Egy érdekes problémám van, nem tudom, le tudom-e írni érthetően.
Kia Sportage 2.0 crdi 4x4 (2008)
szóval olyat csinál az autó, hogy néha lassan gurulva épp a kuplung kinyomásakor vagy felengedésekor "dübben " egyet, mintha egy pillanatra összekapcsolna a kuplung, talán még ránt is rajta egyet, de nem jelentős. Van úgy hogy már szinte teljesen ki van nyomva a kuplung, és akkor csinálja, csak 1, vagy 2.-ben.
Amire én tippelnék, az vagy lendkerék probléma (de nem értem miért, és nincs egyéb tunete)
a másik, hogy egy pillanatra bekapcsol az összkerékh. valami elektronikai probéma miatt. Általában a kanyarodással is összefügg. De mondjuk erre sincs logikus magyarázatom, hogy miért így jelentkezik.
A tünet ritkán és rendszertelenül van, nem tudom előídézni szándékosan.
(a "kicsit mintha" nem segít rajtam, nem föttög :-))
Belső kormányösszekötő (axiálrúd) ha kopog, lötyög, az ugye kb a közlekedésbiztonság veszélyeztetése és ön és közveszélyes aki ilyennel közlekedik? Csak mert ismerősöm nem érti meg hogy ne közlekedjen már így az autóval, jobb oldalon teljesen kitekert állapotában kopog, mutattam neki hogy mikor megrángatom van vagy fél centi holtjátéka de azért kell az autó és hajtja. Gondoltam talán ha itt elolvassa nektek elhiszi. Mert szerinte nem imbolyog az autó ennek semmi baja.
Alsó kutyacsont lehet, hogy beteg. Elég nagyot mozdul a blokk alja. Viszont ez hogy hat rá a kormányra?
Ma mentem a kocsival, de kis terhelésnél (1-2 személy, utánfutó nélkül) kevésbé érvényesül. Simán csak kb. 2 cm-t kell kerületnél mérve rátartanom a kormányra. Tegnap rakottan, utánfutóval sokkal erősebben rá kellet tartani akkor is, ha húzott a motor, és akkor is, ha fékeztem.
Sziasztok!Kia Crdi 2.0 Ford focus tdci 1.6 Suzuki sx4 1.6ddis Melyik megbizhatobb a három tipus közül? 200 ezres futással,Elöre is Köszönöm a válaszokat!
2011-es evj iveco daily 3000cm3 170le miert "pufog" oblos levegos hangon minden beinditas utan kb 10masodpercig majd kisimul/elhallkul?!egyebkent minden ok vele.
Lemförder lengőkarok vannak benne. Meyle karokat visszaküldtem, mert az első szilent nem jól álltbenne. A lemförder se volt 100%-os, de beépítettem, mert kellett a kocsi. Csavarok előírt nyomatékra lettek húzva, és nem látszik a szilenteknél semmi jele a mozgásuknak. Csavarok szorosak, ezt ellenőriztem az előbb.
Nemrég cseréltem lengőkarokat az első felfüggesztésben. Utána volt futóműállításon, egész jó értékekre sikerült beállítani. Kértem a szakit, hogy alaposan mozgasson-feszegessen át rajta mindent beállítás előtt. Jó is lett egy ideig. Aztán párezer km után elkezdett jobbra húzni, úgy, hogy a kormányt kicsit balra rá kellett tartanom. Mostanra annyit romlott, hogy minél jobban húz a kocsi (értsd: minél nagyobb gáz, minél kisebb fokozatban) annál jobban rá kell tartanom balra. Ha fékezek, akkor viszont vissza kell fordítani a kormányt egyenesre, vagy talán egy egészen kicsit jobbra.
Földön állva, és emelve is mozgattam a kereket, se nem érzek rajta egyértelmű kottyanást. Melyik alkatrész csinál ilyen tüneteket. Kormány gömbcsuklóra, vagy axiál csuklóra gondoltam volna elsőként, de nem tudok rajtuk értelmes kottyanást kitapintani.
Ez a látvány fogadott tegnap délután. Beesett a sebességmérő mutató. menet közben működik, csak ugye elcsalja azt a 10-15 km/h-t. Házilag orvosolható valahogy, vagy vigyem szerelőhöz?
Stan kar,stab szilentet nézd meg először. F astránál napi program volt akár mindkét szilent cseréje,de a G nem volt erre "éhes". Amúgy egy műhelyben lehet ingyen megnézik,vagy pár ezerért az egész elejét.