Keresés

Részletes keresés

vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.16 0 0 2742

Ott van az akkupack. A tank alatt meg a vezérlő elektronika. A hátsó kerék agymotoros.

Előzmény: puckandúr (2741)
puckandúr Creative Commons License 2021.01.16 0 0 2741

A fehér műanyag takarásában mi van a kanóckergetőbringában?

Előzmény: vermestibi2 (2740)
vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.16 0 0 2740

Találtam egy érdekes képet.

A Verhovetta és egy elektromos Babetta. A végsebessége kb. ugyanannyi volt a kettőnek, gyorsuláskor otthagyott a villanybicaj. Az enyémen még 207-es henger volt, azóta 210-es hengerre cseréltem, így most kb. ugyanannyit tud a két gép.

puckandúr Creative Commons License 2021.01.16 0 0 2739

Valami hasonlót mertem volna tippelni, hogy kis benzines áramfejlesztő, v kasza, fűnyíró esélyes.

Előzmény: Verho4 (2738)
Verho4 Creative Commons License 2021.01.15 0 0 2738

Udv Puckandur! Ugy latom h egy funyiro gyertya,es egy ngk gyertyad van, ezek eleg magas hofoku gyertyak! En brisk n15y hasznalok 55os hezaggal!

puckandúr Creative Commons License 2021.01.13 0 0 2737

Marha hideg van kint. Ennek ellenére Szásenka tankját megpróbálom negyven évvel megfiatalítani. Eddig jól haladunk.

Volt Erős lúgos tisztítás, mechanikai gyötrelem és most váltakozó összetételű savban ázik.

 

Amikor elhoztam Borsodból, első pöccre indult. Most minden porcikáját megvizsgálva és gyógyítva a gyertyát is kivettem. Szerintem ez amúgy is alap. Erősen meglepődtem. Az M14x1,25 gyertyamenet ekkor általános volt. De szerintem ez a gyertya, amit a képen is mutatok, nagyon rövid menetű. Ha a porcelán rövid, csak jobban melegszik a gyertya, ezért melegebben jobban tisztul. De Rigáéknál ilyen volt a gyári is? Mellette egy másik azonos menetű, de hosszabb gyertya van.

 

Mit használtok saját motorotokban?

 

      

 

Holnap megmutatom a tank belsejét. Nekem is szerencsejáték az eredmény. De nagyon bízok az eredményben. Most nem próbálok felépíteni semmilyen felületet. Csak menteni...

puckandúr Creative Commons License 2021.01.13 0 0 2736

Abszolút mentehetlen? Kis vasfelhordással, cinkeléssel?

Előzmény: dandy30 (2722)
vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.13 0 0 2735

Nem haladok a motorokkal, múlt héten nem volt időm, most meg már túl hideg is van/lesz hozzá egy ideig.

Előzmény: darusferi (2734)
darusferi Creative Commons License 2021.01.12 0 0 2734

Üdv Tibi !

Jó az a kék szin a Kárpátin . azt a kulcs relytéjt nem gondoltam volna . 

Tibi a 16 on a sztendert sijerült össze hozni ?

vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.12 0 0 2733

Itt egy újabb videó Oleg barátunktól, melyben fény derül (a videó vége felé) a Verhovina/Kárpáti ülészár rejtélyére.

https://www.youtube.com/watch?v=qS7LjpY2fvQ

darusferi Creative Commons License 2021.01.11 0 0 2732

 

Üdv  Vermestibi !

Igen amilyen megoldást nálad láttam  tökéletes  , már ha el is térek  az eredetitől a felfogatással  de legalább cserébe lehet egy szép krómos kormány .

vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.11 0 0 2731

Sajnos ez ilyen, a képekről nem derül ki a méret, rendelsz egyet aztán vagy jó lesz vagy nem.

Talán még az is egy megoldás, hogy nem az eredeti helyére szereled fel a kormányt rögzítő bilincseket, hanem egyel arrébb, ahol a villa tetejét rögzíti a két csavar a villához. Tehát úgy, ahogy a most készülő Riga 4-esen láttad. Ilyenkor kell egy távtartó anya a bilincsek alá, mert a kormány beleütközik a villaszárak végét rögzítő csavarokba.

Előzmény: darusferi (2730)
darusferi Creative Commons License 2021.01.10 0 0 2730

 

Üdv Vermestibi !

Megjött az univerzális kormány ,az elképzelésemnek nem a leg megfelelőbb ,  a krómozása  az szép ,  van rajta két kb  4 es  furat  de olyan helyen van hogy ezt a markolatok ugyis eltakarnák , pl : a Verhovina 3 as kormányával összehasonlitva  a magasság is nagyjából azonos , a szélességben pár cm el több ,  a amit le lehet vágni , viszont ami gond hogy a középen lévő egyenes szakasz rövidebb ,  és igy a teleszkópvillák tetején lévő bilincsek egymás közötti távolsága kevésnek bizonyul  , igaz hogy nem sok ,  mindössze  1 - 2 cm az eltérés de sajnos  az van , használni esetleg ugy lehetne rögzíteni mint a 16 os ok megoldása  , csak hát az már l nem eredeti  .

Marcellvs Creative Commons License 2021.01.10 0 0 2729

Király, meg is próbálom, mert Komár is van itthon. 😂

Katonka Balázs Creative Commons License 2021.01.10 0 0 2728

Rometet szoktam venni. Az jo. 

