Keresés

Részletes keresés

Zotyaapu Creative Commons License 2016.12.10 0 0 321

Kezelési utasítás + alkatrészjegyzék összesen kb. 2000 Ft a Marótinál.

Előzmény: G-210 (320)
G-210 Creative Commons License 2016.12.09 0 0 320

Sziasztok! CZ-175 Sport 1972-es gyártású 477-eshez keresnék könyveket ha lenne valakinek!

latyak1977 Creative Commons License 2016.10.08 0 0 319

üdv kolegák

cezeta 175 keresnék alk!

(lánc védő burkolat végét,bal motortakaró lemez,légszűrőház)

tel 06209361244

doska Creative Commons License 2016.08.23 0 0 318

Sziasztok.Van egy 559-em és sorozatosan tönkremegy benne a kondenzátor.Szerintem a töltés rendben. De nem tudom az okát hogy miért mennek sorozatban tönkre a kondik.Esetleg ötletetek hogy hol keressem a hibát?

okqn14 Creative Commons License 2016.08.21 0 0 317

Sziasztok,

 

bocs a képek lemaradtak:

okqn14 Creative Commons License 2016.08.21 0 0 316

Sziasztok,

 

Eladó eredeti kezelési utasítások, a Jawa 250/350-s eléggé viharvert ,a többi korának megfelelő állapotú. Érdeklődni mailben : s1pocz kukac vipmail pont hu

 

doska Creative Commons License 2016.07.27 0 0 315

Sziasztok.

Esetleg tudna nekem valaki segíteni abban hogy hol található a1950-es Czetka 150 C -n az alvázszám.Mert a váznyakban csak a rendszám van feltüntetve.Segítségeteket előre is köszönöm.

veteranos35 Creative Commons License 2016.07.12 0 0 314

Üdv Mindenkinek!

 

Cz 350 - 472.4 - 1979 motoromhoz lenne szükségem pár alkatrészre, ha van valakinek. Amikre szükségem lenne: hátsó indexek, kipufogó könyökök, központi sztendely állvány, hátsó lámpa búra, fényvisszaverő prizmák valamint a krómos tankbetét is hiányzik a motoromról.

Esetleg ha valaki tud segíteni honnan tudok eredeti abroncs ráfot, küllőt venni? Előre is köszönöm.

fűtőház Creative Commons License 2016.04.19 0 0 313

Üdvözlöm a motorosokat!

 

Eladó egy 1961-es CZ175 motorkerékpárhoz való szürke forgalmi engedély,

bővebben email-ben.

 

Üdvözlettel!

jumbo90 Creative Commons License 2016.04.07 0 0 312

Üdv! Ha lenne valakinak elfekvöben 1, még használható jawa 250 motocross dugattyúja, vevő vagyok rá! nullahat hetven öthatvanöt harmnic hatvanhárom 

Skodri84 Creative Commons License 2015.11.04 0 1 311

Tipikus hiba, a járó motor rezgésétől kezd el engedni az úszó. Próbálj ki egy másik úszót és másik fedelet, vagy variálj, csiszolgass, de tuti innen ered a gond. Menet közben meg nem tűnik fel, mert megeszi a motor azt a kevés többlet anyagot.

Előzmény: dewil1981 (310)
dewil1981 Creative Commons License 2015.10.16 0 0 310

Jó estét!

 

Van egy kis problémám az 559-es Jawaval.

Szépen működik és jól megy de ha megállok vele és alapjáraton megy a gép akkor kb. 10 másodperc múlva a szivató túlfolyón elkezd fólyni a benzin azután azúszóház túlfolyón is elkezd szivárogni. Azonnal arra gondoltam hogy nem zár rendesen az úszó. Leállított motornál nem folyik sehol a benzin, mikor az úszóhában eléri azt a szintet mikor megemeli az úszót az szépen lezár. Ezért nem értem ezt a jelenséget?!

Valakinek van ötlete erre a problámára?

ImI8888 Creative Commons License 2015.10.14 0 0 309

Sziasztok!

