Keresés

Részletes keresés

zjakabfi Creative Commons License 2016.03.19 0 0 427823

Én arra tippelnék, hogy igen.

 

Egy Tárnok-Kelenföld bérlet esetén 100%-ban biztos lennék az IGEN-ben.

 

 

Előzmény: -huMSTS- (427822)
-huMSTS- Creative Commons License 2016.03.19 0 0 427822

Üdv Mindenkinek!

 

Egy díjszabási kérdésem lenne:

Dunaújváros - Kelenföld tanulóbérlettel utazhatok Kelenföld - Érd alsó között (30a-n közlekedő vonatokkal)?

 

Mert elvileg Érd alsó/felső egynek számít díjszabásilag, tehát elvben nincs akadálya. Ugyanakkor ennek ellentmond, hogy tanulóbérlet csak a lakóhely - iskola közötti viszonylatra érvényes, és a viszonylatba Érd alsó (és a 30a Érdtől kezdőpont felé eső szakasza) nem esik bele.

Valaki nálam jobban hozzáértő tud ebben segíteni?

manhattani Creative Commons License 2016.03.19 0 0 427821

Az úgynevezett "Tétényi hizlaldák". Akkora sertéstelep volt, hogy volt saját belső keskeny nyomközű vasútja.

 

Azóta elúnyt Lányi Ernő vasúttörténész egyszer egy gőzmozdonyt keresett ott, azt a könyvbejegyzést találta, hogy "Átvíve Hámán Kató fürdőházba".

jwkllr Creative Commons License 2016.03.19 0 0 427820

Sertéstelepek.

Előzmény: alkotasu (427819)
alkotasu Creative Commons License 2016.03.19 0 0 427819

Hátha valakit érdekel:

 

http://pangea.blog.hu/tags/T%C3%A9rk%C3%A9pre_rajzolt_vasp%C3%A1ly%C3%A1k

 

(Most "hivatalosan" is találkoztam azzal, amit közel 30 éve már hallottam: Nagytétény állomást csak Szarostéténynek hívtuk.)

haha 1970 Creative Commons License 2016.03.19 0 0 427818

Köszi hogy feltetted a linket ide is egy többek is értesülnek róla! Nagy összegben mernék fogadni hogy a bent megjelent "Változik a 317/318 Rába Ic közvetlen kocsiösszeállitása" az hülyeség és logikátlan is ami a fedvényben megjelent!

Előzmény: sosiforda (427815)
YCbCr Creative Commons License 2016.03.19 0 0 427817

Na baxus, jól megkotyvasztották. :)
Aki végre-valahára megszokta a mostanit, dobhatja sutba az egészet. No de meglátjuk, hogy fog majd működni, kíváncsi leszek.

Előzmény: Ashi Valkoinen (427816)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2016.03.19 0 0 427816

Nocsak, végre lesz rendes személyvonati csatlakozás Tatabányán Oroszlány-BP viszonylatra...

Előzmény: sosiforda (427815)
sosiforda Creative Commons License 2016.03.19 0 0 427815

Felkerült a honlapra az 1. sz. módosítás:

 

http://static.mav.hu/sites/default/files/upload/page/1._sz._modositas.pdf

hmsoft Creative Commons License 2016.03.18 0 0 427814

Egy kis carszkojeszelói: most akkor megvan a kiválasztott? (rzd-partner.ru alapján)

Az rzd-partner.ru-nak az RZsD sajtószolgálatára hivatkozó cikke szerint a moszkvai Kis Körgyűrűn (amelyet átállítós vonalból S-Bahn vonallá, vagy inkább második metrógyűrűvé alakítanak át, részlegesen megtartva az eredeti funkcióját) automatikus járművezetéssel fognak közlekedni a Lasztocskák (ESz2 villamos motorvonatok, alias Desiro RUS). Csakhogy ebben a hírben nem ez a hír. Mert az USzAVP-jét már a Szocsiban rendezett téli olimpia idején megkapta a sorozat. Hanem az, hogy a Kis Körgyűrűn az RZsD szerint Desiro RUS közlekedik majd. Nem EG2tv, nem EP2d, hanem pontosan ESz2 (várhatóan annak a városi, ESz2g változata). Pedig a Transzmasholding neves egysége, a Tveri Vagongyár, apait-anyait beleadott, hogy a "kacsacsőrű emlősük" (EG2tv) fusson be a célba. Még a józan ésszel is szakítottak (ti. elhagyták a járműről az ep. féket, hogy komplett fékberendezést szállíthasson nekik a Knorr) a siker reményében. Aztán jött ugyanennek a Transzmasholdingnak a gyemihovói gyára, és bedobta a köztudatba a teszkógazdaságos EP2d járművet: hagyományos hajtásrendszer, de óccsó' és üzembiztos, és nem másznak fel a zaceperek a tetejére áramszedőt fogdosni, merthogy minden kiszögellés lefelé van rajta lekerekítve. Úgyhogy ha az áramszedőbarát fiatalember nem rokona a Pókembernek, akkor esélye sincs felmászni (vagy mégis van).

