Keresés

Részletes keresés

HarunBp Creative Commons License 2018.06.05 -3 2 44653

Így igaz. Már késve érkezett, induláskor pedig az ütközőbaktól jutott el a neki szabadjelzést adó lámpáig. (nem nagy távolság) Később műszaki hibát mondtak be és az utána érkező tököli szerelvény ment helyette Ráckevére.

Nem kis riadalmat keltett az utasok körében, akik nem örültek annak/nem értették, hogy az "alacsonypadlós piros akkor nem megy". Különben megnéztem az egyik régi kocsi plakettjét, amin 1971 szerepelt, mint elkészülési időpont. Jó öregek ezek a kocsik...

 

976-689-977 szintén sötétzöld lett.

Előzmény: Törölt nick (44651)
Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.06.05 -2 4 44652

Úgy néz ki igen, kivéve az utastájékoztatást, a jegyérvényesítőket és az egész napos üzemkészséget.

Előzmény: kihúzóvágány (44649)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.05 0 1 44651

Ha minden igaz, a 12:35-ös Desiro indulás ma kimaradt Közvágóhídtól...

HOember066 Creative Commons License 2018.06.05 -2 5 44650

Új "képlet" az első ajtó mellett...

Előzmény: dani1988 (44634)
kihúzóvágány Creative Commons License 2018.06.05 -3 0 44649

Mára megint újabb járművet állítottak ki, úgy látszik (és ez reális is), hogy pár perces munkával biztosítani lehet mindazt, ami a HÉV-vonalon szükséges.

Előzmény: r1232 (44642)
Törölt nick Creative Commons License 2018.06.05 -2 2 44648

... Semmire. :D

Előzmény: _Nyuszi (44644)
kihúzóvágány Creative Commons License 2018.06.05 -2 2 44647

Azért a Mecseki Homokbányák Vállalat elnevezés nagyon emlékeztet egy másik vállalat nevére, ahol monacit-homokot bányásztak, és a legvégső eredmény valóban elég nagy fűtőértékű.

Előzmény: FOMA (44645)
siófoki35 Creative Commons License 2018.06.05 -2 3 44646

Ja, tudom, ami Pécs-Homokbánya Rendezőtől a Homokosztályozóig ment ;)

Előzmény: FOMA (44645)
FOMA Creative Commons License 2018.06.05 -2 5 44645

Valszeg a Mecseki Homokbányák Vállalatra gondolt, ahol nagy fűtőértékű, kokszolható homokot bányásztak.:-)

Előzmény: _Nyuszi (44644)
_Nyuszi Creative Commons License 2018.06.05 -2 2 44644

Én is így tudom, de nem tudom, hogy etomcat mire gondolt. :)

Előzmény: kihúzóvágány (44643)
kihúzóvágány Creative Commons License 2018.06.05 -2 0 44643

A Dorogi Homokvasút nem normál nyomtávú volt (tudomásom szerint 760mm), tehát nem játszik, még ha meg lennének a mozdonyai, akkor sem.

 

Előzmény: _Nyuszi (44610)
r1232 Creative Commons License 2018.06.04 -4 4 44642

És ma sikerült olyan járművet kiadni oda, ami nem volt erre felkészítve. Tisztán látszik az előre tervezés.😂

Előzmény: benbe (44631)
batar1987 Creative Commons License 2018.06.04 -3 11 44641

Azért azt nem vágom, hogy a (ráckevei) HÉV utasaitól miért kell sajnálni a modernebb járműveket a 40 évesek helyett, nekik nem jár a jobb a pénzükért?

Előzmény: etomcat (44639)
MCA-001 Creative Commons License 2018.06.04 -1 5 44640

Ehhez képest elég messze is találkozni már velük.

Előzmény: benbe (44637)
etomcat Creative Commons License 2018.06.04 -16 2 44639

> Ezek a kettesről lekerült Desirók, sehonnan nem hiányoznak.

 

Köki <-> Lajosmizse például, de akár Kisújszállás <-> Kál-Kápolna között is megköszönnék, ha nem a kéttengelyes BZ-vel kellene zötyögni.

Előzmény: benbe (44632)
Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2018.06.04 -1 1 44638

Csak sorba kell őket kapcsolni, és már suhanhatnak is!

Előzmény: tom sawyer (44602)
benbe Creative Commons License 2018.06.04 -3 0 44637

Még egy ideig kettes vonali tartalékok, nem mehetnek sehova.

