Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ÖregMackó Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11602
Lehetne ezt még bontani dugóra meg nem dugóra? [:-))))]
Előzmény: nagya2 (11601)
nagya2 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11601

Hi Mynames!!!

Nyáron városban 3km üzemmeleg motor.(10-20°C)

Összel, tavasszal 5km üzemmeleg motor.(5-10°C)

Télen városban 10 km üzemmeleg motor.(-10-0°C)

Télen városban ráadott fűtéssel 15 km üzemmeleg motor!!!!!!

Hát ez van, javaslom a fázósabjának használjon ülésfűtést!!!

Üdv Nagya.

UI: A Debica Frigo directional is jól vizsgázott mér 2 periódusban is!!

Előzmény: mynames (11584)
dohonyiz Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11600

Jajj, juteszembe....

 

Bármilyen játékautó-gyártótól látott már valaki Thalia vagy Clio kisautót?

 

Van egy ismerősünk, akinek a gyereke meglátta az autónkat és annyira megtetszett neki, hogy azóta is ilyet szeretne kicsiben......

 

Tudtok segíteni?

 

Köszi,

Zoli

ÖregMackó Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11599
A könyvben nincs szó semmiféle alternatív üzemanyagról pedig petróleummal biztos elmenne csak az meg drágább a dizelolajnál.
Előzmény: vidia1 (11578)
dohonyiz Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11598

Boszi,

 

A válaszom IS. Ha a magyarorszag.hu oldalon REGISZTRÁLSZ, akkor emailben kapod a jelszót, ha AKKREDITÁLSZ, akkor kapod postán a jelszót. A regisztrálás és az akkreditálás között sok különbség van, erről bővebben ITT 

 

Ha az okmányirodás részhez akarsz regisztrálni, akkor a "SZOLGÁLTATÁSOK" fülre lépj, és ott valamelyik almenüre katt az ügyindítás vagy az időpontfoglalás felirat alatt, és utána a regisztrációra! A magyarorszag.hu -s regisztráció nem érvényes az "XR"-hez, ide egy másik reg. kell.

 

Zoli

Előzmény: boszi70 (11590)
tocsesz Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11597

Sziasztok!

 

Tegnap én is feltetettem a téli papucsokat a Thalicskára. Mogyoródon voltam a múlt héten pénteken itt "reklámozott" gumisnál. Barum Polaris 2-es gumik + "használt" (valószínű elég keveset, mert semmi hiba és kinézetre is tökéletes) acélfelnik (frissen centírozva, kisúlyozva) 66000 Ft/4 db. Felszerelés 0 Ft/4db (10 perc). Nagyon korrekt és szinpatikus kis műhely és a személyzet is. A 10 percet értsétek a nyári kerekek csomagtartóba való bepakolásával együtt, amit természetesen szintén szó nélkül ők tettek.

Ja és eztután még egy nagybevásárlás eredményét is el tudtuk könnyedén helyezni a csomitartóban (kb. 2 hétre való mindenféle, ami egy háztartásban kellhet).ban gond lásd "Vagyonőr+", hát még egy garnitúra elhelyezése. Én eddig 45 km mentem vele, de tegnap napsütésben, majd este száraz úton. Tapasztalat elég csendesnek tartom, azt a gumit.

 

Bocsi lehet, hogy kicsit komplikált ez a hozzászólás, de remélem a lényeg érthető.

 

tocsesz 

barna_16v Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11596
Eddig az új téli gumival még nem mentem csak kb. 5 kilométert ezért nem sokat tudok róla mondani. Majd ha megjön a tél akkor fog kiderülni hogy jó választás volt vagy sem. Remélem hogy nem lesz vele semmi gond mert a téli gumi tesztekben ez a típus mindig nagyon jól szerepelt.
Előzmény: boszi70 (11593)
Vulkan16V Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11595

Én is náluk vettem. Igaz én maradtam a 4 évszakos guminál, Pirelli P2500 Euro. Ár ua., szerelés ua. és nem kell tárolni és tavasszal újból szereltetni. A GY GT2 meg eladom, bár semmi bajom nem volt vele. (Állítólag 90%-os) Már 20 telet végigautóztam "4 évszakos" gumival (Barum steel radial :-)))), talán menni fog ezzel az új 4 évszakossal is. Én az eddigi tapasztalatok alapján főleg sárra és latyakra számítok. Majd tavasszal szívesen megírom a tapasztalatokat. Most még csak annyi, hogy gyors induláskor nem nyikkan meg a kerék, hanem tapad és mintha simábban futna.

 

Előzmény: barna_16v (11589)
boszi70 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11594

Véleményeket, ötleteket kérnék!