Lassan olyan ez, mint a katonaság, ahol akkor mondhattad, hogy voltál eltávon, amikor már visszajöttél a laktanyába. A Kiskörön a személyszállítást év vége felé akarják megnyitni, szóval majd ott és akkor meglátjuk, mi is közlekedik rajta. De a jelek szerint egyelőre a Szinarának áll a zászló, nem a Transzmasholdingnak.

hm

v_peti Creative Commons License 2016.03.18 0 1 427813

http://www.life.hu/news/20160318-pasztor-mate-asztaliteniszezo-bajnokot-edzesre-menet-gazolta-el-a-vonat-szornyethalt.html

 

Ezt a hírt minden általános és középiskolás diáknak el kellene ismételni, akkor talán páran tanulnának belőle, és a jövőben nem lennének ilyen tragédiák!

segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.03.18 0 0 427812

Üveglap mögött van, meg tudod nézni...

Előzmény: haha 1970 (427811)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 427811

Ezt nem tudom,de nagyobb baj hogy a jv többsége sem tudja.Egyébként szerintem csak bekapcsolni lehet a kapcsolószekrényben és a fülkékben lehet szabályozni a kék illetve a piros jel feké forgatva a gombot,de mondom ez csak az én feltételezésem!Nem tudom hogy az Aeer 19-70 tipusú kocsinak hogy müködik ez a "fűtés-hűtés" rendszere!

Előzmény: r1232 (427810)
r1232 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 427810

Nem erre gondoltam. A kapcsoló szekrényben van egy kezelőszerv, amivel a hőmérsékletet be lehet állítani bizonyos határok között. Meg azt is, hogy csak hűtés üzem legyen, vagy épp ami szükséges (hűtés/fűtés). Persze nem minden kocsin van pont ugyanígy.

Előzmény: haha 1970 (427809)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 427809

Köszi,okoskodásnak tünhet de én is pont arra gondoltam!:-) Komolyra forditva a szót szerintem is valami olyan gond lehet hogy fals adatot kaphat a klíma vezérlés és azt hiszi hogy hüteni kell neki a fülkéket!Egyébként szerintem az is problémát jelent hogy a jegyvizsgálóknak senki nem mondta (magyarázta el) ezeknek a kocsiknak az energetikai rendszerének a müködését!Vannak akik műszaki beállitotságuak azok esetleg meg tudják oldani a problémát,de ez ugye nem várható el mindenkitöl,meg ugye nem is a feladatuk.Más kérdés hogy az utas fizet nem kevés pénzt és elvárja hogy ne faggyon össze,de ez már egy másik történet!

Előzmény: r1232 (427807)
r1232 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 427808

Ezen logikát követve mondjuk Fonyód állomást bizony elég nehéz lenne földrajzilag tájolni.

 

Fonyód állomást elég könnyű földrajzilag behatárolni. Ugyanis azt nem a KÖFI-ből irányítják, ha erre gondoltál, nem KÖFI állomás. Mint ahogy Lepsény, Siófok, Balatonszentgyörgy sem.

Előzmény: Törölt nick (427778)
r1232 Creative Commons License 2016.03.18 0 0 427807

Hőfokszabályzót néztétek? :-)

Előzmény: haha 1970 (427764)
DJ. Bakter Creative Commons License 2016.03.18 0 0 427806

OFF

Szerintem létezik. A főnöke az egyik TV csatornán szokott összefüggéstelenül beszélni egy késő esti műsorban.

Előzmény: Dreamy (427805)
Dreamy Creative Commons License 2016.03.18 0 0 427805

Levegő Munkacsoport még létezik?

Attól függ, melyik szakmát képviselő Lázár. Pl. a kertészekét?

