Kunsági dízel.
A Dél-Alföld vasútbarátainak internetes gyűjtőhelye. A rovatban az alábbi vasútvonalak szerepelnek(menetrendi mező száma szerint): 85, 102, 103, 121, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 135, 136, 142, 145, 146, 147, 148, 149, 151, 152, 153, 154, továbbá: megszüntetett, megváltoztatott vonalak, kisvasutak, valamint minden ami a felsorolt vasútvonalakhoz kapcsolódik.
Nem tud, mert a bézén továbbra sincs sínfék pályacsengő meg irányjelző és szvsz a bejárható ívsugárral is gondjai lennének.
Elvileg előfordulhatna az az eset amit írsz hogy beugorjon 1-2 TT szerelvény Szentes-Vásárhely közé. Gyakorlatban viszont az EU-támogatásba nem írták bele a 130-as vonalat üzemeltetési helyként így az első 5 évben biztosan nem fordulhat elő. Csúcsidőben a 135-ös vonalon fog járni ami él és mozog, így maximum csak csúcsidőn kívül lenne fölösleges villamos a 130-ra. Azért meg nem fog senki se bajlódni vele.
A tervezetthez képest hogy áll a szerelvények gyártása? (Szóljatok, hogy mikorra vegyek ki szabadságot, ha az első szerelvény Szentesre érkezését szeretném dokumentálni.)
Elindul Szentesről a Bz, csak Népkertnél nem a nagyvasúti pályán, hanem a villamospályán megy el a Hódmezővásárhely Nagyállomásig. Tényleg, a villamospályán vasúti jármű tudna közlekedni?
Igen, Szeged Rendezőn lesz! Ha majd megépül! De szemlátomást sehogy sem áll! Addig valahol össze kell legózni a szerelvényeket, beüzemelni,karbantartani.