Egy ismerősöm hivta fel a figyelmemet a 607-re, és azóta bőszen gyűjtöm az infókat. Már végigolvastam a népitéleteket, 1-2 "no korrekt" hozzászóláson kivül egész jókat irnak erről a kocsiról.
Itt is elolvastam egy pár hozzászólást, úgy látom, hogy tényleg szeretitek ezt a márkát.
1-2 hozzászólásban olvastam, hogy többen vártak egy kicsit, inkább gyűjtögettek, hogy megvegyenek egy ilyen "nagykategóriás" autót.
Most én is ebbe a szituban lennék, mert a teszteket megismerve egy 2.7 HDI V6-ot néztem magamnak.
Jelenleg egy 2.2 TDCi mondeot hajtok, semmi bajom vele, de sajna normális automata váltót még nem találtak ki hozzá.
A w.passatnak tetszene a 170 LE-s, DSG váltós 2.0 PDTi-je, de elég sok az ilyen-olyan infó.
Igy került látóképbe a 607-es, mondjuk a párom már 3 éve nyaggat miatta! -:)
Ez tetszik neki, de nagyon.
2-3 éves autót keresek, fennti motorral, full felszereltséggel ha lehet.
2 konkrét kérdéssel kezdenék!
1.
télen, kemény hidegben (-10,-20) foknál mennyi idő alatt melegszik fel a motor?
mennyi idő, illetve mennyi kilóméter után?
(a mai korszerű dizelekre irják, hogy kevés a veszteséges hő, igy lassan melegszenek.Ilyen például a dizel mondeo is.)
a 607 dizelnél van valami kieg.fűtés vagy állófűtés, vagy simán csak a motor melegszik, amikorra felmelegszik?És m ikorra?
2.
valóban igaz, hogy nagyobb sebességnél sincs belső zaj? Motorhang, szélzaj, stb....
Ha valakinekvalakiknek van tapasztalata a 2.7 HDI V6-al kapcsolatban szivesenn olvasnék itt is róla.
Köszi Ottofon, nem akarom elkiabálni, de nekem még nem volt semmi gondom az ablakokkal. Biztos tudjátok, hogy van a sima és a dupla üveges ablak. Az utóbbi feláras extra elvileg. Lehet hogy másfajta ablakemelője van? De lehet hogy semmi ilyesmi...
fal68!
Milyenek azok a 17"-os gumik? Nyári? Tipus? Méret? Állapot?
Ottofon nagyon rendes vagy, hogy megrendeled a többieknek a cuccot.
Aki nem autószerelő, azoknak azt javaslom, hogy egy fóliással tetessék be az új alkatrészt, azoknak gyakorlott kezük van a bőrkárpit óvatos lepattintásához.
Ha katalizátorcserések lesztek, arra is van ismerősöm. 300 helyett 50 ezerért megcsinálja gyári cuccal.
Nemrég nekem is tönkrement mindkét ablakom, és én sem szeretnék rengeteg pénzt otthagyni a márkaszervízbe ha nem muszáj. Láttam az fórumon hogy több mindenkinek bejött. Az lenne a kérdésem, hogy azok az alkatrészek, amiket rendeltél (Golf IV-es) meg tudnád mondani, hogy ki szerelte be neked? Esetleg az ebay-en kívül beszerezhető még valahonnan?
Az ebay-en rendeltem egy német cégtől. kb 11000 ft-ra jött ki postával együtt a 2 db (egy ablakhoz való) plusz egy csomó cucc jött amit el lehet adni szerintem ugyanannyiért. Majd megkeresem a linket, de ha nem vagy ebay-es rendelhetek mégegyet és eljössz érte vagy postázom neked.
Hát engem hamar lebeszéltél a CRV-ről. Nem mintha azt akartam volna, de gondoltam rá is mint lehetőség. Egy kollégám vett egy tíz éves darabot 2milláért. Én ki is akadtam rajta, szerinte jó áron vette. Egy szürke, alap autó, sehol egy ép elem. Benzines amúgy. Az a baj megszoktam a jót. 607 után (majd) minden autó "szürke" belül. Nehéz lesz váltanom, de most hogy 7. éves lett az autóm érzem el kéne adni, mert 8 már gombócból is sok...