Előzmény: Marcellvs (2727)
Marcellvs Creative Commons License 2021.01.10 0 0 2727

Üdv! Gázbowden témában érdeklődnék. Az utángyári Bowden amit lehet kapni mindenhol az rövid. Működni működik, csak nem lehet lefogatni a markolatot, mert nem tudom a horonyig elforgatni. Ti mit használtok? Melyik más motoré lehetne esetleg jó hozzá? Vagy esetleg a gyári méreteket tudja valaki? Akkor le tudnám gyártatni. 

dandy30 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2726

Persze,a 19es kerék is 32 küllős. Nem volt más küllőszámú Riga vagy Verhovina agy

Előzmény: darusferi (2725)
darusferi Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2725

Udv Dandy 30 !

 

Igy mar tenyleg sok erte , hasonlokeppen jartam en is tavaly a Riga 22 vel , ugyanigy nagy veteranos alitotta hogy uzemkepesen lett le teve , es valojaban egy rakas ,ne. mondjam mi ,volt az egesz a blokjabol meg minden ment a kukaba. 

Gondolom neked a kerek 32 kullos .

darusferi Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2724

Udv vermestibi !

Nekem is van ilyen kerek amit  le festettek , kar hogy regebben  minthogy megfeleloen tisztan tartottak volna es a kezdodo rozsdat le takaritottak volna , a helyett egyszerubnek lattak le festeni , sajnos .

vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2723

A 16-osnak a kerekét szépen rendbe lehetett tenni. Saras is volt, rozsdás is, de a rozsda nagy részét le lehetett dörzsölni - nem lett tökéletes, de a kiindulási állapothoz képest nagyon sokat változott. A cél itt a használhatóság, s ha még csillog is, az plusz öröm.

A 4-es kerekei is használhatók, de sajnos egyáltalán nem szépek, le lettek kenve hőálló ezüsttel. Az egész, a küllők és az agy is, de még a fékfedél is. Alatta látszik a ráfon a rozsda. Szóval itt már semmit nem lehet tenni, lemostam róla a sarat és kész.

dandy30 Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2722

Van amikor már semmi sem segít, még a piocás ember sem 😁 A képeken egy R3 ráf látható ami kívülről makulátlan krommal rendelkezik, csak éppen anyagában van átrohadva az egész. A legszebb hogy nem kevés pénzt adtam érte egy olyan embernek aki szovjet veteránokkal foglalkozik és személyesen is ismerem. Miután levettem a kerékről a szintén használhatatlan teljesen eldeformálodott gyár külső gumit , akkor szembesültem a szomorú ténnyel, hogy az egészből max a kerék agy használható valamire. Az viszont  18 ezerért kicsit drága volt. Két kerék volt a másik ön konkrétan már lyukas volt az anyag is. 

Előzmény: darusferi (2721)
darusferi Creative Commons License 2021.01.07 0 0 2721

Udv Tibi !

Mint lathato a turelem es egykis , ciff csodakat muvel ,szinte ulya varazsolja a kerekeket .

vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.06 0 0 2720

Csapágycsere, suvickolás, gumicsere. Lehet, hogy ezen a héten még a másik kerék is kész lesz.

Katonka Balázs Creative Commons License 2021.01.05 0 0 2719

Ugy van kb ahogy irod de a fene se emlekszik mar. Kb 8 eve nem huztam szet mexas blokkot. Annyira bekebelezett a tirisztoros betegseg h na. 😀😁

Előzmény: vermestibi2 (2717)
darusferi Creative Commons License 2021.01.05 0 0 2718

Igen ez az .

vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 2717

Katonka Elvtárs biztos hosszabban tud írni a jelenségről, de a lényeg, hogy megnyugodhatsz, nem hamisítvány a blokkod. Az S51-es jelzés (cirill S-sel) gyakran előfordul különféle alkatrészeken (blokkházon, hengeren, hengerfejen, gyári szimeringen) 57-es vagy 58-as blokkokon is.

Előzmény: Marcellvs (2712)
vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 2716

Néztem a kormányt, csak elfelejtettem írni.

Ha nem tévedek, ez az:

Valóban hasonlít (szerintem) a Riga 4-es kormányára, de így képről nehéz megítélni. Az arányokat nézve az a sejtésem, hogy szélesebb, mint a Rigáé.

Előzmény: darusferi (2714)
vermestibi2 Creative Commons License 2021.01.05 0 0 2715

Üdv Tibor!

Igen, ezt elfelejtettem írni: a főtengely csapágyak C3-asok, a többi sima.

A csapszegpersely problémásabb. Ha muszáj cserélni, akkor csináltatni kell, egy jó esztergályos elkészíti bronzból, aztán bemelegíteni a hajtókarba, dörzsárazni a megfelelő méretre meg bevágni a tetején, hogy meglegyen a kenés. De én azt vettem észre (cáfoljatok meg, elvtársak!), hogy hamarabb kopnak ki odalent a tűgörgők, mint odafönt a bronzpersely, szóval ritkán szokott gond lenni vele. (Legfeljebb olyankor, amikor rosszul gyártották le a szovjet elvtársak és elszabadult a persely a helyén - most is van egy ilyen főtengelyem.)

Előzmény: tipre (2713)
darusferi Creative Commons License 2021.01.05 0 0 2714

Udv Vermestibi !

Ma kerdeztem a motorosboltot ,azt mondja azt a kormanyt , leginkabb talan az ETZ  kormanyhoz hasonthatja .

tipre Creative Commons License 2021.01.05 0 0 2713

Köszönöm szépen a tanácsokat!

Még annyi kérdésem lenne, hogy csapágyból normál, vagy C3-ast használtok?

Csapszegperselyből milyet ajánlanátok?

Előzmény: dandy30 (2711)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!