Egyre több a "rabszállító" designos is köztük:se ki,se be nem lehet látni az ablakon :) .A 018 és 011-en kívül készült vagy készül még el több is??
Azt ugye tudjuk, hogy a 84%-os rendelkezésre állás nem azt jelenti, hogy 26-3=23 folyamatosan az egomi oldalban dolgozik? Ezért sajnálom szegénykéimet, mert ők ezt hiszik, és ha épp nem látnak adott pillanatban 23-at az egomiban akkor rögtön szomorkodnak.
Külön vicces, ahogy leírják minden alkalommal, hogy most is látott 2-t IVT-re menni. "Vajon miért" kérdéssel. Szegény tudná, hogy 4-5 minden nap forda szerint napizni/hetizni megy... És nyilván vissza is jön...
"Elvárt", nos elvárni el lehet akár 100%-ot is. A 84% egyébként 26 darab, reggeli csúcsban 3 dolgozik jelenleg máshol > mindenki összeszámolhatja az iemigen, talál-e 23 Dezsőt az egomi oldalban. (Amíg be nem szántják az az oldalt is.)
"Lehetséges, hogy csak nekem tűnt fel ennyire későn, noha senki nem írta még be ide: szóval eltűnt a 15-ös
a Keletiből. Ez vajon azt jelenti, hogy végre összerakják (alapvetően optimista ember vagyok), vagy inkább, hogy a nagy nyári Dezső hiány okán mégiscsak teljesen kannibalizálják (merthogy sajna van egy kis realitás érzékem is)? Vagy nem jelent semmit? :-)"
Örömmel látom, hogy ezúttal az optimista, és talán naivnak tűnő verzió jött be, s a 15-ös Uzsgyi oly hosszú pihenő után újra szállítja az utasokat. :-)
Lehetséges, hogy csak nekem tűnt fel ennyire későn, noha senki nem írta még be ide: szóval eltűnt a 15-ös
a Keletiből. Ez vajon azt jelenti, hogy végre összerakják (alapvetően optimista ember vagyok), vagy inkább, hogy a nagy nyári Dezső hiány okán mégiscsak teljesen kannibalizálják (merthogy sajna van egy kis realitás érzékem is)? Vagy nem jelent semmit? :-)