Tudatlan vagyok, segíts inkább. Mivel nem sok krossz gumit használtam eddig, nem foglakoztam a témával. Annyit tudok, hogy a C-02 nem használható közforgalomban.
A tracker igen?
A sok EU-s hülyeségben a tapadástól a zajkibocsájtásig minden szépen le van szabályozva - és a krossz gumik nem éppen a halk aszfaltos üzemükről híresek :-(
Nem is mondtad, hogy vízi utakat is belecsempésztél a track-ek közé, és hogy felfújható gumicsónakot is érdemes vinni a csomagtartón bizonyos utakra........ ezt azért jó lenne előre is tudni......... 😊
Egy kis "magyaros" TET bejárás......... a 30 éves TT350 majdnem teljesen fel lett készítve rá....... az első gumi csak kicsit kopott meg az úton....... szinte végig a levegőben volt....... így kell ügyesen megpakolni a hátulját....... 😊
a TKC80-tól a DR-en én sem vágtam magam hanyatt, de előre még elmegy....... így Zoli Teneréjére előre azt teszem fel, hátra meg egy vegyes használatú Michelint......
a DR-re anno a TKC80 után Dunlop D606-os gumikat raktam (fogja is a különböző minőségű talajtípusokat rendesen), most abból is kapott a Teneré egy hátsót, mert előre van még egy a DR-ről........ mindkettőn meg úgysem akarok egyformán terepes gumikat tartani........
...... meg ha már olyan szépen rendbe lett téve a Teneré (blokk, karbi, stb.) kapott egy Pirelli garnitúrát is, ahol majd kíváncsi leszek a Dunloppal való különbségekre.......
Tudom, hogy igazából egyik sem az aszfaltra való, de kerülöm is a fekete csíkot, ha lehet....... persze 100.ezerért nem fogok Metzeler Saharát sem venni.......
Hatalmas árkülönbségek vannak....... 100.ezerért már a legutóbbi gyártású lehet, amit én tettem fel ide, 37.ezerért pedig raktáron maradhatott korábbról annak a cégnek...... van ügyfelem, aki többek között alapanyagot is fuvaroz a gumigyártáshoz (korom)....... no most a háború annak is betett...... mármint az alapanyag áraknak, és így a késztermék áraknak is....... vettem is gyorsan három garnitúrát különböző típusokból tesztelni......
ráadásul kb bogrács tartónak jó csak :) ezek a ilyen típusúak mindenhol szarok
útra és kicsi (legfőképpen száraz) terepre tkc70 kell az legalább csendes az aszfalton
én az agyon sztárolt tkc80al is sokat szenvedtem végül ráttetem egy eladó motorra hogy vigyék a háztól és a félig lekopott 6 napost tartottam meg, az legalább tényleg mindenre is jó.....igaz csak egész rövid ideig :))
na de az élet is rövid, nem tehetjük meg azt hogy szar gumikkal járjon az ember
A régi vasakhoz én (is) jobban vonzódom, mint az új technikához, én is imádtam anno 25 éve a 34L motorjaimat, bár azokat még rugdosni kellett...... viszont az életérzés és a kényelem nekem akkor tökéletes összhangban voltak.......
Igaz, hogy várom a Tenerével való újabb motoros élményeket is, de örömest lemondanék Zoli javára, ha most is Ő tudná hajtani, mert nekem a DR is tökéletesen megfelelt........ viszont így biztosan még évekig olyan állapotban lesz a régi vas, hogy arra Zoli is büszke lenne, ha látná, mert fordítottam rá egy kis energiát, hogy a régi fényében lehessen........ és talán látja is.......
Az általam javasolt linken látható francia srácok pedig, az évjáratokat és a típusokat tekintve, a Teneré széles palettájáról képviseltetik magukat, részben ezért is jó látni, hogy ilyen jól megférnek egymás mellett a közel negyven éves gépek, és a vadi új 700-as típusok......... a por, meg a sár is ugyan úgy betakarja őket......... 😊
Ha valakit érdekelnek az újabb etapok, akkor ezen a linken meg tudja nézni őket........ szerintem tök jól összevágott felvételek, szép helyeken járnak, és jókat nevetnek együtt...... a "nyuggerek"......... 😊
😊 Örülök annak, ha a Családjának örömet tudok szerezni azzal, hogy a Ténéré jó erőben gurul tovább itt a Földön, és aki meglátja, biztosan eszébe fog jutni róla Zoli! 😊 Hamarosan fogok járni Makón, hogy megmutassam az eredményt! 😊
Ronyával bizony egyetértek! Sokat motoroztunk együtt Jocival, Takival... Jó felvételeket csináltak - de bizony ára volt, előre kellett menniük, aztán utánunk jönni... Nem lesz egyszerű.
Mivel én sem operás sem vágó-videszerkesztő nem vagyok - elhanyagolom a dokumentálást - és inkább "előben" élem át az élményeket.. Persze, hiányzik pár "erdekesebb" részről a video - de hát nincs :-(
amúgy nem az emberrel van a fő gond hanem az idővel, nagyon meglassítja a motorozást ha tényleg nívós felvételeket akarsz készíteni
igazából úgy lenne a legjobb hogy bejárni az útvonalat, kinézni-kijelölni az olyan helyeket ahonnan érdemes felvételeket csinálni és lehet filmezni, de még így is vontatott, mert előremegy felveszi ismét előremegy stbs
aztán ezekből és a fedélzeti/sisakkamerás felvétekekből lehet elkezdeni összevagdosni a filmet
150-200 óra felvételből már simán össze lehet hozni egy egész estés mozit a 2 hetes túráról(ami lesz emiatt 3 hét is)
ezért jobb a nagyobb csapat, ebben az esetben mindig van valakinek valami gondja és lehet videózni közben
ja és a 150 ezres drónt felejtsd el kell mellé legalább egy 5x szorzó
és egy ember aki kezeli, meg töltögeti az akkukat
sok pecás videót nézegetek, ami azért nagyságrendekkel egyszerűbb cselekmény mint a motorostúra, de itt is 2-3 kameraállás + drón+ víz alatti felvételek
😊 Csak a TEJES körű tájékoztatás kedvéért........ mivel a TEJ élet, erő, egészség....... egy kis sziklamászással fűszerezték a negyedik etapot...... a "nyuggerek"........ 😊