Lassan esedékes lesz a kuplung csere Grande 1,2 8V,milyen viszkozitású és mennyi liter váltóolaj kell bele illetve tudnátok mondani cikkszámot a féltengely kihajtásnál a szimeringekre és a kulissza szimeringjére?Köszönöm
Sziasztok!Tudtok cikkszámot a szélvédő alatti tálca esőkivezető módosított gumicsövére? Mert ugye az első modelleknél rávezeti a vizet a generátorra...
Szuper, köszi. Sajnos az a baj hogy nekem ez nem jó mert nem blaupunkt van benne hanem gyári grundig... abban nincs BP rész a számsorban, ennél úgy kezdődik hogy FA... akku lett cseréve, rádió kártyája nincs meg.. szívás... most dobjam ki a gyári rádiót. Fiatban nem adnak ki kódot, nevetséges.
Sziasztok. Rádió kódban lenne aki tud segíteni? Nem ingyen kérném...rádiót cseréltem, ( gyáriról-gyárira ) nincs meg a kód. Fiatban meg lesz...ják a fejem. Köszi.
Ez nem a váltó kulissza kapcsolóházának a száma? Külön, leszerelhető egység, szvsz ez nem a váltó száma! ePer-ben megnézheted alvázszám alapján a számát. De ne erőltesd a 6-os váltót egy "gyenge" benzinmotorhoz...
Régen tettem be erről képekkel prezentálva hogy milyen a jó, gyáro spricni. Keress rá a keresővel. Amit belinkeltél az nem az, ez a porlasztós fajta. Amit én mutattam, az meg a két vékony sugárban sriccelő.
Érdekes jelenség: a légszűrő ház rögzítése 3 db csavar. 1 csavar hárul, 2 a blokkon. Ezeknél a rögzítési pontnál kapja a meleget. A két csavarnál a műanyag megkeményedett, majd lényegében elporladt. Így a ház alul rátámaszkodott a blokkra.
A kiszerelésnél derült ki, hogy annyira, hogy ki is égett. Szerencsére még a szűrőn kívül.
Az 1100 alig magasabb mint a 800/min körüli alapjárat,ha pl az 1.2-1.4 16v-vel 1500 alatt akarsz elindulni,lefulladnak.....ha a benzinest elváltod 2000 alatt gyakorlatilag egy Camping bicikli sebességével gyorsulhatsz(és eközben kínzod az egész hajtásláncot).
Gondolom Jtd diesel géped van mert amit írsz,az benzines géppel a hihetetlen kategória.