Amióta bejöttek a hidegebb idők a következőket tapasztalom. Megyek mondjuk 1 km-t a kocsival, indulás hideg motorral, és megállás után szinte mindig bekapcsol a ventillátor. Mivel ilyenkor már a fütés is be van kapcsolva, az utastérbe bejövő levegőnek nagyon büdős "meleg motor" szaga van. Ennyi idő alatt miért melegszik fel ennyire a motor? Meg az a furcsa szag? Nyáron nem kapcsolt be ennyit a hütőventillátor! Ez azóta van amióta egyik reggel nem akart indulni, és azóta is furcsa a motor, nem olyan egyenletes az alapjárata, leesik a fordulat 700 alá, aztán meg rákapcsolt, rángat egyet. És nem is olyan jól gyorsul. Mivel holnap viszem szervizbe ( :o((((((   ) mit mondjak nekik.

boszi70 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11593

És mit tapasztalsz? Jobb lett?

Előzmény: barna_16v (11589)
boszi70 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11592
Ez azt jelenti, hogy gyűjtesz a következőre?
Előzmény: diesel_uberalles (11581)
boszi70 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11591

Nem tudom mitől lehet ez a rázás, de eléggé gyakori jelenség. Nekem ez is, meg az első is csinálta. Volna egy ötletem. Össze kellene írni, hogy akiknél jelentkezik, bármi futóművel kapcsolatos nem természetes jelenség folytassa a következő kitöltését (ha van valami, ami még fonotos lenne egy statisztikához írjátok hozzá. Hátha ez alapján rá tudnánk jönnö mi csinálja.  Én kezdem a sort (2 adattal mert nekem már 2 volt)

 

Autó tipus                     Abroncs típusa               Hibajelenség

1,4/8v                           good year gt2                futómű rázás           

1,4/8v                           good year gt2                futómű rázás

 

 

Előzmény: mzdude (11575)
boszi70 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11590
Ez a a portál, ahova a jelszót csak postán kapja meg az ügyfél?
Előzmény: dohonyiz (11560)
barna_16v Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11589
Sziasztok Thalicskások!

Tegnap reggel lecseréltettem a gumikat Continental TS 780-ra.
Itt http://www.startgumi.hu/ vettem a gumikat darabját 17000-ért és velük is szereltettem fel. A szerelés centírózással 1250 Ft/db. A garancia 1 év. Én meg vagyok elégedve velük és így merem ajánlani másoknak is. Szerintem sokkal jobb áraik vannak mint másoknak.
v__tibor Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11588
A hűtő kitakarása itt nem sokat segít (a dCi-nél), a motor termikus hatásfoka olyan jó, hogy a nagy hidegekben szinte el se jut a víz a hűtőig. Egyszer télen megtapogattam üzemmeleg motornál (20 km megtétele után) a hűtőt meg a vastag gumicsövet: szinte jéghideg volt. Úgy lehet egy picit csalni, hogy ha már egy elkezdett melegedni a motor, akkor inkább 2000 felett mint alatt kell tartani az "utazó" fordulatot ...
Előzmény: mynames (11584)
Pax2 Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11587

"a Mutyuki Vagyonőr+ típúsú jármúnek látszó légellenállási csalódáss"

 

ez a duma nagyon penge, röhögtem rajta jo pár percig :)

mzdude Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11586
Húha! És az jó? Nem azért van a termosztát, hogy a hűtő csak akkor jusson szerephez, amikor tényleg szükség van rá? Meg nem úgy van, hogy klímahűtő, miegymás egyben? Honnan tudod, hogy melyik részt kell kitakarni?

A melegítés erősen anyázós meggyőződésbeli kérdés, ki így, ki úgy szereti, de a frankó az :-), hogy finoman terhelve elindulsz, mert úgy melegszik be leggyorsabban a motor.

Ja, nálam a hőfokmérő eléggé digitális jellegű. Vagy nulla pöcök, vagy kettő vagy négy, egyéb állapotot még nem láttam rajta. Nálatok is így van?
Előzmény: mynames (11584)
Vulkan16V Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11585

Nem véletlenül kerestem én régebben a motortér fedélből hiányzó zajvédő, hőszigetelő filcet... Régebben valaki írta, hogy kb. 25 ezer plusz pénz lenne, ha jól emlékszem.

Bár a könyv nem így írja, de én reggelente beindítom a motort, amíg a vizet (később zúzmarát és jeget) legalább az ablakokról letakarítom. Addig sincs se menetszél, se terhelés és talán gyorsabban melegszik.

Előzmény: mynames (11584)
mynames Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11584

Jó Napot Kívánok Minden Thalia Tulajnak!

 

Amióta hidegebb van (értsd: ~20°C környezeti hőm. helyett inkáb ~10°Cköröl) a motornak kb. 5-10 perccel tovább tart bemelegednie. Ezt úgy értem hogy mire az első pöttyött eléri a mutató. Mi lesz, ha bejön a -10°C vagy még kevesebb???

Próbálta már valaki kitakarni a hűtőt kartonpapírral? Tapasztalatok?

