Úgy látom közösen "elsirattuk" Saraticet. :) Demindenkivel egyetértek. Talán még Sasival is. Bár szerintem a körönkénti 200 m szint elég brutál, de nem vitatom, hogy puding vagyok, főleg Sasihoz képest.
Úgy gondolom és talán más is van így vele, hogy a 24 óráson km-t kellene inkább gyűjteni és nem szintet. Itt pedig 360 km-hez már 6000 m szint társul.
Nekem erre az évre a Dolomitok mellett Saratice lett volna a másik nagy cél, hogy ott is jól menjek, a régi pályán, ha lehet megvédeni a dobogót, vagy legalább harcolni érte. Mikor kiderült, hogy nem ott lesz, valahogy elillant a motiváció is. Már tavyl is nagyon jó kis csapatunk volt, idénre pedig még jobbak lettünk :)
Nekem a régi helyszínhez annyi emlék kapcsolódik, hogy az mindig adott egy kis lendületet az induláshoz. Az új hely nem inspirál semennyire, lehet megöregedtem. :(
Én is klészültem rá, hogy negyek, de nem ide, hanem Saraticebe. Ide nem volt kedvem. Még 2 héttel ezelőtt is gondolkodtam, és ha lett volna gerjedés a témára nagy valószínűséggel megpróbáltam volna én is az új pályát, de nem láttam senkit sem szervezni, sem nevezni. Most meg úgy látom, hogy az egyéniek teljesen eltüntek a nevezési listáról, bár ez lehet technikai gond is, vagy valahova máshova került az oldalon. Csapat sem sok van.
Hátha ebből okulva jövőre meggondolják és visszamennek Saraticebe. :)
Azt nem nagyon értem, hogy az új szervezőknek miért nem sikerült rendőrségi engedélyt kapni, amikor az Adamnak korábban 18x sikerült. Lehet új a megyei kapitány? :)
Meg kell bezel nem a felesegemel de szerintem ha olyan Koran indulunk és a 70 km ut vonalat akkor szivesen csatlakoznek. Mondjuk Lassu mongoose 350-s em el. :(
Mentem egy ellen-Bugyi kört, Gyál-Üllő-Gyömrő-Maglód-Rákoskeresztúr-Rákoshegy-Gilice útvonalon. Nem volt ez sem rossz, vannak benne dombok is. 60 km és 33,8-as átlag.
Igen Magyar gyokereim vannak szoval azert valamilyen szinten tartom a tempot irasban de tudom hogy hibas a helyes irasom es fogalmam sincs hogy kell a gepbe be irni a veszoket :)
En mar nem vagyok kover - egy ev allatt edzes el es tejes elett mod valtasal sikeruly elerni a 80kg pont es 188cm vagyok (tavaly ilyenkor meg 120kg voltam)
Most ami illeti a biciklizes meg lassu vagyok - mult hetvegen csinaltam 75km - 3 es fel ora allat (de ugy hogy volt egy 30 perc szunet ebedre.) - es ez dombos uton volt es egy Trek bicikli aminek egy nagyon alap Shimano rendszere van. Most keresek egy uj Cyclocross bicikli-t. (Trek, Cannondale, Riley, stb - Specialized tul draga szerintem.)
Minden kepen most Szombaton 2:30pm megyek egy 3 or utra a cellom 60km kor. De egy jo haverom New York ban ugyan eszt az utat meg csinalta mult heten 2ora 20 perc alatt... De tudom amit utan mentem velle ket ok milyat lassab vagyok:
1. Tul lassan megyek meg fel felle - rosszkor valtok es elveszitem a momentumot
2. Pedalozasnal rossz helyen tartom a labamat es igy nem mindig megy att a tejes erejem a biciklire
3. Meg azert van edzeni valom hogy jobb legyek :)
Minden kepen elvezem es jovore remelem hogy eleg jol fog menni hogy tudjak egy ket versenyen menni.
Fogadd nagyrabecsülésem, hogy így írsz magyarul. Gratulálok, bár a nicked alapján azért gyanakszom magyar gyökerekre. :)
Milyen távokat, milyen tempóban és milyen gyakran edzzel?
(Ezek a Gruppettósok rettenetesen erősek, én talán két-három alkalommal mentem velük, de alig bírtam a sor végén lógva, ami egyébként nem csoda, mert kövér vagyok és keveset megyek.)
Eloszor is bocs a helyes iras hibak milyat - Magyar nem az anya nyelvem (kanadai Vagyok)
Uj amator orszaguti (road) biciklista Vagyok és nagyon kezdtem elvezni Eszt a sportot. Keresek egy Tarsasgat akikel tudnek edzeni, turazni és ha mar eleg jol megy kessobb versenyezni. Hogy tudnek veletek talalkolzni és tobett tanulni a klubotokrol.