Keresés

Részletes keresés

végállomás Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426822

80 ason a zónázókat pótolja a Volánbusz meg a Kk-k.

Tipikus vasutas hozzáállás : Ami nincs arra nem is lenne igény , meg szedjünk mindenért felárat. (Bp-Aszód-Hatvan gyorsvonat feláras a busz nem!)

Nézd meg mennyivel előnyösebb egy Bp-Aszód egy Bp -Bag-Hévízgyörk -Galgahévíz-Tura vagy egy Bp-Hatvan elővárosi felármentes!!!   "zónázó"M3 on közlekedő járat ami a településközpontban tesz le így kevesebb a rágyaloglás, meg a tényleges eljutási idő...

El kell ismerni az elővárosi közlekedést profibb módon végzik a közúton szolgáltatást nyújtók, mint a vasút.

Gödöllő-Hatvan közti vonatok igen szellősek, rátesz erre még az a tény , hogy közúton 12 kilométerrel rövidebb a távolság, ez menetidőben díjszabási árban jelentős körülmény.

Előzmény: zjakabfi (426819)
haha 1970 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426821

Ok,a Pápai gyorsok megszüntetése az tényleg egy"agyas" döntés volt,ráadásul ami papiron ki van találva csatlakozás Győrben Pest felé az elég rizikós!Egyedüli pozitivum talán az hogy schliereni kocsik járnak Szombathely-Győr között,a vasárnapi közvetlen Szombathely-Celldömölk(Pápa)-Budapest Keleti gyorssal kapcsolatban megosztottak az emberek a csikos inga miatt!Szerintem pedig nem rosszak azok a kocsik?

Előzmény: zjakabfi (426819)
1014 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426820

Sziasztok, tud nekem valaki küldeni 2 vonatról szolgálati menetrendet az 1-es vonalról? Az egyik a 162, a másik valamelyik páratlan személy, mondjuk 4943. Az 101400 címre kérném a gmail-on.

Előköszönettel.

zjakabfi Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426819

A 2-t másoltam, nem én állítottam!

Én még nem voltam menetrendváltás óta a vonalon, nincs tapasztalatom.

 

A pápai gyorsokat én is sajnálom, de az órás IC ütemet nem tartom ördögtől valónak, a zónázó rendszerben nem vagyok biztos, nem mindenhol működik, pl. a 80-ason sincs.

 

 

Előzmény: haha 1970 (426818)
haha 1970 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426818

Bocs, de én jelenleg 3 kocsis IC vonatokról tudok hogy azok közlekednek!

Előzmény: zjakabfi (426817)
zjakabfi Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426817

Óránkénti iC-re 4 kocsi a mostani 2 helyett?

 

Kell annyi? Van annyi?

Előzmény: Sabee Gigant (426802)
zjakabfi Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426816

Feltehetőleg a Südbahnhoffal kevered, ami egy megszűnt pályaudvar Bécsben (nagyjából a mai Hauptbahnhof helyén volt).

 

Gyorsan írtam, természetesen a Südbahnhofra gondoltam. :)

Miután elküldtem, gondoltam is, hogy hopp, ez félreérthető. :)

Elnézést.

 

 

Előzmény: attus germanicus (426778)
haha 1970 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426815

Természetesen a 4 kocsis IC lehetőségröl beszéltem!

Előzmény: haha 1970 (426814)
haha 1970 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426814

Szerintem te is tudod hogy Sopronnak-Szombathelynek nincs annyi kocsija,Keleti meg szerintem nem ad!

Előzmény: Sabee Gigant (426802)
M63 010 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426813

A cikk címe alapján már örülni kezdtem. Gyorsabban eljuthatunk az Adriára, ha bejön a miniszter terve :(

Autópálya ugyebár van, így csak a vasútról lehet szó. Repülővel nem éri meg.

 

Azt hittem, hogy úniós támogatásból korszerűsítik a vasútvonalikat, ami már rég ideje lenne, de nem! :(((

 

http://index.hu/gazdasag/2016/02/05/horvatorszag_hac_autopalya_matrica_fizetokapu/

M63 010 Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426812

Kiváncsi leszek, hogy a sok betervezett villamosításból (a 10-es nincs benne), vajon mi lesz?