Előzmény: MCA-001 (44635)
Domi-V63-138 Creative Commons License 2018.06.04 -1 5 44636

Ez tök jó ötlet.... (nem)

Figyu nekem is van egy ilyen:

 

A BDV trafója 1000Voltot állít elő az EI számára. Ergó kiszeded a főtrafót és kapásból mehet a HÉV pályán...  (ja nem)

Előzmény: etomcat (44599)
MCA-001 Creative Commons License 2018.06.04 -1 4 44635

Á dehogy:(

 

Az M41 + Bhv mindennél jobb.

Előzmény: benbe (44632)
dani1988 Creative Commons License 2018.06.04 -1 4 44634

Mától ismét forgalomban van kisebb nagyobb kihagyás után a 1115-758-1116-os egység. Kívülről új arculat, belülről új padló, kék ülés, sárga kapaszkodó, csillog villog minden, nagyon patent állapotban van. Nem értek hozzá, de a forgóvázak környékén is történhetett valami, mert rég utaztam ilyen kellemes, lágy futású vonaton. Komolyan mondom, ha ezek a felújítások légkondi beszereléssel is párosulnának, ezek a vonatot még hosszú hosszú évekig közlekedhetnének, hiszen utaskomfort tekintetében még ennyi év után is a fővárosi tömegközlekedés élmezőnyében van. (A hűtést nem számítva persze, azzal nagyon jó lenne tényleg kezdeni valamit.) 

benbe Creative Commons License 2018.06.04 -1 0 44633

A Desirók gyárilag ilyenek.

Előzmény: norbee601 (44573)
benbe Creative Commons License 2018.06.04 -1 0 44632

Ezek a kettesről lekerült Desirók, sehonnan nem hiányoznak.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (44580)
benbe Creative Commons License 2018.06.04 -1 1 44631

Ezek a huncutságok csütörtökön lettek rohammunkában megcsinálva.

Előzmény: 18-09 (44617)
John Howard Creative Commons License 2018.06.03 -3 12 44630

Szabadna tudnunk akkor a valódi hátteret?

 

Mert ez így, kívülről szemlélve, valóban úgy néz ki, hogy hosszabb tervezés következménye, és nem csak a hirtelen(?) észrevett kerékproblémák miatti "tűzoltás"...

 

Ha "belső(bb)" emberként tudsz pontosabbat, két dolgot tehetsz, szerintem:

1. Megmondod a "frankót", korrektül kiigazítod a hozzászólót, rámutatva a valódi okokra, segítőkészen, kultúráltan(!);

2. Ha nem publikus, csendben maradsz. De ez a hozzáállás, hogy "én tudom, hogy nem úgy van, de azért sem mondom el, bibibí", már talán az óvodában sem divat...

Előzmény: r1232 (44629)
r1232 Creative Commons License 2018.06.03 -7 1 44629

Maradjunk annyibban, hogy fogalmad sincs a hátérről.

Előzmény: 18-09 (44617)
batar1987 Creative Commons License 2018.06.03 0 0 44628

A kérdésem nem is az, hogy tudna-e a HÉV-vonalakon ugyanolyan jármű futni, mint a nagyvasúton, mert ez műszaki kérdés, hanem hogy célszerű lenne-e? 

Előzmény: NAR (44625)
sz_b Creative Commons License 2018.06.03 0 0 44627

Ja mert a metrófelújításnál úgy tervezik, hogy számolnak Népliget/Ecseri megálló - vasút kapcsolatával... ja nem...

A metrót is át kéne vennie a MÁV-nak hogy meglegyen az integrált szemlélet vagy mi?

Előzmény: NAR (44625)
-Smiley- Creative Commons License 2018.06.03 0 2 44626

Pedig hülyék, mert ha építenének egy tipp-topp közlekedési rendszert akkor ők sem állnának a dugóban. 

Előzmény: etomcat (44600)
NAR Creative Commons License 2018.06.03 0 4 44625

Ha a HÉV-vonalakon tudna ugyanolyan jármű futni, mint a vasútvonalakon, akkor elvileg kevesebbféle járműt kellene üzemben tartani, ami elvileg olcsóbb. Vonali infrastruktúrával hasonló helyzet lehet. Esetleg az utasnak is jobb lehet, ha Solymáron fel tud szállni olyan vonatra is, ami a Batthyány térre viszi, nem csak a Nyugatihoz (vagy Dunaharasztiból a Népligethez a Közvágóhíd helyett).

Előzmény: batar1987 (44619)
Dash 9 Creative Commons License 2018.06.03 0 3 44624

Üdv!

 

Mivel a pálya nem most lett ennyire sz.r, így gondolom a kerekekkel van a baj.

Előzmény: John Howard (44618)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!