A multkori akcio. Főtengely jeladó szart be, volt itthon egy régi, másnap kicseréltem azóta pöpec.Megy mint a Majterosé ( KB ) ( nayoo majdnem úgy :)) ) Kérdés ez ugye mágneses jeladó. Fém forgácsok voltak rajt, okost kérdeztem elmondása szerint mindíg szokott rata fémszilánk lenni !! Hiszek neki " vas" forgács mágnes oké összeszedi De honnan jön? Sztem csak a vezérműtengely bütykéről jöhet, és a hidrotőkéről.A szilánk tűszerű ami ugye edzett cuccra utal . Esetleg valakinek tapasztalata ötlete ezzel kapcsoaltban?? Másik eddig szigorúan 0w40 Mobil1-et használtam benne 1000km kb 1-max2 deci fogyással. Most tévedésből 5w30 Castrol került bele. A tropusi melegben klímát használva fizetőkapuhoz érve CSAK alapjáraton bevillogott az olajlámpa. ( Extrém terheléstől + a gázüzem " nagyobb termikus hő " behigult az olaj? Csak ott, akkor, de ott mindíg, itthon azóta sem ? Olajból itthon, már, 3 decit öntöttem utána a 4e-km re. Enni meg nem ette annyira. Okos szerint olajgomba de méretek vele olajnyomást is. Hasonlója volt már valakinek?
Odavaló nekem sincs .... De az Omega iss jó lesz!! VAN van, nem ? Az elég. Zsanett sajna " más " elfoglaltsága miatt nem tud részt venni, ez már tuti :( Akkor rendezik a Brutálfutást és mindenáron megakarja mérettetni magát.
Tavaly kaptak, szerintem idén nagy értelme nincs. Inkább főzzünk valami jó kis pörit és tényleg kicsit csípősen kínáljuk meg. Ha lenne valami vad, abból nagyot lehetne alkotni...