Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2016.01.07 -3 0 425926

Amúgy meg lehet menni másodállásba is, vagy frissnyugdíjasként, bár Vitya intézkedései miatt azt sem tudom most hány éves korban mennek nyugdíjba a masiniszták.

Előzmény: v_peti (425925)
v_peti Creative Commons License 2016.01.07 -1 0 425925

Akkor miért beszélnek egyesek a közeljövőben bekövetkező jelentős munkaerőhiányról?

Előzmény: segélyvonókészülék (425915)
martinaxe7 Creative Commons License 2016.01.07 0 1 425924

Beért

 

471

Előzmény: martinaxe7 (425923)
martinaxe7 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 425923

Bocs, most a 8110-et nézem

 

451-nél tart, de + fogja dönteni...

Előzmény: martinaxe7 (425922)
martinaxe7 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 425922

Már csak pár kilométert kell legyűrni, és Célba ér...

Előzmény: gertam (425920)
troglodita Creative Commons License 2016.01.07 0 0 425921

jézusmáriaszentjózsef és a mindenszentek ;-(((((((((((((((((((((((((((((((((((

Előzmény: gertam (425920)
gertam Creative Commons License 2016.01.07 0 0 425920

PANTOGRÁFOSAT!

 

Sajna az már 453 ...

 

 

 

Üdv

 

- gertam -

Előzmény: martinaxe7 (425918)
koller andor Creative Commons License 2016.01.07 0 0 425919
Előzmény: martinaxe7 (425918)
martinaxe7 Creative Commons License 2016.01.07 0 0 425918

120 - 396 perc

 

hegyaljai3 Creative Commons License 2016.01.07 0 1 425917

 

Kötelező megnézni minden MÁV-START dolgozónak, de főleg a havi 2 millió feltt kereső vezetőinek.

 

http://m.mensxp.com/special-features/today/26140-this-is-how-japan-cleans-its-bullet-trains-in-7-minutes-flat.html

r1232 Creative Commons License 2016.01.06 -1 2 425916

Azért az valahol vicces, hogy máshol te beszélsz "mélyvasutas" gondolkodásmódról, erre itt pont te képviseled ezt. :-))

Előzmény: István Gyuri (425875)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.01.06 -1 1 425915

Százasával ücsörögnek otthon érvényes vizsgákkal, és képesítéssel rendelkező, használható mozdonyvezetők.

Előzmény: v_peti (425914)
v_peti Creative Commons License 2016.01.06 -1 1 425914

http://iho.hu/hir/legyen-mozdonyvezeto-azonnal-160106

 

Ki szeret mozdonyt vezetni? Ha már van jogsija (mármint mozdonyra), és Győrben, vagy a közelében lakik, akkor mehet is dolgozni!

GOLAZ111 Creative Commons License 2016.01.06 -1 0 425913

Az igaz, hogy teljesen rossz az egész, de egy jobb menetrenddel a Desirokat sem nyírnák ki és még gyorsabb is lenne. A 2 - es mindig látványosan lassú volt, kivéve 2003 - ban, amikor 1 évig volt normális menetrend. 

 

Én azt csinálnám, hogy néhány Usgyit összeraknék és akkor már lenne elég vonat egy zónázó menetrendhez. Tavasszal pedig befejezném rendesen, az országúttal együtt. 

Előzmény: martinaxe7 (425912)
martinaxe7 Creative Commons License 2016.01.06 0 0 425912
jwkllr Creative Commons License 2016.01.06 0 0 425911

Megennének a farkasok.

Előzmény: hmsoft (425908)
v_peti Creative Commons License 2016.01.05 -1 0 425910

Én sem tudom, de kísérő nélkül utcára sem mehetne...

Előzmény: martinaxe7 (425895)
v_peti Creative Commons License 2016.01.05 -1 0 425909

A felnőttet kirúghatják, ha késik, vagy levonják a béréből, a diákok meg nem problémáznak amiatt, ha késnek.

Remélem felépül!

 

Előzmény: Bárdos Imre (425901)
hmsoft Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425908

Egyszer olvastam valahol

 

Hát igen, és állítólag Szkovorogyino sem "jobb". Szerencsére én csak nyáron jártam arra, de elnézegetve azt az elég sűrű erdőt, meg azt a nem túl rövid állomásközt, felmerült bennem, hogy na, itt se bóklásznék januárban a sínek mellett.

