K. van der Linde szerintem üldözési mániás. Kb. nincs olyan futamhétvége ahol ne sejtene valami összeesküvést ami ellene történne ha éppen nem nyer
Kezdve a BOP kiosztáson, a Mercedeses összefogásról majd feltartásról, most az osztrák hétvégén szerinte direkt lassítják, mert vezeti a bajnokságot. Mivel szerinte nem a gyártóknak szól ez, hanem a versenyzőknek.
DGTM ami van...de már a Supercars sem az mióta Ford Mustang van és jön a Holdent vàltó Camaro. Vagy a másik lehetőség, hogy semmi nincs.
Évekkel ezelőtt vázoltàk, hogy V6-al váltják a V8-at 2650ccm esetleg turbó és akkor több gyártó beszálna. Ez ment a kukába és szerintem már az e-supercarst tervezik....
csak amikor tegnap olvastam hogy a DTM-re is már szabad a pálya az osztrák rendezésnek és nézőknek elgondolkoztam azon, hogy mást nem hallani mint hogy jön a menetrendszerű nyár vége és a hullám
osztrákoknak nem szóltak a nyár végi hullámokról, mert mehetnek korlátlanul a nézők, sőt a boxutca is nyitott, ami utoljára a 2019-es szezonzárón fordult elő
SSR-Porsche vezetése finoman fogalmazva sem volt ájulva a hétvége után. Schlund azt mondta kevés köze van ennek a versenyzéshez, meg a szériának cselekednie kell, mert tönkremegy a sorozat hírneve.
Költségek magasak voltak, főleg a hétvégi "Crashfestival" (német sajtóban így jellemzik az előző hétvégét) után sok lett az anyagi káruk.
Idén bevezetett startokkal van a legnagyobb gondja, mert az hordozza a legnagyobb balesetveszélyt, meg nem ezekkel a GT3-as autókra való az efféle rajtolás.
BOP nem megfelelő beállítása se tetszett neki, mert nagyon kevés adatból tudtak csak dolgozni. Szabadedzésen nem tudtak tiszta kört menni, meg utána vasárnap az időmérő nedves pályán zajlott. 40 kilóval lettek könnyebbek a szombati kvali után ahol csak 20. lett Ammermüller. Szombati versenye se tartott sokáig
BOP - szerinte a hivatalos teszteken kell beállítani és nem már szezon közben módosítani folyamatosan és ilyenkor is adatokat gyűjteni. Mert ha már teszteken kiderülne esélytelenek akkor feleslegesen nem indulna.
Másik kritikája a gumikra vonatkozott, hogy hozzák vissza a melegítő paplanokat, amiket 2017 óta nem használhatnak. Mert profi sportban fel kell azokat melegíteni, meg a paplanok nem drágák, viszont az igen, amíg a pályán használják a gumikat melegítés céljából. 3 körre van szükség az ideális hőmérsékletre, és sorra mennek el ezekre a gumiszettek. Abroncsoknál ő amellett van hogy lehessen taktikázni is különböző keverékekkel.
Schlund és ITR közt lesz találkozó. Őket nem szólta le, mert elejétől fogva segítettek nekik. És a DTM hatása tetszett neki és a médiája ami körülveszi az egész szériát.
nem a cikk írja, hanem én és saját véleményem: de szerintem itt azt hitték, hogy a bab is hús és rögtön tarolnak vagy ott lesznek az elején mintha ADAC GT-ben lennének. Eleve tudta idén hogy mennek a DTM rajtok, meg ha szezon közben esnek be kihagyva a szezon előtti teszteket ahol bemérték a BOP miatt az autókat eleve nem egyszerű az ő helyzetük. Gumiknál meg szerintem spórolni akar, mert olcsóbb megvenni a paplanokat, meg több gumiszettet venni.
Aztán az se dobott a kedvén, hogy a balesetek miatt normális versenyt se tudtak menni se szombat, se vasárnap, és a nem kevés anyagi kár érte
Michelisz 37 éves, ebben a műfajban talán pont a legjobb korban van, utóbbi 10-11 évet ezen a szinten versenyzi végig folyamatosan, 2019-ben bajnok is lett, már rég nem afféle helyi magyar hős vagy a szimulátoros srác aki versenyzik, vajon miért nem lép le más szériába? pl. ott a WEC. 6, 8 órás futamokkal, meg persze a Le Mans 24.
