Keresés

Részletes keresés

gacsat Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10404
Nézd meg a Keletiben a régi képeslapokat. Ma külön ezt néztem. Volt.
Előzmény: Sinbiciklis (10403)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10403
A rendszerváltás után. Elötte mind1iken kötelzően ott volt, a "Nydqvist och Holm Aktie Bolag" emblémájának a helyén.
Előzmény: gacsat (10402)
gacsat Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10402
 1ébként régen is voltak narancsszinű NOHABok. Vöröscsillag nélkül.
Előzmény: M61021 (10401)
M61021 Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10401

Mert a MÁV PMLI Kft-nél (ez valami pályagazdálkodós és fenntartó rész, javítsatok, ha tudtok) dolgozik és mérőkocsit ráncigál az ország jobb és rosszab minőségű síneinek állapotfelmérésére. És hát vannak 120-as, meg 160-as szakaszok is helyenként.

Egyébként ápr. 20-án vontat egy különvonatot Tapolcára és vissza, a régebbi lakóhelyére Budapestről. részletek: trains.hu vagy nohab.hu oldalon. Lehet, hogy fog aznap 120-al is menni? Vagy arra csak 100-as meg 80-as pálya van? Nem tudom. Jó alkalom lesz a zenehallgatásra.

Előzmény: gacsat (10400)
gacsat Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10400
 Mi a fenének?. A javítókocsik húzkodására igazán fölösleges.
Előzmény: Sinbiciklis (10399)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10399
A tengelyeket külön-küön villanymotor hajtja, az áttételt módosították.
Előzmény: gacsat (10398)
gacsat Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10398
 Most meg új váltót kapott,vagy mi a fütyi?
Előzmény: M61021 (10395)
a_motor Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10397

valszeg nem traktorgyári, de lehet sorozat gyártású....

pl. egy hasonló megoldás

Előzmény: D705 (9834)
a_motor Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10396
Hát ezek tényleg klasszak!!
Előzmény: Alfred (10375)
M61021 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10395

Akarom mondani hangú.

 

Voltak 140-es változatok is pl. norvégoknál, de a milyeink 105-ösek voltak. 1963-ban itthon nem kellett gyorsabb.

Előzmény: M61021 (10394)
M61021 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10394
Nekem a Nohab a legszebb nagyvas. És a legjobb hagú is...
Előzmény: Sanyi-ka (10374)
gacsat Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10393
 Narancsszinű volt. Nehogymá csak 100zal tudott haladni?!
Előzmény: mdbz (10389)
208D Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10392

Üdv UPIUPI!

Szeretnélek elérni szállítás ügyben, de úgy tűnik megváltozott a számod.

nidi_kukac_vodafone.hu címre légyszi, légyszi...

 

tatrafan Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10391
Oké, elolvasom. Mégiscsak vasutas családból származom vagy mi :) Talán valamikor még integettem is neki a Győri úti toronyból :)
Előzmény: mdbz (10389)
Cseh S. Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10390
Hát akkor ezek tényleg szarevők lehetnek.Sajnos sok ilyen van.És ezek kezébe került a vagyon,az értékek.
Előzmény: jpeti (10381)
mdbz Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10389

Jóval több volt mint papírmunka. Részletes leírást olvashatsz a www.vasutgepeszet.hu oldalon az archívum 2002.4. számban.

 

Ja és rosszul írtam a megemelt sebességet 120 az engedélyezett (a terv 140 volt)

Előzmény: tatrafan (10388)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10388
Ez inkább papírmunka vagy a műszaki tartalom is változott? És ha igen, hogyan? Ha nem off.
Előzmény: mdbz (10387)
mdbz Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10387
100
Előzmény: tatrafan (10386)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10386
Mennyi volt az eredeti Vmax?
Előzmény: mdbz (10385)
mdbz Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10385

"vontatási jellemzői mellett még a gőzfejlesztőjéért szeretik"

 

A 017 vontatási jellemzői a felújítás során megváltoztak (Vmax 130 km/h okán) a gőzfejlesztő helyett pedig egy Btx-ből származó agregátort kapott.

Előzmény: Maz (10384)
Maz Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10384
Mert szerintem te A61.017-et láttad. Őt megvették iparmozdonynak. Ha jól emlékszem a vontatási jellemzői mellett még a gőzfejlesztőjéért szeretik, mert betonozásnál jól tudják használni.
Előzmény: gacsat (10383)
gacsat Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10383
 Épp az volt a furcsa,hogy nem ilyen volt.
Előzmény: Sanyi-ka (10374)
jpeti Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10382
Amúgy az a szép benne hogy most kell 3 új kocsit vennem tőle,mivel máshol nem tudok pár ezer kilométeres autót szerezni szerintem
jpeti Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10381
Azért az árakat ne vedd szent írásnak. Mi amikor először telefonáltunk azt mondta hogy 300-450000Ft körül vannak a Csepelek állapot, típus, felépítmény függvényében. Mikor elmentünk hogy akkor kéne és kiválasztanánk egyet, 550000 Ft lett belőle mondván, hogy jó állapotú bódés kell. Oké akkor legyen nekünk műtős változat, mivel szükségünk van a víz tartájra, ami benne van gyárilag, ok mondja az ember erre simán felszámolt a tartájért 15000Ft mondván annak annyi az ára. Mire elhoztuk, fizetünk 650000ft +áfát érte. De pár apróság hogy hogyan is számol. Az oldalajtóhoz meg szerszámládához négyszög kulcs kell, mondom az egyik embernek, hogy azért csak kéne az is, azt mondja ok, feltúrta a telepen az összes Csepelt mire talált. Majd rohant felíratni, mondom neki, ugye nem akarod kifizetetni velünk azt a kulcsot, amivel azt a kocsit lehet nyitni, zárni, amit épp most vetünk tőletek, na azt mondja jó, rendben ezt megkapjátok ajándékba. Ja igen, szerinte úgy adja a kocsit, hogy teljesen üzemképes kis szerencsével akár műszakizni is mehet. Erre még lezsírozva sincs egyáltalán, üzemanyag nincs benne annyi, hogy az első kútig eljusson, és persze akkumulátor sem jár hozzá. De amúgy tök rendes a srác

Előzmény: Cseh S. (10380)
Cseh S. Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10380
Sziasztok.Hát mi most tervezzük,hogy majd elmegyünk hozzájuk.Mert nincs közel sajnos.ceglédi vagyok.De vannak ilyen idioták akik olyan árakat kérnek,hogy ott rohad rájuk a vas,minthogy odaadnák annak aki használná.Pl.Szolnokon is van egy ilyen gépbontos.Ott rozsdásodik neki minden szar,vettünk volna egy használt munkahengert és 40 ezret akart érte.De van ott vagy kétszáz munkahenger már,senki nem ad érte annyit.Annyiért már csináltatok ujat és az uj.Kiváncsi vagyok a nyiregyi bontora.Szeretnék mejd egy Kraz-t is.Végül is egy 1-2 ezer km.esért nem sok a 800-1 millio.Az még elfogaható ár.Ezen kivül még Jamz-236 motor és PZM-2 érdekelne vagy az alkatrészei.Kiváncsi vagyok mien árakat mondanak be a dolgokra.De nézzétek meg a honlapjukat.Ezeknek is ott rozsdásodik minden évek ota.A so jo gép ott megy tönkre.
Előzmény: Törölt nick (10370)
sts555 Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10379
sts555 Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10378
sts555 Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10377
sts555 Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10376

Szeretnék hozzájárulni a topik épüléséhez néhány képpel:

 

 

 

Alfred Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10375

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!