Kedves Fórumozók!
Több hónapos - kényszer - hallgatás után újra tudom aktivizálni magam.
Időm van rengeteg. A gondolataimat immár nem akadályozza az ágyhoz kötöttség…csak a mozgásomat.
Remélem, leírásom igazolja hiányzásomat a fórumról.
Néhány hete követem a fórum változásait. Szomorúan tapasztalom, hogy haldoklik a Fórum…
Novemberben már csak 3 komment volt…
Ehhez képest az SSC él és virul…
Köszönöm az empátiát néhány SSC-s fórumozó részéről.
JackFrost Hun Solo
Joined Nov 28, 2010 26,557 Posts
#28,035 · Dec 2, 2022 gulya1989 said:
M4: utolsó lesz Püspökladány?
Az ország keleti határához tartó gyorsforgalmi út hiányzó szakaszának építését Törökszentmiklósnál kezdik.
civishir.hu
Szegény Dimelo.
Bibircsok Registered
Joined Nov 25, 2012 2,206 Posts
#28,043 · Dec 3, 2022 JackFrost said:
Szegény Dimelo.
Amúgy (ott) július 23-án írt utoljára. Úgyhogy én is élek egy kérdőjellel.
JackFrost Hun Solo
Joined Nov 28, 2010 26,556 Posts
#28,044 · Dec 3, 2022 Bibircsok said:
Amúgy (ott) július 23-án írt utoljára. Úgyhogy én is élek egy kérdőjellel.
Egyébként nem rosszindulatból említettem meg, de ha létezik olyan hogy rossz karma, akkor ez.
Bibircsok Registered
Joined Nov 25, 2012 2,206 Posts
#28,046 · Dec 3, 2022
JackFrost said:
Egyébként nem rosszindulatból említettem meg, de ha létezik olyan hogy rossz karma, akkor ez.
Sajnos a választékban nincs olyan figura, ami az "érzelemmentes, 'száraz' egyetértést" lenne hivatott megjeleníteni. Ha lenne, elhagytam volna ezt a szöveges reakciót.
Az értelmezéshez el kell olvasni a generáló civishir.hu cikkének első mondatait:
„Annyi bizonyos, hogy az M4-es gyorsforgalmi úton a Püspökladány-Berettyóújfalu szakasz hamarabb elkészülhet, mint a Püspökladány-Kisújszállási rész.
A leghamarabb azonban a főváros és a Nagykereki között futó M4 Törökszentmiklós és Kisújszállás közötti része épül meg…”
A cikkszerző kitalált egy igazán clickbait címet. De, ha alaposan értelmezte volna a NIF-es nyilatkozatot, akkor
átláthatta volna, hogy a Püspökladány-Berettyóújfalu szakasz hamarabb elkészülhet, tehát nem Püspökladány lesz az utolsó… Egyébként térségekről kellene beszélni,vagy írni.
Más kérdés, hogy Budapest felől később adják át a Püspökladány-Kisújszállás szakaszt. De itt sem egyedül Püspökladány kerül hátrányba: Berekfürdő, Karcag, Bucsa, Füzesgyarmat, Püspökladány, Sárrétudvari, Szerep, Biharnagybajom, Báránd, Földes, Sáp, Bihartorda, Bihardancsháza, Nagyrábé, Bakonszeg, Kaba, Tetétlen, Nádudvar, Hajdúszoboszló összesen 6 város és 12 község az áldozat,
mégha lehet is vitatni, hogy nem mindegyik egyformán.
Az biztos, hogy Karcag városára igaz a közmondás, „aki másnak vermet ás, maga esik bele”, mert a 2020-ban megváltoztatott nyomvonal miatt ők is veszítenek 10 évet.
Ezt a párját ritkító „társadalmi kezdeményezést” - mára már tisztán látható, hogy – felülről kezdeményezték, a Törökszentmiklós - Püspökladány szakasz szétválasztása érdekében.
A Koncessziós Zrt-nek adták át a Kisújszállás - Püspökladány - Berettyóújfalu szakaszt. Így az állam „mossa kezeit”.
Várom a véleményeiteket!