Ha jönnek oda is a GT3-as kocsik csak látnak benne fantáziát és egy projekthez felkérnék.
Ha nem is jönnének be a számításai 40 évesen biztos lenne a WTCR-be visszaút számára.
Most sem rajta múltak a dolgok, de akárhogy is azért az hitetlen, hogy összetettben Tassi áll a legjobban a mieink közül és nem Norbi (na nem mintha ezzel Tassi versenyzői kvalitását csökkenteném)
Tavaly a Hyundai megszívta a BoP-t (ugye a Nürbitől vissza is léptek), így is ő lett a legjobb a márkán belül. Idén meg a Nürbin és Portugáliában is kilökték - ha csak két hatodik helyet hoz ezeken, most P4-5 körül lenne.
SSR Performance áll a projekt mögött, ADAC GT bajnokcsapat persze Ammermüllerrel közreműködve.
SSR itt a Stefan Schlund Racing-et jelöli :)
Csapat nagyon érdeklődik a DTM iránt és már szervezik a komolyabb jelenlétet. Lausitzringen már ment a szervezés de olyan jól titokban tartották hogy a hivatalos bejelentésig semmi se szivárgott ki. Porsche miatt majd kell némi varia a BOP terén, mivel a motor terén ők vannak hátrányban.
Ha a COVID helyzet lehetővé teszi a Norisringen is versenyezni fognak.
Másik mai cikkben a csapatfőnök Wolfgang Hatz konkrétan kijelentette, hogy nagy a potenciál a csapatban és tovább akarnak fejlődni, és a következő lépés egy 2022-es fullszezon lenne (én teszem hozzá ezek után az ADAC GT biztos nem díjazza)
Hatz teljesen DTM párti, aki 2001-2009 között az Audinak dolgozott, majd fontos szerepe volt a Porsche LMP1-es visszatérésében.
Porsche mint gyártó náluk megosztottak a dolgot illetően, de Hatz már puhítja őket.
Idei vendégszereplést éles tesztnek veszik és jövőre az új Porsche kocsival már jönnének is akár.
- Haupt már több hete, sőt lehet hónapja előre bejelentve, a saját csapatával sok év kihagyás után DTM futamon fog indulni
- Luca Stolz szintén egy Mercedessel nevez, amit a Toksport WRT készít fel. ADAC GT-ből érkezik ő is, és a csapat is, ott Engellel osztozik a kocsin.
- ennek a WRT csapatnak, nincs köze a másik WRT alakulathoz, náluk a World Rally Team a rövidítés. Csapat gyökere a ralira vezethető vissza, amikor 2002-ben a török Serkan Duru megalapította és kezdetben raliversenyeken szerepeltek. 2014 óta pedig különvált a két bázisuk, a ralis részleg és a GT autókat máshol készítik fel. Sportkocsis csapatnak pedig az alapító testvére, Seyhun a vezetője
WRC2-ben a WRT tavaly bajnok lett
sőt jött volna egy 3. Mercedeses vendég, itt a GetSpeed indított volna plusz autót, akiknek a bázisa szintén közel van a pályához de a szervezőkkel abban maradtak, hogy nem indulnak, mert túlságosan sok Mercedes lenne a mezőnyben. Fabian Schiller lenne a második versenyzőjük. Ő már az április teszten is részt vett, ő segítette Maini-nak a beilleszkedést. Schiller bemutatkozása később lesz, csak kérdés, hogy mikor, mivel a GT World Challenge naptára több hétvégén fedi a DTM-et. Vagy Assen vagy Hockenheim lehet ebből.
Paffett idén nem indul a DTM-ben. Eddig sorra mondták le a szereplését. Kezdetben a Formula-E kötelezettsége miatt, de most a COVID tett be neki és az utazási korlátozások, ami britként érinti. Csapattal egyeztetve abban maradt, hogy Buhk marad és terveznek vele a folytatásban is. Viszont Buhk sem marad teljes szezonra, mivel ADAC GT-ben kell versenyeznie. Hockenheimi DTM hétvégén jelenése van Sachsenringen ADC GT-ben. Jelenleg 2. helyen áll ott összetettben Marcielloval.
A Supercars hivatalos fb oldalára néha felrak régebbi versenyeket. Most egy 2006-os Oran Parki teljest raktak fel. Nagykár, hogy a pályát 2010-ben végleg bezárták és lakópark épült a helyén és, hogy már nem 30 autó áll a rajtnál.