Nekem is bejönnek a BOSS cuccok. (csak kurv@ drága...)Ráadásúl ahol "kicsi píz nagy élvezet" a jelszó, na az olyan különösen érdekel. Ha elküldöd privátba, megköszönöm. 100 alatt egyébként ki jön egy öltöny? (Vagy súlyosan el vagyok tévedve?) Reptéren szoktam szemezgetni BOSS cucokkal, meg most az ARÉNÁBAN van egy bolt a Peak&kloppenburg, na ott vannak még elviselhető áron.
Megkérdeztem a sógoromat a CRV-ről. 93200 km van benne és ez a 4-ik fékgarnitúra benne!! és azt mondták neki, hogy a jelenlegi max egy 10.000 km-t megy el. A sógor szerint az a baj hogy az autó méreteihez képest igen gyengére sikerült a fék. Pedig már mindennel próbálkozott. Valami rally-s féket esztergáltatott aztán megpróbálta, hogy az eredetibe vágatott hűtőbordákat, de ez is csak arra volt jó, hogy a fékbetét még az eredeti életének 1/3-át sem érte meg. Hátsó tárcsa meg nincs is utángyártott vagy legalábbis a szakszervíz azt mondja, hogy ami van az nem pont jó. A Bárdi-nál egy ilyen móka egyébként 100.000 Ft-ra jön ki.
Persze, ha az embernek van ideje és egy kis szakértelme, akkor minden más, de akkor is ott van a garancia kérdése az új autónál. De mi pénzügyesek vagyunk és csak használjuk a technikát. A működése nem nagyon érdekel.
NA MINDEGY. A sógorom így is szereti. Miazhogy!! Oda van érte. Érdekes, mert szerintem elég sokat szív a Hondákkal. Előtte HRV-je volt 160.000Km-t ment vele és 4 !!NÉGY!! motor volt benne. (1.6 benzines 4x4) Mondjuk szerencséjére ezek nem kerültek neki egy fillérbe sem mert a Honda garanciában cserélte őket, csak a sok macera. Az utolsó motor cserénél ott hagyta Ercsiben és elhozott egy CRV-t.
Öltöny ügyben szívesen segítek. Van egy bolt Budán, ahova csak bejelentkezésre és ajánlásra fogadnak csak, de meglepő, hogy milyen olcsó. Soha többet nem kell majd más...
Na várjunk csak. 15000 km-enként 120000 ft a fék felújítása??? Aranyból van a betét? 40-50000-t simán ki kell bírnia egy fékbetétgarnitúrának, a hátsónak meg a dupláját kb. A féktárcsa csere meg minden 2. betétcserénél kb, de az sem több egy ötvenesnél. Olajcsere az ok, kb 15ezer ft ha én cserélem. Gyertya sem tétel, azt is elég minden 3. olajcserénél gondolom. (Volt olyan autóm amiben 160ezernél cseréltem gyertyát és semmi baja nem volt, egyszerűen elfelejtettem.) Amúgy dízelben nincs gyertya így azt megspórolom. :)
Nekem nincs Hugo Boss öltönyöm, de most hogy mondod be kéne már szerezni egyet. :)
Köszönöm szépen az információt, meg a fotókat, nagyon rendes vagy, legalább már tudom hol keressem az aksit, ha baj van. Csak azt nem értem miért kellett ilyen piszkosul eldugni. Bőven elférne ez is a motortérben. Bár az is lehet, hogy a hideg ellen rejtették el a jó meleg bélelt kárpit alá!!
Úgy látom nem akarnak neked az aksiról beszélni :))
A második akkumlátor ami a lámpán és az önindítón kívül mindent vezérel a kocsi jobb hátuljában van. Le kell szedni a kárpitot, csak úgy férsz hozzá. Ha gyengül az aksi, akkor elvileg kiírja a kijelzőn a figyelmeztetést.