Tervek: Egom, 17-es alsó szakasz, 101-es, Sátoraljaújhely, 29-es felső, majd később alsó szakasz, Szeged-Gyula. A 17 és a 101 nincs előkészítve. A 2-es ugyebár folyamatban van, a 29-es felső szakasza a vizes VB miatt biztosan meglesz.

 

Még ennyi villamosítás után is lesznek drótért kiáltó vonalak. Elsősorban a 10-es, utána meg az Ukk-Keszthely, hogy a Balatoni kör teljes legyen. Na de ezek csak 2020 után...

Előzmény: Snake-Mojzi (426811)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426811
nazareth Creative Commons License 2016.02.06 0 0 426810

Az egyik baj az, hogy a gyorsok 160-ra lettek tervezve,

Nekem semmi bajom nem volt a 140-nel, sőt a 120-szal sem. Amit viszont nehezen viseltem: "Győr és Komárom között minden állomáson és megállóhelyen megáll". Miért én, a távolsági gyorsvonat utasa szívja meg, hogy Győr a Szombathely–Budapest gyorsvonattal rendezi le az elővárosi közlekedését?

Előzmény: M63 010 (426807)
hmsoft Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426809

Egy kis carszkojeszelói: teherkocsi-hinta (rzd-partner.ru alapján)

Az emlúlt két-három év attól volt hangos az oroszországi teherkocsi-gyártók, de főleg az infraüzemeltető RZsD jóvoltából, hogy túl sok teherkocsi szaladgál a közcélú hálózaton, azokról már nem is beszélve, amelyek éppen ellenkezőleg, nem szaladgálnak, hanem ácsorognak. A konjunktúra-évek egyelőre elmúltak, és a gyártók azt kezdték hangoztatni, hogy a régebbi kocsik üzemeltetése káros, és különben is, az operátorok úton-útfélen leállíthatják a kocsijaikat a közcélú hálózaton, anélkül, hogy különösebb pénzeket kelljen ezért fizetniük. Nosza, beindult a lobbitevékenység. És a gyártóknak sikerült elérniük, hogy a különféle indokokkal az állomásokon "parkoltatott" kocsikért jóval többet kelljen fizetni, illetve számos kocsitípustól megvonják a közcélú hálózat-használati engedélyt abban az esetben, ha a jármű életkora elér egy meghatározott szintet. A felújítást is engedély-megvonással sújtják ezeknél a típusoknál.

Az intézkedések a várt eredményt hozták: 2014 végén 1.232.614 teherkocsi rendelkezett közcélú hálózati engedéllyel, 2015.12.31-én ez a szám 1.150.988 kocsira olvadt. (Közülük 64.281 fedett, 66.657 pőre-, 511.819 magasoldalfalú, 279.826 tartály-, 4.917 hűtő-, és 223.551 egyéb jellegű kocsit tartottak nyilván. Ebből 954.681 a magánokhoz, 196.307 az RZsD leányaihoz tartozott, utóbbi számon belül 100.959 kocsi a Szövetségi Teherszállítási Társaságé, a többi a Transzkonténeré, Refszervizé és más leányoké.)

Tehát az állomány leapadt nyolcvanezer kocsival. És máris megjelentek az eddigiekkel ellentétes hangok, hogy jaj-jaj-jaj, ha ez így folytatódik, 2017-re 17 ezer magasoldalfalú kocsival lesz kevesebb, mint kellene, 2020-ra pedig a tartálykocsik mennyisége apad az ideálishoz képest 25 ezerrel kevesebbre. Cementszállítóból is 6 ezerrel kellene többnek lennie 2020-ban, mint ami várható. Ami a soktengelyes, specializált kocsikat illeti - a magyar fogalomtárban egyszerűen csak trafószállítónak, az orosz fogalomtárban transzportőrnek nevezett járművekről van szó -, bár a többségüknek lejárt az üzemideje, az igény is csökkent irántuk, így ezt a flottát üzemeltető RZsD Holding tájékoztatása szerint, a vonatkozó szállítási igényeket most, és a belátható jövőben ki fogják tudni elégíteni.

hm

M63 010 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426808

Tudtam, hogy hegyvidék, de hogy ennyire? Na de gondolom nem a teljes hossza ilyen, így azért beleférne akkor is pár forgalmi kitérő és duplavágányos szakasz, ahol a terep ennél könnyebb.

