Szia, mostanság elég sok fordás 280-as van mivel kiestek a csuklós Mercedesek.
GEW-934 - Miskolc-Szirmabesenyő
JOB-699 - Miskolc-Kazincbarcika
JOB-693 - Miskolc-Sajópetri
JLZ-528 - Miskolc-Kazincbarcika
BPR-183 - Miskolc-Sajópetri
+1 szokott kint lenni úgy, hogy 3 most már szólós (háromtengelyes) fordából a csuklóst igényelő járatokra van ez a kocsi vezényelve, itt nincs fix kocsi, ami jut,(CCX-875, JOB-660 vagy ha a fentebb említett fordákra mást adnak ki, akkor az onnan felszabaduló kocsi) ha nincs mit kiadni megy a szóló ide is.
Van tartalékként is kint most 280-as: JOB-671 Miskolc-Ócsanálos, az ide való Mercedes műszakis.
Szombat reggeli kép róla:
Miskolc-Bódvaszilason a múlt héten végig a JLZ-529 járt.
Kazincbarcikán és Ózdon 2-2 helyközis van jelenleg: CCX-865, ezt nem rég vették le fordáról, helyére Kecskeméti Volvo került és az FKB-456, ez is megfordul Miskolcon. Ózd-Miskolc vonalon szokott még lenni az AKD-199 és a BHK-485 de ezek jelenleg műszakisak.
Rá is kerestem rögtön.Eredetileg Debrecenihez hasonló színvilága volt.Ez sem volt ostobább kérdés mint a sok ird már le ennek vagy annak a fordáját.Bocs ha kérdeztem.Nagyon rossz színt hoztatok újoncok ebbe a csoportba.
2019.08havi Fülöp László fotósnál annyit latni, bent áll a telepen és hátulja szét szedve, el képzelhető motor sincs benne. Mellette állt LVM 735 az is több hónapig ott áltt szét bontva, de már közlekedik
A szerződéses járat Barcikáról kihasználatlanság miatt megszűnt.Viszont Ózdról új szerződéses járat indult,így már két járat közlekedik. Ózd-Szilvádvárad-ZF Hungária Kft(NRL-Ózd adja a kocsit) Ózd-Bekölce-ZF Hungária Kft(KSA-Eger adja a kocsit)
1, 5:30 RTR-840 Credo szokott menni Miskolcra gyorsjáratként (kényelmesen elférnek az utasok) azzal valóban vannak mostanában gondok és előfördul, hogy kimarad.
2, 6:15 RTR-838 Credo megy Miskolcra gyorsként, ez a járat dugig van, régen az FLR-863 Volvo csinálta akkor is dugig volt, egy éve legalább szóló csinálja a járatot, panasz nem volt.
3, 7:15 KB- Miskolc járat a CCX-865 IK280 tartozik, de ha meghibásodik ( mivel 35 éves előfordul), akkor a 7:30 lassú miskolcit küldik helyette ami szóló és előfordul rajta minden, jelenleg FLR-814 Volvo a fordásbusz rajta. Csuklóst abban az idősávban csuklóssal pótolni szinte lehetetlen...
4, Az NRL-919 Merci Inturo szerződéses járata megszűnt barcikán és vissza került a busz Ózdra, ahol tudomásom szerint szintén szerződéses járatot visz az eredeti gazdáival.
Te is olyan szakértő vagy mit én..., egy nagy nulla vagy.
Ezek szerint nem írhatom le a véleményem a kedvencednek titulált fosjaidról... Ezek a romhalmazok helyi járatokra valóak, egy agyon használt roncsok. Mióta elvitték az NWX-s csuklós volvókat azóta csak romlott a szolgáltatás színvonala Miskolc-Barcika viszonylatban. Sőt nem kedvencek azok a volvók se, de minőségbe oda vernek az ótvar kedvenceidnek. Sokak általt utált 200-asok amíg mennek addig tartják életben a borsodi részleget.
Miért lenne az NHX-865 tartalék? Különjáratozik napok óta. Ma is az Avason kóborolt reggel, Különjárat táblával. Meg valószínűleg az NTL-982 a fordás, ezért van a Közlekedési Jegyzéken Irisbus Crossway megjelölve típusnak, és a sofőröknek azért kell a menetleven mindig átírni a rendszámot.
De látod, szakértőnk megmondta, hogy egy rakás szarok a Citarok. Persze. Mert nem ért hozzá. Annyira szeretem ezt, amikor hozzá nem értők osztják az észt, hogy az így szar meg úgy szar. Az NWX-es Volvokat meg lesheti, hogy visszahozzák. A kecskeméti Volvok, azok szarok. Rövid váltós, városi buszok. Nem helyközi járatra valók. A gazdáik könyörögnek a régi Mercikért. Üzemanyag megtakarítás lehetetlen ezekkel a Volvokkal.