Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Beren Creative Commons License 2021.08.30 0 0 33521

A vészvillogó melletti kapcsolót? Én ott nem látok semmilyen kapcsolót... Mire gondolsz?

Előzmény: Törölt nick (33520)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.30 0 0 33520

A vészvillogó kapcsoló melletti kapcsolót megnyomva mit csinál?

Előzmény: Beren (33519)
Beren Creative Commons License 2021.08.30 0 0 33519

Időközben megpróbáltam a BSI rezetelést is (a neten talált "húzd le az ablakot, kösd le az akksit, várj 15 másodpercet, kösd vissza, várj 10 másodpercet, kapcsold fel a világítást, állj fejen 28,5 másodpercig, gyújtsd fel az autót, gyönyörködj a lángokban 32 másodpercig, hívd ki a tűzoltókat" metódus szerint), de az sem segített. Meg lehet ezt oldani valahogy házilag, vagy szerviz?...

Előzmény: Beren (33518)
Beren Creative Commons License 2021.08.27 0 0 33518

Üdv mindenkinek!

 

Megint asszony megörökölt 206-osával küzdök... A kocsi 2004-es, 3 ajtós, 1.4-es, benzines, és központi záras. A vezető oldali ajtóban megadta magát a zárszerkezetben lévő mikrokapcsoló - először csak vissza-visszanyitott a kulcson lévő gomb megnyomása után, a végén meg már egyáltalán nem működött a központi zár (nem zárta az ajtókat, de még az ajtók reléje sem kattant a gombot megnyomva). Ma elugrottam a közeli bontóba, vittem a mintát, adtak egy ránézésre ugyanolyan darabot, amit be is szereltem.

 

Most az a helyzet, hogy a kulcson lévő gomb működteti a vezető oldali ajtót, de a többit nem - ellenben az utasoldali ajtón lévő gombot lenyomva bezár a vezető oldali ajtó is. A csomagtérajtót viszont sehogy sem lehet bezárni, szóval nem az igazi a dolog. Ráadás: az ajtókat nem lehet simán a kulccsal nyitni-zárni, mert az előző tulajnál megpróbálták feltörni a kocsit és azóta sem lett megjavítva egyik zár se (mert ugye minek, ha van gomb is a kulcson...).

 

A távirányító újrainicializálását próbáltam, de nem javította meg a dolgot. Mi lehet a gond, mivel próbálkozzak?

 

Beren

Zolysys Creative Commons License 2021.08.25 0 0 33517

Óracsoportot javítom ha gondolod

Előzmény: gyusy (33516)
gyusy Creative Commons License 2021.08.24 0 0 33516

Sziasztok! 2004. 1,1, 206osomban a műszerek szaraxszanak, fordulatszám mèrő valahonnan indul, kilómèter mutató menet közben nullát mutat hosszú ideig. Bontott kijelzőt hol ,ès mennyíèrt lehet bele szerezni??? Segítséget előre is köszönöm! 

FeZ_ Creative Commons License 2021.08.22 0 2 33515

Az 1,4 16 szelepes a problémás motor.

 

Előzmény: Törölt nick (33514)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.22 0 0 33514

Igen, ugyan az a TU motor, csak más a furat és a löket. Problémásnak sem mondadám őket.

Előzmény: fireolto1 (33513)
fireolto1 Creative Commons License 2021.08.20 0 0 33513

Az 1.4-es 8 szelepes 75 lóerős nem "ugyanaz" mint az 1.1-es?  Legalábbis kívülről ugyanúgy néz ki..  Ha így van, akkor szerintem semmivel sem problémásabb mint az 1.1-es.

Előzmény: Zolysys (33510)
recés Creative Commons License 2021.08.20 0 0 33512

1.1-esből csak benzines van, szerintem az 1.4, 1.6 esetén is benzinesről beszélünk.

A 1.4 / 1.6 dízel összehasonlításban egyébként fordított a helyzet - az 1.4 HDi-vel kevesebb a probléma.