 

hm

Előzmény: segélyvonókészülék (425906)
hmsoft Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425907

Mennyi fut még a Ganz-Mávag által gyártott motorvonatokból a volt szovjet utódállamok területén?

A trainpix listájában a szürke sorokban lévők azok, amelyek még esélyes, hogy működnek. Közülük is többnél a jobb szélen lévő megjegyzés szerint csak bizonyos kocsijaik (pl. a két motor) vannak meg, van, ami szolgálati jármű (a D1-522 alatti szürkék mind azok). Szóval a lista szerint ukrán és moldovai példányok léteznek. Az ukránok közül aminél Ilovajszk telephely szerepel, ott esélyes, hogy kisebb-nagyobb mértékben lyukasak, hiszen némi lövöldözés volt arra.

hm

Előzmény: alkotasu (425905)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425906

Egyszer olvastam valahol, hogy egy környéken kiránduló olvtársunknak olyasmit sztorizott az utaskísérő, hogy egy téli ajtónyitáskor szembejött a hideg, meg egy nevető felszálló utas, aki azt találta mondani, hogy most még hagyján, az éjjel -68 volt.

Előzmény: hmsoft (425903)
alkotasu Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425905

Ha már itt vagy (bár ez inkább a Ganz motorvonatosba illene, de azért itt sem "KI"): Mennyi fut még a Ganz-Mávag által gyártott motorvonatokból a volt szovjet utódállamok területén? Moldáviában korszerűsítettek 1-2 szerelvényt emlékeim szerint, de több információm nincs. Remélem Neked van!

Előzmény: hmsoft (425903)
alkotasu Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425904

Ez a Bp-en belüli km számítás nem tartozik szerintem az üzletpolitika azon részébe, ahonnan új utasokat lehetne toborozni.

Hasonló burkolt áremelésekkel meg sajnos naponta találkozni az üzletekben: a tejfölt kisebb pohárban adják ugyanazért az árért, az üdítők üvegének a köbtartalma is csökkent - de az ára nem, stb. A kenyér ára nem ment lejjebb, amikor az energia ára csökkent... Szóval van áremelés mindenhol, miért pont a vasút lenne a kivétel?

Előzmény: Lovrin (425897)
hmsoft Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425903

Tökölésről szó sem lehet!

Muszáj sietni, hiszen a tehervonatok folyamatosan jönnek, és egyik állomás a másik után telik meg velük.

Az okokról tudni már valami hipotézist?

Egyelőre nem, de meglepődnék, ha valami futóműsérülés lenne, ugyanis a feljegyzéseim szerint ott van másfél kilométernyire (a vonat által már bejárt szakaszon) egy KTSzM. Minimum hőnfutásérzékelővel és futófelület-túlmelegedés érzékelővel el kell hogy legyen látva. (Jó, forgóváz hossztartó-ultrahangozó berendezést nem biztos, hogy tartanak benne. :) ) A helyszín egyébként kábé itt van. A vonat dél felé haladt, épp megkezdte az ereszkedést, és rátért az ívekkel teli szakaszra.

Autonóm fűtési rendszere (gyakorlatilag) minden távolsági forgalmú személyszállító kocsinak van, ugye?

Igen, a távolsági kocsiknál ez kötelező. A villamos fűtés alkalmazható (manapság már elég sok kocsinak van), de az autonómnak muszáj meglennie. Mégpedig vegyestüzelésű kazánnal, abból a meggondolásból, hogy olajat nem biztos, hogy egy rendkívüli helyzetben bányászni tud az utaskísérő a vasút mellett, de ha minden kötél szakad, valami fafélét csak-csak tud szerezni. Komolyan kell venni a dolgot, hiszen ilyentájt elég gyorsan kockára fagynának az utasok Szkovorogyino környékén (Tindáról nem is beszélve), ha kimarad a fűtés.

hm

Előzmény: segélyvonókészülék (425902)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425902

Tökölésről szó sem lehet!

Az okokról tudni már valami hipotézist?

 

Autonóm fűtési rendszere (gyakorlatilag) minden távolsági forgalmú személyszállító kocsinak van, ugye?

Előzmény: hmsoft (425900)
Bárdos Imre Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425901

Felébredt, megijedt, hogy elviszi a vonat és nem gondolkozott semmin, csak ugrott. 16 éves gyerek, ugyanezt érett felnőttek is megcsinálják sajnos.

