Hmm.. Igen ezt a képedet is megcsodáltam a másik topicon is, és pont ez erősített meg abban, hogy nincs rajta a hajtórúd.. :-) A csatlórúd rajta van, no de ami azt hajtja! A második keréknél tisztán láccik a csonkja..
Matiz, RwMan!
Viszont most megragadom az alkalmat, és ezúton kifejezem őszinte elismerésem és köszönetem a rengeteg általatok készített képért!!!
Rajta volt minden, kész is a mozdony, csak egy kis festés van hátra. Az meg már nem számít a súly szempontjából. Lehet hideg gőzösöket is vontatni (legalábbis szokták a Park és Istvántelek között), de most nem tudom pontosan, hogy 20-szal, vagy 30-cal. Az udvaron reggel még kenegették a csapágyakat.
Én arra számítottam, hogy legalább be lesz fűtve egy kicsit.
Nem oly rég olvastam itt, hogy gőzöst csak befűtve illik továbbítani, merthogy akkor van kenése. A parkban szemlélve a befűtött gépeket és látva a kenőprések működését csak megerősítette ezt a hitemet (nameg, hogy a hideg gépek leszerelt rudazattal jöttek).
Akkor most ki van kivel, kis távolságra megfelelő előkenés biztosításával továbbítható hideg mozdony is?
Jó lett ez, nagyon is, sokkal rosszabbra számítottam :) azt hittem, hogy messzebb van az a híd... Volt még egy srác, aki Istvánteleknél és a Körvasút elején egy Sony (?) digicam-mel fotózott, ő nem akar jelentkezni?
Lehet, hogy nem 8 lesz, hanem korábban. Én 7-re érek oda, remélem nem mennek el nélkülem :). Az M32-es már ott van, a a csarnokban, az fogja vinni. A kijárat Rákosrendezőnél van, a Körvasút hídja alatt. Szerintem ha 7 felé benézel a főbejáratnál, akkor valami talán fog látszani.
Vannak képek, csak még dolgozom a szövegeken. Vagyis nézzük végig a főmérnökkel a képeket, és mesél mindenről. Csak kicsit sok a 120 kép, kb. 20-nál tartunk :) Addig is, szöveg nélkül megcsodálható itt:
A télen nem hiszem, addig biztos itt tartják, Istvántelken. Aztán meg figyelni kell az esztergomi vagy a Dunakanyar felé menő különvonatokat, el kell menni a Parkba, stb. Egyébként holnap csak az M32-es viszi :((