Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

johnkarul Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159676

Itt volt valakinek baja a kuplunggal, ha bemelegedett a motor?

Nekem melegen raz. Hidraulikus kuplungkinyomo. Mintha valaki irta volna, es csinalt egy legtelenitest is, csak mar nem emlekszem, utana irt-e valamit.

Renault VelSatis, 2.2 manualis valto. 2002-es.

cam aro Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159675

gaz is szivoba durrog szegenyre ? 

 

nem tudom. 

Előzmény: 409 (159673)
Kisa Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159674

Magyarázható ez a hűtőfolyadék bejutásával is, ez is lehetséges, 18 éves HF tömítés már nem csoda, ha problémás.

 

Figyelgesd a vizet és az olajat, szerintem egyiknek se tölts utána, míg nem éri el a minimumot, mert félrevezethet.

Nagyon kevés olaj, vagy hűtőfolyadék is képes indítás után pár másodpercre összezavarni a működést, aminek fél perc múlva nyoma sincs.

 

Egyelőre nem kell szétborítani a motort e miatt, érdemes megvárni, míg kicsit súlyosbodik a dolog, károkat nemigen okoz, de később könnyebben beazonosítható a hiba.

Ilyen esetekben a tulaj tudja legjobban beazonosítani a hibát azzal, hogy hosszú távon figyeli a történéseket és elmeséli a szerviznek.

 

Előzmény: Tommmer (159668)
409 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159673

Valószínűleg túl van szegényítve a keverék. A nagyon spórolós beállításnak ez a következménye.

Előzmény: venuto (159672)
venuto Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159672

Servustok .

Van  egy  22. életévében  levő  csodaautónk , egy  400 000 km-nél  levő  Alfa  Romeo  164 Twin Spark Superünk , és  ez 14 éve LPG gázzal megy ( a  32-éves  nagy  Polskink 25 éve  gázos ). Sajna  egyre  gyakrabban  lerúgja (  mostmár  havonta )  a  gáz a szívócsonkot  , ami  néha pukkan  egyet . Ilyenkor  az  van , hogy  meg kell lazítani  a  8  csavart , feszítés , majd  visszanyomás , utána  8  csavar  visszacsavar . Én 59 vagyok , a  feleségem  meg  egy  autóértő  nő, de  ha  elakad ( címre  kijáró tanárnéni  gyogyósokhoz ) , nem  tudja  maga  elhárítani  a  dolgot . Mit  tegyek , Sirs ? 

 

 far  severö  sapirico ,( lásd  google )

409 Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159671

 

 Valamirevaló rádióban már 20éve sem tett kárt a hangszóró zárlat. A hangszóró kimenetek zárlat védettek, zárlat esetén lekapcsolja azt a végfokot.

Előzmény: Törölt nick (159666)
Airbag. Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159670

a víz lehet akár a légkondiból származik.

(a vízfoltba nyúlj bele és rögtön tudni hogy sima víz vagy fagyálló.)

fagyálló fogyás:

pár alkalommal mindig ugyanazon a helyen ,és ugyan olyan üzemmódban nézd meg.

Pl a garázsodban álló kocsit reggel indulás elött.

az üzem meleg kocsinál a kiegyenlítő tartályban lehet magasabban víz szintje,hiszen kitágult a /meleg/ víz.

Előzmény: Tommmer (159668)
mica-r Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159669

Map szenzor gond, fojtószelep gond, stb...

(ezt sem oldjuk meg távjavítással)

Előzmény: Tommmer (159663)
Tommmer Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159668

köszi a választ. az elmúlt 1 hétbe minden hazaérkezés után ránéztem az olajszintre és semmi csökkenést nem látok. előtte jó ha havonta ránéztem de utántölteni olajat még sose kellett mióta nálam van-2év-. jelenleg az olaj szint a nivópálca szerint félig van

viszont a hütővíz mintha kevesebb lenne. akkor ezek szerint hengerfejes? felírom a listára a hütővízet idáig nem volt vele semmi gond de ma mintha egy tócsa lett volna az autó alatt..(bár az is lehet hogy az előttem parkoló hagyta a foltot).

a hütővízre azért gondolok mert az is félig van és ha jól emlékszem tavaly a max jelzésig töltöttem amikor olaj/szűrő csere volt.

