autóm. Gázadásra bugyog, illetve hőfoktol eltérően ingadozik a vizszint, hosszú menet után beszorul a levegő a kiegyenlítő tartályba, állandóan ki kell engednem, mert valamikor a víz annyira alul van hogy már a szintjelző is jelez. Levegő kiengedés után visszajön a vizszint az eredeti szintre. 2 szerelő is megnézte, szerintük nem hengerfejes mert kipuff tiszta, viz tiszta, olaj tiszta, csövek nem fújnak. Szerintük levegős. Hogyan lehetne kilégteleníteni rendesen?
Szia ! Újabb kérdéssel zaklatlak. A vezérműszíjhoz szeretnék hozzáférni, azaz a műanyag fedelet kellene cserélnem mert ketté tört. A motort merre kell kicsit elmozdítani ? Fel vagy le ? Azt tudom hogy a motortartó bakot ki kell bontani a vezérműszíj fedél mellett és azután a motort buktatni kell. Elég azt az egy bakot kibontani ? Köszi.