 

Jikov 2926SD karburátort keresek újat vagy használtat, ha tud valaki, kérem szóljon!

dewil1981 Creative Commons License 2015.08.05 0 0 308

Gyula-bá!

 

Jó napot!

Láttam a korábbi hozzászólását ahol babetta gyújtás helyett 634 gyújtást és generátort javasolt 559-es Jawara.

Ezt leírná hogy pontosan hogyan lehetne kivitelezni?

Csak a 45W-os töltés miatt szeretném lecserélni vagy MZ (6V 60W) vagy a fent említett Jawa 634 (6V 75W) álló és forgórészt. Utobbinál elég lenne az állórész cseréje vagy a forgórészt is cserélni kell? Az elektonikus bekötés miben változik? Hogyan kellene bekötni?

Köszönöm a segítséget!

Törölt nick Creative Commons License 2015.07.19 0 0 307

Jó ötlet ez?

 

A zselés akkut 'csepptöltéssel' kell tölteni, különben gázok keletkezhetnek benne és mivel zárt házban van a gáz nem tud távozni belőle. Ezt viszont nem tudja produkálni az elektromechanikus feszszabályzó.

 

6V 11 Ah hagyományos savas ólomakku kell bele. A méretet lemérni egy mérőszalaggal nem okozhat problémát, férjen be a helyére és egyezzen a polaritása a vezetékelés helyzetével. A későbbi változatok jobb +-osak voltak, nem tudom a Sport milyen volt.

Előzmény: sepy papa (305)
kona1 Creative Commons License 2015.07.07 0 0 306

Köszönöm szépen sepy papa.

Előzmény: sepy papa (305)
sepy papa Creative Commons License 2015.07.04 0 0 305

Kedves Kona! Nekem egy 175-ös Sport CZ-m van és én abba 2db. 6v. 4.5 ah-ás zselésnek csúfolt akkut tettem. A kettő pont elfér egymás mellett.üdv. Sepy.

kona1 Creative Commons License 2015.07.02 0 0 304

Sziasztok!

 

Meg tudja valaki mondani, hogy egy cz 175-höz milyen akkumulátor kell? Milyen széles, hossz, magas? Hány amper? Azt tudom, hogy 6V-os.

 

Köszönöm szépen: Árpi

jacksonaron Creative Commons License 2015.06.15 0 0 303

Sziasztok!

 

Aron vagyok és a segítségeteket szeretném kérni.

 

Nem rég vettem egy CZ 125/488-ast. Egy pár héttel ez előtt sikerült beindítani és menni egy pár kört, de nem volt jól beállíva az alapjárat. Következő nap beindítottam, hogy beállítsam az alapjáratot, de a motor pár másodperc után leállt és azóta nem tudom elindítani. Előtte könnyen indult, legtöbbször második rúgásra, igaz nem votl túl sok ereje, de ezt a rossz karburátor beállításnak tudtam be.

 

Most, ha motorindítót fújok a karburátorba és párszor átforgatom a dugattyút kivett gyertyával, akkor utánna olyan, mintha elindulna, de amint elfogy az indító leáll.

 

Benzinnel semmit nem csinál.

 

Amit eddig próbáltam:

 

Karburátor tisztítás, légszűrő csere, gyertya csere, akksi csere, de semmi eredmény, csak az indítóval. Egy pár rúgás után a gyertya 'nedves' lesz, szóval valamennyi benzin jut a blokkba (lehet, hogy túl sok?). Észrevettem azt is, hogy a amikor berúgom a karburátorból a légszűrő felé elég sok benzin jut (azon a kis lyukon ahol az alapjáraton a levegőnek kellene a motorba áramlania).

 

Nagyon sokat segítene, ha van bárkinek ötlete, hogy mi lehet a baj a leírt tünetek alapján. Nekem a legfurcsább az, hogy egyik napról a másikra állt le...

 

Előre is köszönöm a segítséget.