Előzmény: Kisa (159664)
Illés Lajos Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159667

Jobban megnézve,igaz.De akkor is szörnyű!

Előzmény: Törölt nick (159666)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159666

Itt nem a szigetelés a fő gond.

Mind a 4 hangszóró kimeneten össze van a + és - kötve zárlatra.Csoda hogy a végfok túlélte.

Előzmény: Illés Lajos (159665)
Illés Lajos Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159665

Húúú!

Ez aztán a szép szigetelés!Ilyen helyre inkább zsugorcső.

Előzmény: vezeték (159659)
Kisa Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159664

Látatlanban inkább a szelepvezetők, szimmeringek kopására gondolnék.

Nem eszik több olajat a kelleténél?

Befecskendező rendszereknél leginkább semmit nem lehet mechanikusan állítani, nincs is rá szükség.

Előzmény: Tommmer (159663)
Tommmer Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159663

hello mindenki! szükségem lenne a véleményetekre/segítségetekre/iránymutatásotokra. van egy 1999 benzines vw polo.-m. mostanság reggel mikor indulok azt vettem észre hogy benzin szag van. ill rögtön az indításnál is mintha a kipufogóból egy kicsit kékes füst jönni. ill. ma le is állt a motor rögtön indítás után mintha nem lenne alapjárat.

arra gondoltam hogy túl dús a keverék. szerintetek mi okozhatja ezt a hibát? a babettámon még egy csavarral lehetett az alapjáratot állítani egy ilyen injektoros autónál hogy mint lehet? egyáltalán szerintetek is a túl dús keverék okozza ezt vagy más? műszerfalon nincs semmi hiba

Kisa Creative Commons License 2017.05.23 0 0 159662

Ugye? Mikor behoztam már mondtam, hogy biztosíték, vagy kapcsoló, vagy valami relé lesz a baja! :)

Előzmény: kormi07 (159657)
mica-r Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159661

Ilyesmik vannak, de már régen nem veszem fel a túrát miattuk :-)

Napokban jött valaki a problémájával, némileg bosszankodva és mutogatott a szemben álló i3-as BMW-re, hogy ha majd lesz pénze biztos villanyautót vesz, hogy ne legyenek gondjai. Szépen átkísértem a szemben lévő műhelybe, ahol elmondták hogy sebességváltó kapcsolót kell cserélni az i3-ason, mert nem mindig indul el :-)

Aztán jött egy Volvo C30 PSA 2.0hdi motorral, aminek a Volvo szervizesek 3 hete nem tudják beállítani a turbógeometriáját. Szerintem nem is értik a működését....

Előzmény: kormi07 (159660)
kormi07 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159660

Nem nagyon tudok mit kezdeni azzal, hogy az ügyfelek fejében milyen elképzelések vannak.

 

Azzal mi se tudunk, pont erről beszélünk, ja a legszebb a napokból: elment az egyik oldali helyzetjelző egy csigáson, tulaj elvitte valahova, ott kiolvasták a komfortmodult nemtomhányezerért, és megállapították, hogy nem biztosítékbaja van, megcsinálni nem tudták, én kicseréltem egy biztit benne, ettől megjött a helyzetjelző, erre a tulaj berágott az előző szervíz(?)re, és közölte, hogy venni fog egy hibakódkiolvasót az internetről, mivel őt jól átverték, és biztosan meg fogja tudni ezekután javítani a saját autóját, mivel egyébként számítógépes szakember(informatikus) a szakmája neki, és az nem áll olyan messze az autóelektronikától...