Előzmény: zsekazst (33511)
zsekazst Creative Commons License 2021.08.20 0 0 33511

Na, ja...

 

Aztán tudjuk-e már a sok szövegből, hogy 1,1-1,4...diesel, vagy benzin motorról beszélünk-e!?

 

Bocs, ha esetleg valahogy átsiklottam volna a tények felett...de, mintha nem tudnám, miről is van a vita!?

 

T

Előzmény: Zolysys (33510)
Zolysys Creative Commons License 2021.08.20 0 1 33510

1,6
Az 1,4 problémás motor

 

Előzmény: fireolto1 (33509)
fireolto1 Creative Commons License 2021.08.17 0 0 33509

Utólag már én is gonoltam arra, hogy egy 1,4-est kellett volna venni, az csak könnyebben vitte volna a kasztnit. Viszont 2-3 naponta max. 10-20km-t megyek, így megbarátkoztam vele. Jó ez.

Tegnap alaposan megmostam, kátrányoldó.., repülő rozsda eltávolító.. Mit nem mondjak, észrevehető a tisztítás, nagyon sima lett a fényezés. Hamarosan egy kozmetikus polírozni fogja. (erre a nagy takarítás)

Előzmény: Törölt nick (33508)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.17 0 0 33508

Mondhatnánk, hogy kicsi a ménes, kicsi az abrak. De nem kicsi, mert valamitől meg menni kell neki :-D

A 140-es utazóval még jól elvan hosszú távon is, bár ott azért már van motorhang. Ez a 60 lovas motor szinten mindig a maximum teljesítményén dolgozik, nem olyan, mint egy 2.0 HDI.

Nekem az átlagfogyasztás 7.265l/100 km. Ez több, mint 33800 km átlaga alapján írom. (Fuelio nevű app nekem bevált. Tankoláskor óraállás, mennyiség, összeg, és szépen számol mindent.)

Legjobb fogyasztás 5.59 l/100km, 2018. május óta üzemanyagköltség 961 827 Ft. Te jó ég... Az üzemanyag ár grafikon is megérne egy misét.

Törölt nick Creative Commons License 2021.08.17 0 1 33507

"130-nál is mintha zsinóron húznák"

"És igen.. tényleg nem megy".... 

:)

Előzmény: fireolto1 (33506)
fireolto1 Creative Commons License 2021.08.16 0 1 33506

Csak tapasztalatból mondom: az enyém is 1.1-es, viszont 130-nál is mintha zsinóron húznák.. Igaz rendben is van minden rajta..

Kormányművet, szilenteket nézesd át.

És igen.. tényleg nem megy :)

Előzmény: lábatlankodó (33504)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.16 0 2 33505

1.) Az 1.1 literes 206-os egy 60 lóerős autó. Az Ignis  94 lóerős.( 2 literrel többet is iszik) Ezeket nem biztos, hogy helyes összehasonlítgatni.

2.) Ha kacsázik -jelentsen ez bármit is- nézesd meg egy szerelővel, mielőtt az árokban kötsz ki! 

Előzmény: lábatlankodó (33504)
lábatlankodó Creative Commons License 2021.08.16 0 0 33504

Szevasztok Klubtársak! Nemrég kaptam egy Peugeot 206-os, 1,1 -es autót a vejemtől.3 ajtós.  Cserébe a fürge, erős és biztosan működő Suzuki Ignisemért. Nem vagyok megelégedve. Sem a teljesítményével, sem a biztonságával. Ha 90 km/h felé közelítek, elkezd az eleje kacsázni. 110 km/h-ig kacsázik. Onnan viszont vissza kell térni alacsonyabb sebességre. A visszatéréskor is kacsázik. Igen veszélyes egy jószág. Ismeritek a jelenséget?

Zolysys Creative Commons License 2021.08.07 0 0 33503

Ha elhozod,megjavítom.Bp XIX ben

Előzmény: kv74 (33494)
Beren Creative Commons License 2021.08.05 0 0 33502

Üdv!