OFF: Én a 2107-esen 5°C alatt kitakartam a fele a hűtőt és azt tapasztaltam, hogy jóval gyorsabban melegedett a motor, és a mutató ugyanaddig ment mint takarás nélkül.

diesel_uberalles Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11583

Köszi! :)))

Jack Daniels képét frissítettem :))

Előzmény: sfbukfenc (11582)
sfbukfenc Creative Commons License 2004.10.21 0 0 11582

Úgyi s most csináltam a majdnem első weblapomat, fő témája természetesen az autónk, legalább lesz kitől segítséget kérni. :-)))

Üdvözlünk újra a Thaliasok táborában! :-D

Előzmény: diesel_uberalles (11581)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.10.20 0 0 11581

Szia Boszi!

 

Ma végre visszakaptam Dénest. Jót tett a "kapcsolatunknak", hogy 2 napig egy olyan autóval jártam, ami hozzá képest lomha, csörög-zörög, el van hanyagolva. Ja, és nincs benne rádió, ami nálam elvonási tüneteket eredményez. Az első órákban mondjuk jólesett "csendben" gondolkodni.

 

Úgyhogy ma este jó érzés volt visszaülni a saját autómba. Érezni, hogy megy, mint a bolond :)) Ennek örömére a Szentendrei úton kicsit meghajtottam, a rendőrök mögöttem a Mutyuki Vagyonőr+ típúsú jármúnek látszó légellenállási csalódással. Kár, hogy nem volt kedvük versenyezni, kivi lettem volna, hogy mire képes a csodajárgányuk. (Ennél szánalmasabb már csak az I. kerületi rendőrség Smartja... Rendőrségi felirat, fényhíd, muuuhahahaha... :)))

 

A pénzügyi dolgokat meg áthidalom: több munka, több helyen, elkezdem a weblaptervezést üzletszerűen is, kalandvágyból. :)

Előzmény: boszi70 (11555)
diesel_uberalles Creative Commons License 2004.10.20 0 0 11580

Szia!

 

Szerintem nincs akkora baj. A dCi egy sajátos tulajdonsága az is, hogy jobban meg kell nyomni a pedált, mint egy benzinesnél. Szerintem. :)

Előzmény: Gad73 (11537)
Sanyi-ka Creative Commons License 2004.10.20 0 0 11579
A felnikbe vagy a féktárcsákba esetleg megragadhatott a sár és attól is rázhat, érdemes megnézni házilag, és ha nem még mindig meg lehet a hátsó kerekekkel cserélni az elsőket,ha ettől elmulik akkor biztos a kerékkel van a baj. Szvsz e két ok közül lesz valamelyik a hiba oka.
Előzmény: mzdude (11577)
vidia1 Creative Commons License 2004.10.20 0 0 11578
El kellene olvasni a könyvét. Ha jól emlékszem a common rail technológia nem alkalmas a növényi olajok használatára.
Előzmény: ÖregMackó (11549)
mzdude Creative Commons License 2004.10.20 0 0 11577
De, nyáron sajnos voltam dagonyában. Kopogást nem hallok.
Előzmény: Sanyi-ka (11576)
Sanyi-ka Creative Commons License 2004.10.20 0 0 11576
Legegyszerűbb megoldás kézzel végigsimitani a gumikat ,érezni lehet a szálszakadást,vagy a két első kereket hátra rakni. Valószinű gumi vagy felni problémád van.A gömbcsuklok inkább kopognak. Nagy sárban nem jártál?
Előzmény: mzdude (11575)
mzdude Creative Commons License 2004.10.20 0 0 11575
5 hónapos, 7500 km van benne. Szerviz a téli gumik felrakása alkalmával lesz. Ha a gömbcsuklókkal van a baj, hát már bocsánat, de hanyatt szopom magam, annak ennyi idő alatt nem lenne szabad tönkremennie. Vagy nézessem meg?.... A fene, belémtetted a bogarat...
Előzmény: renó16V (11574)
renó16V Creative Commons License 2004.10.20 0 0 11574
A Te jelenséged sem kis dolog!A rázásról annyit,hogy én már hallottam olyat,hogy hiába jó minden,a gumiba van olyan anyaghiba,ami a rázást okozza.Nem akarok vészmadár lenni,de a gömbcsuklóval minden rendben van?Milyen idős a thaliga?Szervízbe voltál?
Előzmény: mzdude (11569)
v__tibor Creative Commons License 2004.10.20 0 0 11573
Nem vagyok a száguldozás híve, de ennyit majdnem megy a 65-ös Thalics, ebből gondoltam. A 80-as símám megy elmondások szerint (pl Köny gépe) 180-190-et. No, mindegy, hisz úgysem erre az ámokfutásra találták ki a dCi-nket :-)
Előzmény: mzdude (11572)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!