 

Előzmény: GOLAZ111 (426801)
M63 010 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426807

Az egyik baj az, hogy a gyorsok 160-ra lettek tervezve, és Flirttel, bár ez elvileg módosítható. A másik baj meg az, hogy páratlan irányban reggel megy el az összes. Na ezért lenne jó a tyúkbél, amit mindig majd valamikor jövőre kezdenek el...

Előzmény: nazareth (426806)
nazareth Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426806

Pápaiként makszimálisan támogatom!

Előzmény: 20-as vonal (426803)
Törölt nick Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426805

Miért Bicske? Akkor már sokkal inkább Biatorbágy.

Előzmény: Sabee Gigant (426802)
paca664 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426804

Derék gondolat. Egy alapmenetrendet tusz mutatni hozzá? Csak hogy tudjuk miről beszélünk.

Előzmény: Sabee Gigant (426802)
20-as vonal Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426803

És napi 3 pár gyorsot befordítani Pápa felé. 

Előzmény: Sabee Gigant (426802)
Sabee Gigant Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426802

Szvsz meg teljes mértékben zónázó rendszert kellene létrehozni az 1-esen, ha már több vonalon is tökéletesen működik: Tatabányáig minden hol megálló kirohanós dupla Flirt (akár oroszlányi továbbküldéssel), ott meg átszállás a Kelenföldtől Tatabányáig csak Bicskén megálló Győri zónázóra, ami ezzel vagy 10 percet nyerhetne is a menetidőn. Az IC-kre pedig 4 kocsit tenni.

Előzmény: v_peti (426786)
GOLAZ111 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426801

Már tervezik. De el fog tűnni a koperi rámpa is.

 

http://www.railpictures.net/photo/266820/

Előzmény: M63 010 (426795)
M63 010 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426800

Hát nem! De mind a gazdaságilag jobban teljesítő szlovéneknek, mind az újonnan belépő, és több EU-pénzt kapó horvátoknak erre több figyelmet kellett volna fordítania. A szlovének a síkabb területeken (Hodos felé) is csak tökörésztek.

Előzmény: 20-as vonal (426799)
20-as vonal Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426799

Így van, mindenkinek igaza van, de a mostani rendszer többeknek visszalépés. 

Előzmény: TWRC (426797)
20-as vonal Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426798

Hát az ott nem Alföld. 

Előzmény: M63 010 (426795)
TWRC Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426797

Mindkét rendszernek megvan az előnye és hátránya, de inkább az a kérdés, hogy miért csak 2 IC kocsit képesek megtölteni?

Előzmény: 20-as vonal (426792)
lineagialla Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426796

Azt tegyük gyorsan hozzá, hogy a jelenlegi rendszer tudná azt, amit a régi is tudott, csak a jelenlegi rendszer teljeskörű megvalósítására sem megrendelői, sem szolgáltatói oldalról nem volt akarat.

Előzmény: 20-as vonal (426792)
M63 010 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426795

http://iho.hu/hir/jelentos-uzletektol-eshet-el-a-koperi-kikoto-160205

 

Fiume miért nem jöhet szóba? És miért ilyen töketlenek a szlovének? Hodos felé is eléggé lassan haladnak, mind a vonal, mind a villamosítás előbb elkészült nálunk, holott ők kisebb ország, kevesebb vasúttal, mégsem képesek megfelelő ütemben fejleszteni őket. Pedig a teheforgalomban van a biznisz, az ablakosok meg sok helyen csak alibiből vannak, így nem akadályozzák a terheseket.

M63 010 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426794

Kéne rá még 2 langeSchlieren, és akkor lenne belőle hibrid-IC.

 

Előzmény: 20-as vonal (426792)
haha 1970 Creative Commons License 2016.02.05 0 0 426793

Szerintem jó ez az új rendszer,mert így utazhatom szlovák illetve EC kocsiban is Budapestig,ami idáig nem adatott meg!

Előzmény: 20-as vonal (426792)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!