Kokszosodás miatt biztos nem kell cserélni (nekik egyszerűbb és kifizetődőbb persze), de talán az áramlásterelő lemezek kopása miatt indokolt lehet. (Megeshet, hogy nincs is benne, másfél éves autók nem hozzánk jönnek :) )
Felmerült valakiben, hogy a 2015-ös év végi autót visszatekerték 185e km-re visszatekerték? :)
El lesz ez még adva itthon 5 év múlva 140 ezerrel :)
Bocsánat, hogy segíteni nem tudtam, csak eszembe jutott pár gondolat.
Sziasztok! Érdekelne, hogy ha gyújtás trafót, illetve a gyújtóelektronikát kicseréltem, a gyújtás "elmászik", be kell állítani újból? Az autó egy öreg honda.
Szia! Az a mágnesszelepnek látszó valami az egy kis tápszivattyú, hasonló lehet mint az állófűtés kályháké. A tank felől jön a gázolaj. Nincs nyomás benne, csak akkor amikor regenerálás közben ütemesen besprickol gázolajat a gyertyára, bár akkor sem nagy a nyomás. Kicsit rá szoktam melegíteni lánggal amikor szedem ki a fáklyát mert belerohad ahogy kell. Ráadásul én hűtős kocsikat javítok és persze az összes hűtés cső ott van elvezetve emiatt alig fér ki. Ha a kis szivattyúról leveszed a csövet ami megy a fáklyához akkor azon könnyen át kell menni a levegőnek ha megfújod. A gyári műszerben van egy légtelenítési funkció ha cserélik vagy szét szedik azt a vackot.
Valami ilyesmi van benne, igen. Ez egy izzítógyertya, meg egy gázolajcső/fúvóka, ez előtt van a mágnesszelep valahol, ha jól láttam.
Holnap feltérképezem ezt a vackot rendesen, mi hova megy, milyen szenzorok vannak stb, kiveszem a fáklyát belőle, valahogy lepróbálom, a gázolajcsőben lesz nyomás?, vagy honnan kapja az anyagot.
Szűrőt kiszerelve takarítottátok, tisztító folyadékkal, nagynyomású mosóval, vagy mivel?