 

Kösz a választ. Én is valami ilyesmit sejtettem - ha állítható lenne, akkor olyan nincs, hogy beletörik a százas szög, de nem mozdul... :-) Akkor csere lesz.

 

Beren

Előzmény: FeZ_ (33501)
FeZ_ Creative Commons License 2021.08.04 0 1 33501

Szerintem ez a fajta fúvóka nem állítható. Ez nem sugárban spriccel, hanem szétteríti a folyadékot.

Ha nem jó, akkor el van dugulva belül vagy vízköves vagy......valami. Cserélni szoktam ilyenkor újra. Ezeknél be szoktam tenni eléjük egy icipici szűrőt is, mert érzékenyebbek a koszra, mint a hagyományosak.

 

 

Előzmény: Beren (33500)
Beren Creative Commons License 2021.08.04 0 0 33500

Üdv!

 

Kösz a választ.  A képeden lévő változat van az én kocsimon (Chevrolet Lacetti), ezt be tudnám lőni, viszont a 206-oson ilyesmi fúvóka van:

 



Ebbe hiába dugok bármit, minden elhajlik, ha feszegetem, de a fúvóka nem mozdul...

Beren

Előzmény: Törölt nick (33499)
Törölt nick Creative Commons License 2021.08.04 0 1 33499

Valami ilyesmi fúvóka van a 206-on is (ez csak egy guglis kép, de mindegy):

 

 

 

 

Belül látod a fém fúvókát, az nagyjából golyó forma, így egy tűvel a furatba benyúlva tudod mozgatni a megfelelő irányba.

 

 

 

Előzmény: Beren (33498)
Beren Creative Commons License 2021.08.04 0 0 33498

Üdv mindenkinek!

 

Egy hülye kérdés: az első szélvédő ablakmosó fúvókáit be lehet állítani?... A párom 2004-es 206-osán lecseréltem a motorháztetőt (erősen csipázott és sikerült színben oké géptetőt venni fillérekért bontóból), azóta rossz helyre spriccel a fúvóka és akárhogy is próbálom, nem tudok mozdítani rajta.

 

Beren

zsekazst Creative Commons License 2021.08.04 0 0 33497

Szia, 

 

Ugy lehet, ahogy fentebb irták!

Ha indexeléskor kicsit megnyomod abba az irányba, amerre kapcsolva van és folytatódik az index, akkor tuti kapcsoló kar hiba!

Ha nem régi a jelenség, akkor még orvosolható is könnyen, ha viszont szétkopott, akkor drága mulatság lesz!

 

Nekem is volt ilyen hiba, mikor megvettük a gépet (márciusban), megcsináltam, azóta is jó!

Egyébként 90eft-ot mondtak a bárdiban, de van, aki 30-35-ért tesz bele új kart...

 

T

Előzmény: kv74 (33494)
kv74 Creative Commons License 2021.08.03 0 0 33496

Köszönöm a segítséget.

FeZ_ Creative Commons License 2021.08.03 0 0 33495

Ha már com2000-es kormánykapcsoló-egység van az autóban, akkor annak a hibájánál ez a jelenség (is) előfordulhat.

 

Előzmény: kv74 (33494)
kv74 Creative Commons License 2021.08.03 0 0 33494

 

peugeot 206 kirakom jobbra az indexet kettőt villan és megáll,ha rárakom a világítást villog tovább a testelése jó az izzóknak.Nem tudom mi lehet a hiba.

fireolto1 Creative Commons License 2021.08.02 0 0 33493

No,majd egyszer megvizsgálom...

Előzmény: FeZ_ (33492)
FeZ_ Creative Commons License 2021.08.02 0 0 33492

Amikben cseréltem, azokban lehetett. (nyilván :-P ) Váltótípus-függő is lehet a dolog, de remélem ebben sem változtattak nagyokat a fejlesztések során.

 

Előzmény: fireolto1 (33491)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!