Csak az bosszant, hogy a hibás érték egy pillanat alatt bemászott az agyába, ahova kell, a jó meg nem akar megragadni. Egyébként Siemens-VDO-t állítok a be a tekerőprogramon, úgy tudnak kommunikálni.
Egyszer már elmondtam, hogyan jártam, de nem kaptam érdemi választ.
Tavaly nyáron vettem a kocsimat igazolt 69.555 mérfölddel az órában. (Szervizkönyv, szervizszámlák, előző műszakik mérföldállása.) Ezután egy itteni barátom megkért rá, hogy kipróbálhassuk az ő km óráját az enyémben, mert neki a vízhőfok nem mutat. Betettem az enyémbe az óráját, minden jó volt. Ezután visszatettem a saját órámat a saját kocsimba, s ekkor már 159.000 mérföldet mutatott, vagyis a BSI-m átvette az idegen óra állását. Elkeseredtem, majd vettem az EBAY-en egy óraállító-BSI bizgerélő cuccot kemény pénzért, ez egy speciális kábel és egy lemezen szoftver hozzá. Minden sikerült, összekötöttem a kocsit meg a laptopot, beírtam az új (vagyis a régi) mérföld állást. Két napig jó volt, majd egyszer csak visszaállt az órám a hamis 159.000 m értékre. Ezután megpróbáltam minden variációt, levett gyújtással, ráadott gyújtással, kivett órával, betett órával, hiába minden, 2 nap után visszaáll. A szoftver azt írja, hogy vegyem ki az órát, írjam be az új értéket, majd a kivett órát RESETELJEM SEPARATED, vagyis szeparált állapotban reseteljem. De hogy? Akkor nincs benne delej, ha ki van véve! A mérföld valójában nem az órában tárolódik, hanem a BSI-ben. Akkor hogy vette át a BSI a másik óra értékét? És miért köpi ki az új (régi) értéket?
Teljesen magam alatt vagyok. A kocsim 1 perc alatt vesztett az értékéből 2000 fontot, és hogyan magyarázom el a vizsgán, hogy egy év alatt beletettem 90.000 mérföldet?
Van köztünk valaki, aki foglalkozott már ilyen kérdéssel vagy van ismerőse, aki tekerget órákat? (Hivatalosan persze!!!) Körbe kellene kérdezni, hol hibázok, amikor írom a mérföld értéket. Ha valaki nem akar nyíltan beszélni, írjon az e-mailemre.
Köszönök minden segítséget. És előre köszönöm az "Így jártál" jellegűeket is :)
Üvegszálbol formazza a haverom aki karosszérias , a másik cimborám kárpitozza ) a szomszedom köti be. Csak a burkolatot meg a kárpit anygot kell megszereznem.Cserébe már amúgy is mindháromuk pc cuccait én rakom rendbe mar régóta.A cikszám érdekelne ha esetleg megtudnád adni azt megköszönném.
Nekem esztétikailag a lenti elhelyezés tetszik jobban, de komoly hátránya hogy gombnyomkodás közben a kezem kitakarja a régi kijelzőt, ha ehhez hozzá veszem azt is hogy közben vezetek, nemkicsit veszélyes.
Úgyhogy jobb az fent, ahogy tervezed, csak marhanagy munka szépre csinálni.
Igen ha találok hozzá keretet, egyébkent a te képeid alapján jött az ihlet. ) Cak annyi módositással , hogy felülre kerül a régi kijelző a szellőzö fölé, már készül a box hozzá. Amihez szintén keresnem kell kárpit anyagot ami megegyezik a műszerfallal. Esetleg ha van aki tudja hol lehet ilyen anyagot venni az megoszthatná velem.
Nekem egyáltalán nem jelzi az autó, ha kiég valami.Sem a féklámpát nem jelezte, sem a helyzetjelzőt, sem a tompítottat, sem a refit, sem a rendszámtábla világítást...
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy szereztem navigációs cd-t rt3-ba valót. Probléma vele, hogy alul unmapped zone-t ír de ha távolabra teszem akkor látom az utat meg hogy haladok rajta csak nem navigál. Valakinek valami ötlete??
Szép estét mindenkinek. Olyan kérdésem lenne, hogy esetleg nincs valakinek elfekvőben rt3 7 col kijelző beépitő kerete? Természetesen kemény magyar forintért. )
Most, hogy mondod, tényleg, rájöttem mi a gond :) Eddig söralátétet próbáltam írni, de ma megnéztem a kocsiban az RT3-at, de az meg nem is játszik cd-t bakker, csak 2 rétegű 50 Gigás Blueray-t, így persze, hogy hiábsa próbálkoztam. Ráadásul Én hülye a söralátétet is fordítva próbáltam betenni, és még csak ráadásul nem is Heinekenes volt, hanem Talléros, azt meg nem szeretem, nem csoda, ha a kocsinak se kellett. Meg lehet, hogy nem flac-ot kellett volna rá írnom, 600 db-ot, akkor működött volna.... :)