Időközben megpróbáltam a BSI rezetelést is (a neten talált "húzd le az ablakot, kösd le az akksit, várj 15 másodpercet, kösd vissza, várj 10 másodpercet, kapcsold fel a világítást, állj fejen 28,5 másodpercig, gyújtsd fel az autót, gyönyörködj a lángokban 32 másodpercig, hívd ki a tűzoltókat" metódus szerint), de az sem segített. Meg lehet ezt oldani valahogy házilag, vagy szerviz?...
Megint asszony megörökölt 206-osával küzdök... A kocsi 2004-es, 3 ajtós, 1.4-es, benzines, és központi záras. A vezető oldali ajtóban megadta magát a zárszerkezetben lévő mikrokapcsoló - először csak vissza-visszanyitott a kulcson lévő gomb megnyomása után, a végén meg már egyáltalán nem működött a központi zár (nem zárta az ajtókat, de még az ajtók reléje sem kattant a gombot megnyomva). Ma elugrottam a közeli bontóba, vittem a mintát, adtak egy ránézésre ugyanolyan darabot, amit be is szereltem.
Most az a helyzet, hogy a kulcson lévő gomb működteti a vezető oldali ajtót, de a többit nem - ellenben az utasoldali ajtón lévő gombot lenyomva bezár a vezető oldali ajtó is. A csomagtérajtót viszont sehogy sem lehet bezárni, szóval nem az igazi a dolog. Ráadás: az ajtókat nem lehet simán a kulccsal nyitni-zárni, mert az előző tulajnál megpróbálták feltörni a kocsit és azóta sem lett megjavítva egyik zár se (mert ugye minek, ha van gomb is a kulcson...).
A távirányító újrainicializálását próbáltam, de nem javította meg a dolgot. Mi lehet a gond, mivel próbálkozzak?
Sziasztok! 2004. 1,1, 206osomban a műszerek szaraxszanak, fordulatszám mèrő valahonnan indul, kilómèter mutató menet közben nullát mutat hosszú ideig. Bontott kijelzőt hol ,ès mennyíèrt lehet bele szerezni??? Segítséget előre is köszönöm!
Az 1.4-es 8 szelepes 75 lóerős nem "ugyanaz" mint az 1.1-es? Legalábbis kívülről ugyanúgy néz ki.. Ha így van, akkor szerintem semmivel sem problémásabb mint az 1.1-es.
Utólag már én is gonoltam arra, hogy egy 1,4-est kellett volna venni, az csak könnyebben vitte volna a kasztnit. Viszont 2-3 naponta max. 10-20km-t megyek, így megbarátkoztam vele. Jó ez.
Tegnap alaposan megmostam, kátrányoldó.., repülő rozsda eltávolító.. Mit nem mondjak, észrevehető a tisztítás, nagyon sima lett a fényezés. Hamarosan egy kozmetikus polírozni fogja. (erre a nagy takarítás)
Mondhatnánk, hogy kicsi a ménes, kicsi az abrak. De nem kicsi, mert valamitől meg menni kell neki :-D
A 140-es utazóval még jól elvan hosszú távon is, bár ott azért már van motorhang. Ez a 60 lovas motor szinten mindig a maximum teljesítményén dolgozik, nem olyan, mint egy 2.0 HDI.
Nekem az átlagfogyasztás 7.265l/100 km. Ez több, mint 33800 km átlaga alapján írom. (Fuelio nevű app nekem bevált. Tankoláskor óraállás, mennyiség, összeg, és szépen számol mindent.)
Legjobb fogyasztás 5.59 l/100km, 2018. május óta üzemanyagköltség 961 827 Ft. Te jó ég... Az üzemanyag ár grafikon is megérne egy misét.
Szevasztok Klubtársak! Nemrég kaptam egy Peugeot 206-os, 1,1 -es autót a vejemtől.3 ajtós. Cserébe a fürge, erős és biztosan működő Suzuki Ignisemért. Nem vagyok megelégedve. Sem a teljesítményével, sem a biztonságával. Ha 90 km/h felé közelítek, elkezd az eleje kacsázni. 110 km/h-ig kacsázik. Onnan viszont vissza kell térni alacsonyabb sebességre. A visszatéréskor is kacsázik. Igen veszélyes egy jószág. Ismeritek a jelenséget?
Kösz a választ. Én is valami ilyesmit sejtettem - ha állítható lenne, akkor olyan nincs, hogy beletörik a százas szög, de nem mozdul... :-) Akkor csere lesz.
Szerintem ez a fajta fúvóka nem állítható. Ez nem sugárban spriccel, hanem szétteríti a folyadékot.
Ha nem jó, akkor el van dugulva belül vagy vízköves vagy......valami. Cserélni szoktam ilyenkor újra. Ezeknél be szoktam tenni eléjük egy icipici szűrőt is, mert érzékenyebbek a koszra, mint a hagyományosak.
Egy hülye kérdés: az első szélvédő ablakmosó fúvókáit be lehet állítani?... A párom 2004-es 206-osán lecseréltem a motorháztetőt (erősen csipázott és sikerült színben oké géptetőt venni fillérekért bontóból), azóta rossz helyre spriccel a fúvóka és akárhogy is próbálom, nem tudok mozdítani rajta.
peugeot 206 kirakom jobbra az indexet kettőt villan és megáll,ha rárakom a világítást villog tovább a testelése jó az izzóknak.Nem tudom mi lehet a hiba.
Amikben cseréltem, azokban lehetett. (nyilván :-P ) Váltótípus-függő is lehet a dolog, de remélem ebben sem változtattak nagyokat a fejlesztések során.