Szőke nő: Engem nem érint az üzemanyagáremelés, mindig ötezerért tankolok...
Apropo: viszont egyszer -egyszer egy fél évben, de a téli időszakban mindenképp ajánlott tele is tankolni. Ha ugyanis belefutsz egy több órás várakozásba a hidegben, nem öröm álló motorral várakozni még ráadásul üzemanyagra is ))
Mégvalami! Az üzemanyag tank kimosása is megéri a fáradalmat. Nem nagy meló és hamar megvan. A gázolaj az évek alatt eléggé el tud taknyosodni meg vizesedni a tank alján ugyhogy majd azért mosasd át az a biztos.
A gázolajszűrő amikor elkoszolódik akkor az adagoló már nem bir rajta megfelelő mennyiségű üzemanyagot átszívni és akkor jelentkezik az álltalad említett probléma. Én is jártam így! Egyre mélyebbre kellett nyomnom a gázpedált de az autó mégis úgy ment mintha be lett volna húzva a kézifék, végül teljesen megszűnt benne az erő. A vége az lett hogy már be sem indult, mintha kifogyott volna a tank. Kicseréltem a szűrőt és megtáltosodott. Azóta mindig van egy tartalék szűrő a kocsiban :)
Megoldódott a problémám, bár nem úgy ahogy gondoltam.
Tegnap átesett a kocsi az olaj és szűrők cseréjén, valamint kapott 4 izzító gyertyát, és a probléma megszünt, újra megtáltosodott az autó.
A gázpedálom szerintem még mindig nem 100%-os, de ég és föld a különbség.
Nem igazán értem, hogy mi van, olajat szűrőket legkésőbb 9-10 ezrenként cserélek, most is 9 ezernél cseréltem.
Arra tippelek, de lehet hogy hülyeséget mondok mert nem értek hozzá. Álltalában úgy járok a kocsival, hogy az tank alján lévő üzemanyagot használom, kb. 4-5 naponta tankolok 3 ezerért. Szerintem a tank allja tele lehet kosszal, és ez eltömíti az üzemanyag szűrőmet. Hogy ennek van e köze a teljesítményhez csökkenéshez, azt nem tudom.
az hogy csinálja e attól függ a nyomás tartó szelep mennyire enged vissza lehet hogy csak olyan kis mértékben hogy reggel még indul de ez később mindíg rosszabb egészen addig még pár óra állás után is ez a tünet lesz
Kamaszkorom egyik meghatározó hangjátékélménye volt egy "pszichothriller", ami egy
fiatal pár (itthon, Mo-n ) kamionelőzéséből indult - s mivel a kamion jobbkormányos volt - szellemautónak vélvén, a pár beszélgetéséből horrorrá vált...valamikor novellaként is megtaláltam, de már nem mondanám meg a címét....ha rátalálok, megosztom a jobbkormányosokkal ))
szerintem az adagoló nyomásszelepe enged vissza utánna már nyomás alatt nincs vele gond de ha sokat áll vissza enged gyors megoldásnak megteszi ha teszel be egy kézi pumpát!
üdv forumozók!bocs az előbbi hozzászólásom minősége miatt,de telefonról irtam és a billentyűzete nem az igazi.mostanában ritkán használom a t4-t,és a következő hiba jött elő:
állt hetekig a kocsi,múlt héten az istennek nem indult.már üzemanyagszűrőt is cseréltem ,de csak nem akart indulni.kinomban megszivtam a tank felől jövő csövet,amit lebontottam a szűrőnél,visszadugtam,pöccre indult.aztán egézs nap semmi.most megint állt egy hetet a kocsi,hirtelen használnom kellett volna ,ugyanigy jártam.most valahogy lelevegősődhet a tank meg a szűrő között,vagy vmi más lehet a gond?járt már valaki igy?ja amikor aztán beindul egy nagy fekete füstfelhő egyszer,de utána újabb gázadásra már az sem jelentkezik.(93 t4 2.4 d)
olvasgatom itt a vitát a jobb/balkiormanyos ajtókrol....tesóm lassan 10eve,kint el unokatesóm,haverok kevesebb ideje.vezettem jópar jobbkormanyos autót.elözesnel gázos.pl ha kamiont elöznel az anyosülésen ülö nem árt ha figyel helyetted.azt azert ne felejtsük el hogy a jobbkormányos autòk joval olcsobbak,kint is mint a hagyomanyosok.müszakihoz itthon csa
k lámpatestcserét irnak elö.ha egy tojaslampas full-full merci 5-600 ezer kint(forintban) es itthon sem sollal több pont ezert alkatreszkent éri meg eladni,akkor ez az ár kicsit magas
Jól van már , ne vágd be a durcit , szerintem a kukás kocsi jelző a köztisztasági jobkormányos jószágaitól ered , amiben tényleg az útszéle figyelése a legfontosabb , nem téged akart ezzel megsérteni ! Egyébként nem a te jobbkormányoddal van a gond , hanem az emberek tipusismeret hiányával , amiért mindenki megrettenik egy szembenjövő "vezetőnélküli" autótól , vagy ha utoléri , mihamarabb , és tüzön-vizen át erőltetett előzésbe kezd hogy mihamarabb ne is lássa az "oldalidegen" járművet . Egyik kanyarban te látsz többet , másikban meg mi ennyiaz egész . Az eladási szándék és a vásárlói piac meg úgy is találkozik egyszer ha valaki eladni ill. venni kíván vasat . Én meg egy millát kérek a 93-as ért ! hihi ha túl sok , akkor megtartom még vagy tíz évig azt ez van ! Szóval csak fel a fejjel !
Ez a te véleményed. Ezért nem fogok egy jó teherautót sz...ért-h...ért odaadni és kicsit erős a kukásautó jelző is, bár az is úton közlekedik. Vagy ott nem hátrány szerinted a jobb kormány? Ilyen állapotú, évjáratú és km- futásút nem kapsz ennyiért és mint írtam irányár.
Részemről befejeztem. Nem vártam erről a fórumról leszóló, okoskodó hozzászólást.