Sziasztok! van egy 99-es k11-esem és szeretnék hozzá felnit venni. 15colost néztem és 185/60 R15 a gumis azt mondta hogy a 60 az magas lesz és 175öst rakna rá ESETLEG VAN VALAKI AKINEK K11-ESE VAN ÉS 15-ös FELNI VAN ALATTA???? MERT A GUMIMÉRETE ÉS A TAPASZTALATAI ÉRDEKELNÉNEK! köszönöm!
a 2006-os K12-es micránál ki lehet olvasni házilag a hibakódot. Van egy metódus azt kell követni és akkor elkezd villogni a kis sárga motor ellenőrző lámpa. Megszámolod majd megnézed, hogy a kidobott hiba mit jelent. Ugyan így lehet törölni is.
Azt szeretném megkérdezni, hogy K12 2003-as 1.4-es benzines Micra-n a középső információs kijelző/computer pixelhibás. Mennyibe kerül ennek a cseréje? Bontóban lehet ilyen kapni?
Nekem dízel van, de elég faszán fűt, szóval ott valami probléma lehet. A középső kettő nekem is csak hideget fúj. Jó szerelőt még nem találtam. Jobb híján lassan azzá képzem magam.
Egy hónapja boldog tulaja vagyok egy csodálatos békazöld K11-es Micrának. 1.0-es 99-es. A kérdésem hogy fűtést bekapcsolva csak elég langyos levegőt fúj, a középső légbeömlőkön pedig hideget. Most még ez nem gond ,de télen lehet kevés lesz. Csak akkor tud egy kicsit bemelegedni az autó ha belső keringetésre teszem. Szóval a kérdésem hogy ez természetes és a kis Micrának ilyen és a fűtése, eleve rossz, vagy fűtéssel valami komolyabb probléma van.
A másik nagy kérés hogy egy jó Micrás szerelőt tudnátok ajánlani itt Budapesten vagy Hatvanban?Nem szükséges Nissan szakszervíznek lennie csak jó legyen!!!!
Szerintem vidd el egy szervizbe vétel előtti átvizsgálásra, ez általában 5000 forintba szokott kerülni. Az átvizsgálás végén kérj árajánlatot a feltárt hibákra (arra is, amit említettél) és az ajánlott összeget alkud le a vételárból. Én is így vettem a kocsim.
Szeretnék venni egy k11-es Micrát. Találtam is egyet 2000-es évjárat 1.3-as 163000km van benne. Elmentem megnézni és azt tapasztaltam,hogy az alapjárat hidegen és melegen is 500. Ha felpörgetem a motort azonnal reagál,de ha visszaengedem a pedált majdnem lefulladásig esik a fordulat és csak nehezen áll vissza 500-ra. Ráadásul az egész motor rázkódik. Egyébként a motor csendesen jár. Ha tudtok tanácsot adni mi lehet a gond és érdemes-e így is megvennem megköszönném.
Sziasztok, 1995-s K11-es Micránk van, ezres motor. Arra lettem figyelmes, hogy motorfékkel gurulva, vagy üresben pici gázzal valami kerreg a motorban (szemből bal lentről jön a hang). Lehet ez a vezérműlánc (megnyúlt?), ha igen, meddig lehet/érdemes húzni a cserét, illetve elég csak a lánc (kb. 15e), vagy kell a teljes szett (60e<)?
Nem tudom mennyire segít ha leírom, de nekem Renault 5-nél álló motornál, kikapcsolt mindennel 14V, rákapcsolt világítással (álló motornál) 10 perc után 12V.
Az ajtó hibája szerintem mechanikus, viszont a kárpitot általában lelehet úgy venni, hogy csukva van az ajtó, csak macerásabb.
Sziasztok Olyan gondom van az autóval, hogy meg hülyült az első ablak törlő. Magátol bekapcsol egyszer csak magától le áll, van hogy én kapcsolom be és nem tudom le állítani. Volt már ilyen tapasztalat? 2003as, 1.2, K12, eső szenzoros az autó.
Igen valószinű, hogy én vagyo a bunkó. Nem az aki a második és harmadik hozzászólásban le gyökerezi, bunkozza a másikat. Te nem segítesz a másiknak csak sértegeted azt. Ülj le, eggyes! Levizsgáztál fórumhuszár!!!
Ha visszaolvasod, kioktatás a részedről volt, részemről nem. Csak segíteni akartam, de egy bunkó vagy, úgyhogy a későbbiekben nem teszem kis barátom...
Barátom, ne legyél már úgy megakadva a Renaulton! Nem biztos, hogy egyértelmű a váltó is. Volt már olyan a történelemben, hogy csak egy motort vettek a váltó saját volt. Tehát engem EZ a kérdés érdekelt, és nem a TUD5-ös motorról a kioktatásod! Elég lett volna azt irnod, hogy a váltó is PSA. Kész!
Engedd meg, hogy elolvassam a válaszod mielőtt megköszönöm.