Ottofon! Azért javaslom nézz utána mielőtt beleugrasz, mert a családban van kettő SUV is. Az egyik egy CRV Honda és a CX7-es. Ab. Honda már 2 éves és van benne 90.000 km (2.2 dízel) 15000 km-ént kell benne cserélni szinte mindent: fékbetét és tárcsa, olaj, gyertyák stb stb stb... Csak a fékek karbantartása 120.000Ft szinte minden 4-ik hónapban. És most januárban elment neki a 4x4 meghajtás. 600.000Ft...
A CX7-es tavaly októberi és az alkatrészek kb 1.5x többe kerülnek átlagosan mint a 607-hez. A beszerzési árak: CRV 8.5 milla CX7-es 9.5milla 607-es 10.7 milla. És a CRV felszereltsége messze a legsiralmasabb... Tehát nem olcsó venni egy SUV-ot.
Azt mondják a hard-core SUV-osok, hogy 200LE alatt nem nagyon éri meg megvenni, mert a motor folyton csak bizonyítani akar és a nagy kasztni és kerekek miatt a fogyasztás nem éppen előnyösen alakul.
Én előnyként csak a magaslati kilátást találtam bennük. Az úttartásuk viszont szerintem pont ezért rosszabb mint a 607-é.
De egy SUV szerelmest nem lehet lebeszélni róla. Mint engem sem pl a HUGO BOSS öltönyről.
Micsoda? nincs benne CD tár? Akkor már bocs, de valszeg átvertek. Minden 607-ben van CD tár. Clarion HI-FI és a régiek abszolut nem támogatják az MP3-at.
hello! csak egy apró megjegyzés. az ablaktörlő lapátom eléggé hiányosan törölt mostanság. 8000 ft lett volna a két lapát,de megúsztam 400 forintból.lehet venni csak gumicsikot a lapáthoz amit 30 perc alatt ki lehet cserélni.ezek kompatibilisek egymással,csak a törlő rész profilja változhat.sima egyélűt vettem (törlő éle)és tényleg jó lett.....ennyi
hello ! én lassan egy éve vettem a sárkánynál 2001.12. aut.váltós 2.2l 2.9 milláért eddig a bal első ablakemelőt leszámitva semmi bajom a géppel (semmi,szó szerint) ha hibának veszem akkor talán a csomagtarto ajtó az ami szerintem belefáradt az emelgetésbe,mert már nem akar teljes egészében felnyilni. eddig ez a legjobb, legkényelmesebb autóm:)194cm,105kg vagyok,és elférek mögöttem is,ha lenne belőlem még egy ilyen a családban.fogyasztás az 10-10,5l vegyesen,de nagyon kimélem a gázpedált! sok szerencsét az autóhoz!!!
Egy 2 literes SUV ami ráadásul dízel nem kerül sokkal többe mint egy hagyományos autó. Mármint fentartásilag. És nem is esik annyit az értéke mint egy 607-nek! egy 2001-es 607 hdi tiptronic full jelenleg 2.9m-t ér a TAX szerint.
Hello Cornetto!
Szerintem megérné a 8 ezret, ha kelőképpen kielégítené az igényeket. Sajnos nem teszi! Ha a thor71 által írt tények és feldolgozottsági százalékok igazak, az X még egy darabig nem jelöli a helyet!!! ( Indiana Jones után szabadon!!!) A „zsebnavinak” úgy tűnik még egy új 30 millás autó navija is csak feszes vigyázban jelnthet!
Még mindig várom a konkrétumokat a Navteq 2008.01. kelet europa CD-ről!
properus
Még mindig nem mondta meg senki, hol található az a fránya második akkumulátor! A korábbi írásokban sem találtam erre infot. (ha átsiklottam felette bocs!!!) Nem mintha jelenleg ez a kérdés határozná meg az életem, de csak jó lenne tudni hol keressem, ha baj van!
properus
Ha jó a szemem akkor az egy sötétkék 607-es. Egy ugyanilyen fóliázott szokott járni a Váci út és az Árpád út környékén. Véletlenül nem te vagy? Vagy esetleg valaki más innen?