Áron

zénó21 Creative Commons License 2015.05.30 0 0 302

a karaktereknek tiszta vonalúaknak kell lenniük, egyenlő távolságban. ha nincsenek teljesen egy "vonalban" nem gond, előfordulhat, hogy 1-2 mm van a számok között,

csak ezért érdekelt a fotó

Előzmény: Izi82 (301)
Izi82 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 301

nincs sajnos

miért?

de lehet lesz vagy megkérdezem telefonon.

Előzmény: zénó21 (300)
zénó21 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 300

Fényképed nincs esetleg a számsorról?

Előzmény: Izi82 (299)
Izi82 Creative Commons License 2015.05.27 0 0 299

Sziasztok!

Szeretnék venni egy 559-es 250-est.

De az alvázszáma nem tetszik nekem olyan mintha át lenne ütve,vagy ilyennek kellene lennie,72óta egy tulajnál van.

TURUL74 Creative Commons License 2015.05.05 0 0 298

Sziasztok JAWA-sok!

Szeretnék venni egy cz125/516 krosszt ebben szeretném kérni a segítségeteket bármi érdekel!  előre is köszönöm a segítséget! 

greenstar71 Creative Commons License 2015.04.20 0 0 297

Üdv mindenkinek !

Vettemegy Jawa 350 (638) motort, melybe az előző gazdája már elektronikus gyujtást rakatott be, azonban a régi feszszabályzóval gond van, mert nem mindig húz be, nincs töltés, alapjáraton villog, illetve ha a lámpát felkapcsolom kis fordulaton, folyamatosan világit ! Az egyik illető említette, hogy a forumon talált egy srácot, aki saját maga gyártott elektronikus szabályzót, azt elküldte neki, betette, és semmi probléma nem volt ezután a mocival. Sajnos a motorja már nincs meg, igy nemtudtam megnézni, de ebben kérném a segítségeteket, hogy ismeritek-e ezt a srácot, aki készit szabályzót, vagy milyen megoldást tudtok javasolni ?!? A válaszokat iselőre köszönöm !

CsA Creative Commons License 2015.04.11 0 0 296

Üdv!

Az imént hirdettem meg egy gyári új oldaldobozt, bordó színű, csepptankosra való. Tárolási karcok vannak rajta, de egy nem csilivilire restaurált motorra így is simán felrakható egy polírozás után. Én Cz 175 typ 450 típushoz vettem (vagy 6-8 éve), de nem lett jó, mert azon nincs zár a jobbos dobozon. 

Hátha valaki pont ilyet keres:

http://www.jofogas.hu/hajdu_bihar/Uj_veteran_Jawa___Cz_oldaldoboz__csepptankoshoz__25595807.htm?ma=1

vorbeste Creative Commons License 2015.04.09 0 0 295

ez a motor, bocsánat.

vorbeste Creative Commons License 2015.04.09 0 0 294

sziasztok,

egy ellopott veterán motoromat keresem. Segítségért hálás lennék, a motor képe itt látható.

2006-ban lopták el Budapestről. Azért lelkesültem most megint fel, mert megtaláltam egy honlapon, itt http://veteranmotorok.atw.hu/. A közölt kép is onnan való. A honlap tulajdonosa már eladta a motort, de a kép tanúsága szerint 2011 márciusában nála volt még, a metaadatok ezt kiadják. Miután megírtam, hogy ez az én motorom és legyen szíves megadni annak a nevét, akinek eladta, nem válaszol. Így a ti segítségeteket kérem. Szeretném visszakapni. Privát üzenetben megírom az alváz-és motorszámot, rendszámot.

köszönöm a segítséget.

Gyula-bá Creative Commons License 2015.01.13 0 0 293
Előzmény: dewil1981 (292)
dewil1981 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 292

Sziasztok!

 

Jawa 250 (559) teleszkópba szeretnék olajat tenni de nem tudom milyen viszkozitású kell bele. 5,10,15w ? És száranként hány dl? Illetve a hátsó teleszkópra ugyanezek a kérdéseim lennének.

Köszi a segítséget!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!