Előzmény: DJ. Bakter (427792)
hmsoft Creative Commons License 2016.03.17 0 0 427804

Az a baj, hogy a depo magazine-os levlistán most csak ilyen reszliket kínálnak, pl. 40 tonna R65T1-es sínt (edzett felületűt), tonnáját 42.500 rubelért. Ez sajnos Etyek-alsóig sem elég...

hm

Előzmény: Izsó001 (427800)
_nyunyuka Creative Commons License 2016.03.17 0 1 427803

Akkor már menjen Esztergomon át Kemencéig, részben az egykori dorogi homokvasút nyomvonalán :-).

Előzmény: schlumberger (427802)
schlumberger Creative Commons License 2016.03.17 0 0 427802

Annak már Záhonyig kell elérnie... :-(

Előzmény: Izsó001 (427800)
M63 010 Creative Commons License 2016.03.17 0 0 427801

Ki akar mozdonyt vezetni?

Kinek van erre 2 millió forintja?

http://safetrain.hu/site/mozdonyvezeto-tanfolyam-2016/

Izsó001 Creative Commons License 2016.03.17 0 2 427800

 "van rá lehetőség, hogy néhány vágány megmaradjon"

 

Így van, Etyek már nincs olyan messze, akár idáig is elérhet az, ha sokat bírálják.

Előzmény: Dzsokijuuing (427796)
Izsó001 Creative Commons License 2016.03.17 0 0 427799

Na, még egyszer:

"és különösen fontos a zöldítés"


Ühüm... Lásd Liget, József nádor tér, ...

 

"Mérlegelik" = Majd a megfelelő partnerek kiválasztásával megalakított kerekasztal egyhangúlag elveti.

Előzmény: Izsó001 (427797)
Izsó001 Creative Commons License 2016.03.17 0 0 427798

???? Hol a többi része a hsz-nak?

Előzmény: Izsó001 (427797)
Izsó001 Creative Commons License 2016.03.17 0 0 427797

"és különösen fontos a zöldítés"

 


Előzmény: DJ. Bakter (427792)
Dzsokijuuing Creative Commons License 2016.03.17 -1 3 427796

Szövegértelmezési problémáid vannak. :)

 

"A Déli pályaudvarral kapcsolatban Lázár János azt mondta: van rá lehetőség, hogy néhány vágány megmaradjon, (le kellene dózerolni az egészet minél hamarabb) de ő ezt szakmailag nem tartja megalapozottnak (ha maradna sín az csak gondot okoz és az ingatlan értékét is csökkenti). A miniszter szerint nagyon fontos lenne, hogy a MÁV területeit visszaadják a város lakosságának (megbízható cégeknek kell olcsón odaadni a felszabaduló értékes budai fejlesztési területeket), és különösen fontos a zöldítés (ha megvalósultak az irodaházak és a betondzsungel, akkor a telek szélén majd ültetünk néhány 1,5 méteres "fát", hogy befogják a sötét zöldek). A kormány jövő szerdán mérlegeli is a Levegő Munkacsoport javaslatait ezzel kapcsolatban. (figyelmen kívül hagyható, esetleg elolvassák mit írtak)"

Előzmény: DJ. Bakter (427792)
haha 1970 Creative Commons License 2016.03.17 0 0 427795

Mint gondolom te is tudod vágányzári menetrend van érvényben,az igaz hogy a megállási rendje ugyanaz az EC és IC vonatnak csak a hivatalos menetideje más Tatabánya-Kelenföld között az IC- nek 32 perc az EC-nek meg 37 perc,ez lehetett az oka.Persze miután késett az EC nagy valószinüséggel annak is rövidebb lehetett volna a menetideje a hivatalosnál!

Előzmény: Ashi Valkoinen (427794)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2016.03.17 0 0 427794

Mai tatabányai érdekesség.

 

8:44-kor indul a páratlan személy Déli felé. 8:49-re (8:29 + 20' késés) mondják a Kálmán Imre EN-t, amelyet Tatabánya 8:52-kor az 5. vágányra fogad, majd átmenő 4. vágányra a szombathelyi IC-t (indul 8:57 Tatabányáról). Belföldi IC után megy a Kálmán Imre tovább.

 

Az EN és az IC azonos megállási renddel közlekedik (Tatabánya-Kelenföld-Keleti pu.).

 

Mi értelme volt az előztetésnek?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!