Előzmény: v_peti (425892)
hmsoft Creative Commons License 2016.01.05 0 1 425900

Egy kis carszkojeszelói: újévi siklás (gazeta-bam.ru, tass.ru alapján)

Január 3-án, moszkvai idő szerint 19:35-kor (helyi idő szerint január 4, 01:35), az északi transzszib 7283.7 szelvényében - Gorelij-Szkovorogyino állomásköz - a 2946-os számú tehervonat 7 kocsija siklott, elzárva mindkét vágányt. A 7 kocsiból 5 fűrészárut szállított, 2 pedig üres konténereket. A mindössze 44 kocsiból álló vonat a BAM-ot a transzszibbel összekötő Tinda-Gorelij dízelüzemű vonalon tartott délnek (Szkovorogyino felé), és alig hagyta el Gorelij szkovorogyinói bejáratát, amikor nem egész négy kilométerrel arrébb, már a transzsziben, megtörtént a siklás. 70 méternyi pálya sérült, kidőlt egy felsővezeték-tartóoszlop.

Szkovorogyino és Jerofej Pavlovics állomásokról érkezett segélyvonat, a következmények felszámolását 165 emberrel és 17 egységnyi technikával végezték. Moszkvai idő szerint 01:35-re befejezték a 7-ből 5 vontatható kocsi Szkovorogyinóra továbbítását, a páratlan vágányról eltakarították a roncsokat, eközben már dolgoztak a pálya helyreállításán. 02:38-kor a páratlan vágányon felvették a forgalmat, 10 órára a párost is rendbetették. Megkezdődött az ügyészségi vizsgálat. Öt távolsági vonat szenvedett késést, közülük a 81-es számú, Blagovescsenszk-Tinda járat Szkovorogyino állomáson volt kénytelen várakozni. Ennek a vonatnak a hálókocsijait 1,5 tonna szénnel kellett ellátni: ezek szerint félő volt, hogy a saját készletével nem tart ki végig, a kényszerű tartózkodással együtt. És szintén ebből következően, a kocsikat nem lehetett átkapcsolni villamos fűtésre (ami nem meglepő, hiszen a viszonylat mindkét végén dízelüzemű szakaszon közlekedik, fűtésre nem alkalmas mozdonyokkal, vagyis felesleges kombinált fűtésű kocsikból kiállítani).

(A képen látható ún. "fényoszlop", amit pontosan a baleseti helyszínek megvilágítására találtak ki, úgy tűnik, bevált a gyakorlatban.)

hm

haha 1970 Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425899

Légyszi segitsetek nekem hogy a Keletiben tényleg ennyire "sötétség van" vagy csak leszarom tablettát szednek ott az emberek? Két példa pénteken a jegyvizsgáló szólt a vezényletben hogy a 916-os kocsiszámozása úgy nem lessz jó hogy elől van az 55;56;57-es kocsi mert akkor hogy megy tovább a szerelvény Szentgotthárdra?Azt mondták annak úgy kell lenni!Természetes hogy azoknak a végén kellett volna lenni!!Következő eset vasárnap a 318-ra szépen rá jár a gép fékpróba is meg van indulásra kész minden,és akkor kiderül hogy elölröl ki kellett volna venni a két Miskolci kocsit ami vasárnap erősitésként közlekedik az 513-as IC vonatban Miskolc-Keleti között!A legjobb amit a kocsivizsgáló mondott hogy mi nem tudtuk mi az a két kocsi erősités!!Én mint utas tudom hogy mi hogyan van akiknek tudni kellene azok meg nem,hogyan is van akkor ez a dolog?

Vilibáttya Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425898

JAJJDENAGY! :D Ha van kedved elküldeni, összedolgozom a két videót egy képre. De ha akarod, elküldöm én (vagy én is).

Előzmény: Vilibáttya (425894)
Lovrin Creative Commons License 2016.01.05 0 0 425897

Mondjuk ezen nagyon nem lehet csodálkozni. Bevezették a PHD-t, onnantól a Start sem 4 km-nyit fizet a pályahasználatért.

 

Jobb helyeken létezik olyan hogy üzletpolitika ami azt jelenti hogy próbálnak olyan díjszabást kialakítani amit esetleg az utasok is jónak tartanak és egyes viszonylatokon a vasút versenyhátrányát is megszünteti. Ezzel szemben mi jól megszüntetjük mindenhol a virtuális kilométereket "mert hát hosszabb a sín" - ja hogy az utast pont nem érdekli mennyit kacskaringózik a vonat. Neki ez mondvacsinált sunyi áremelés.

 

 

Előzmény: alkotasu (425893)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!