Rá is kerestem rögtön.Eredetileg Debrecenihez hasonló színvilága volt.Ez sem volt ostobább kérdés mint a sok ird már le ennek vagy annak a fordáját.Bocs ha kérdeztem.Nagyon rossz színt hoztatok újoncok ebbe a csoportba.
2019.08havi Fülöp László fotósnál annyit latni, bent áll a telepen és hátulja szét szedve, el képzelhető motor sincs benne. Mellette állt LVM 735 az is több hónapig ott áltt szét bontva, de már közlekedik
A szerződéses járat Barcikáról kihasználatlanság miatt megszűnt.Viszont Ózdról új szerződéses járat indult,így már két járat közlekedik. Ózd-Szilvádvárad-ZF Hungária Kft(NRL-Ózd adja a kocsit) Ózd-Bekölce-ZF Hungária Kft(KSA-Eger adja a kocsit)
1, 5:30 RTR-840 Credo szokott menni Miskolcra gyorsjáratként (kényelmesen elférnek az utasok) azzal valóban vannak mostanában gondok és előfördul, hogy kimarad.
2, 6:15 RTR-838 Credo megy Miskolcra gyorsként, ez a járat dugig van, régen az FLR-863 Volvo csinálta akkor is dugig volt, egy éve legalább szóló csinálja a járatot, panasz nem volt.
3, 7:15 KB- Miskolc járat a CCX-865 IK280 tartozik, de ha meghibásodik ( mivel 35 éves előfordul), akkor a 7:30 lassú miskolcit küldik helyette ami szóló és előfordul rajta minden, jelenleg FLR-814 Volvo a fordásbusz rajta. Csuklóst abban az idősávban csuklóssal pótolni szinte lehetetlen...
4, Az NRL-919 Merci Inturo szerződéses járata megszűnt barcikán és vissza került a busz Ózdra, ahol tudomásom szerint szintén szerződéses járatot visz az eredeti gazdáival.
Te is olyan szakértő vagy mit én..., egy nagy nulla vagy.
Ezek szerint nem írhatom le a véleményem a kedvencednek titulált fosjaidról... Ezek a romhalmazok helyi járatokra valóak, egy agyon használt roncsok. Mióta elvitték az NWX-s csuklós volvókat azóta csak romlott a szolgáltatás színvonala Miskolc-Barcika viszonylatban. Sőt nem kedvencek azok a volvók se, de minőségbe oda vernek az ótvar kedvenceidnek. Sokak általt utált 200-asok amíg mennek addig tartják életben a borsodi részleget.
Miért lenne az NHX-865 tartalék? Különjáratozik napok óta. Ma is az Avason kóborolt reggel, Különjárat táblával. Meg valószínűleg az NTL-982 a fordás, ezért van a Közlekedési Jegyzéken Irisbus Crossway megjelölve típusnak, és a sofőröknek azért kell a menetleven mindig átírni a rendszámot.
De látod, szakértőnk megmondta, hogy egy rakás szarok a Citarok. Persze. Mert nem ért hozzá. Annyira szeretem ezt, amikor hozzá nem értők osztják az észt, hogy az így szar meg úgy szar. Az NWX-es Volvokat meg lesheti, hogy visszahozzák. A kecskeméti Volvok, azok szarok. Rövid váltós, városi buszok. Nem helyközi járatra valók. A gazdáik könyörögnek a régi Mercikért. Üzemanyag megtakarítás lehetetlen ezekkel a Volvokkal.
Az még semmi de ma ki is maradt reggel várni kellett az 5:40 es lassu járatig ami ugye KEZ-564.
De ahogy észre veszem mivel minden nap RTR el járok munkaba gyakran kimaradt tavaly idén ez az elso hogy kimaradt ugylátszik megint kezdodik hogy egy heten van.olyan mikor 2-3 szor is kimarad.......
Én Október 29.-én délelőtt fotóztam ezt, az NRL-919 volt feltáblázva a járatra. Lehet megváltozott az útvonal, de a kocsit továbbra sem látni közforgalmú menetrendszerinti járaton. Helyére az NZM-435 került, ami helyén a DUD-564 dolgozik.
Mostanában nem látom járni a Barcika-ZF Eger járatot, viszont mintha Ózdról láttam volna jönni egy buszt(az egrin kívül ami Nádasd fele jar)új járat vagy a barcikai módosult? Melyik busz Hát, ugyanaz? Vagy kiadja a járatra buszt? Így már Ozd vagy Barcika?
Volt alkalmam menni vele, pont kifogtam pár héttel ezelőtt. Tökéletesen elegendő rá, nem volt nyomorgás, a maximum tán valami 6 álló utas volt, mikor minden ülőhely foglalt volt, forgalmasabb megállók után. Ezen kívül mindig volt még ülőhely is. Senkinek egy rossz szava nem volt, fel sem tűnt.
Hihetetlen ami a Kazincbarcika- Miskolc vonalon történik lassan már egy hónapja.. Valamelyik nap talán a leginkább telített, 7:15-os járaton a KUU-212 vagy 213 nem tudom már, a kórháznál nem fértek fel az emberek, és ha szokás szerint nem késik 10 percet és nádasdi nem viszi el a tömeget a városházánál meg bcnél legalább akkor 30-40 ember minimum marad aznap reggel. És kitudja nap mint nap milyen hulladékokat kerítenek, már nem is szállok inkább fel, hát a két kezem összetenném ha visszajönnének inkább a citarok.