Ez nem műszakfüggő, a mai motoroknál is így van,csak nem a teljesítményhez írják a +--t, hanem a fordulatszámhoz. Annak meg ugyanaz a hatása, merthogy függ tőle.
Itt egy igen jó tojás Vihr tuning videó. Mindent nagyon részletesen elmagyaráz a kollega, egyedül azt nem látom hogy hova építi be utólag a kontroll víz csövet...
Vesére mostanában nem nagyon van kereslet. Nem gondoltam, hogy fontos Neked a hajólevél de megkeresem és bár szívesen látlak, ha akarod megkíméllek az utazástól, összefuthatunk Nagyfaluban is. ✌️
Kifogástalanul működő tekercsnél érdemes a lakkot újra "itatni" bele. Száraz meleg helyen tartani pár napot, majd beletenni egy doboz szintetikus lakkba, és úgy az egészet felmelegíteni. Nem jobban mint 60 fokig, majd ott benne megvárni míg kihül. Aztán lecsorgatni, és megvárni míg megszárad.
Valahonnan emlékszem arra, hogy te csináltál valamit a Forelle gyújtótekercsével, hogy az idő okozta öregedést kompenzálja. Csak nem találom, hol van az leírva. Segítenél?...
Ha nem hiszed, hogy a tümin vetyerok csigát használtam, te dolgod! Attól még igaz! Én alapjáratnál ritkán húzom tovább a gázt, a kis Romantikát így is átvitte az Egyfás szigetre.