 

És ő halál komolyan gondolja, hogy a húszdolláros íbéjes szarjával, meg az alaplapporolói tapasztalatával majd megcsinálja a hárommilliót érő szarát, mert miért ne...

 

Ez egy 100+ ezres lélekszámú városka, mégcsak azt se lehet mondani, hogy a falu bolondja tér vissza álruhában naponta, ez mind különböző ember.

 

Egyébként errefelé nem ennyire drámai a helyzet.

 

Itt se drámai, már szinte inkább általános, vagy csak hozzászoktunk, nem tudom:-DDD

 

 

Előzmény: mica-r (159658)
vezeték Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159659

"Nem lehet nagy dolog,mert egész idáig nem volt semmi baja.Biztos csak egy biztosíték,vagy vezeték valahol a gond."                                                                                                               

 

 

                                                   

Másik:

Halk a rádió,meg melegszik is.          

Túlélte a rádió.

mica-r Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159658

Nem nagyon tudok mit kezdeni azzal, hogy az ügyfelek fejében milyen elképzelések vannak. Egyébként errefelé nem ennyire drámai a helyzet. Napokban hoztak márkaszervizből át egy autót, ahol 10 munkanap alatt 50 ezerért megmondták (g.o. szűrő fedél levétellel) hogy spénnel telement az üzemanyag rendszer és 3.6 millió lesz a javítás (4,5milliót ér talán az autó).

Na ezzel pl versenyképes tudok lenni :-)

Előzmény: kormi07 (159654)
kormi07 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159657

Féklámpakapcsoló is volt, meg 3 óra szopás, amiből másfél emelt vérnyomással telt:-))

Előzmény: Kisa (159655)
kormi07 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159656

...valamelyik nap tettem helyre egy autó bal első indexének a csatlakozóját, amit még októberben(!), az előző izzócserénél máshova dugtak vissza, és a műszaki foglalkozású emberkének nem tűnt fel, hogy balra gyorsabban villog az index, mint jobbra, ugyanezen autó heti min. 600 km-t fut az utóbbi 1 évben, mióta használják, az ugye több mint 30e km, olajcsere idejéről fogalma sincs, pálca már nem ér bele, és nem értette, hogy miért nem a rátöltés, hanem az azonnali csere a fontosabb...

 

ÁÁÁÁÁÁ

Előzmény: SLX-350 (159648)
Kisa Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159655

Ja, csak egy izzó volt? Tartozom valamivel? :D

Előzmény: kormi07 (159653)
kormi07 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159654

Szerinted az ilyen szintű ügyfeleket mennyire érdekli, hogy 2 hétre be vagy vállalva előre, amelyik meg kivárja, az már elvárja, hogy aznap kész legyen...

 

Elképesztő káosz dúl az átlagember fejében autójavítással kapcsolatban, és nem esik le, hogy ez nem egy hajnyírás, ahol előre lehet árat/időt mondani(nem szervízmunkákról beszélek, egy olajcsere nyilván tervezhető, feltéve hogy nem tekered ki a menetet az alukarterből véletlen)

 

Előzmény: mica-r (159643)
kormi07 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159653

...többek között azt is széthúztam, mert újnak tűnt, természetesen nem ott volt a gond.Első körben ugye azokat a cuccokat nézi meg az ember, amiken egyszerre van 15 meg 58, elsőlámpa csati, műszerfal, biztitábla stb, és miután szétszedted a fél autót, hirtelen eszedbe(vagy máséba) jut, hogy azokat is nézd meg, ahol kapcsolt 15 van, mert hátha ott lesz valami, esetünkben az egyik hátsó lámpában összekeveredett a kétszálas izzóban a fék, és a helyzetjelzőszál valahol belül, ettől áram alá került a féklámpa áramköre, és az a tönkrement féklámpakapcsolón keresztül, ami állandóan zárt, visszaadta a delejt a 15-re...

Előzmény: vezeték (159647)
cam aro Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159652

sorry 

 itt nincs otlet. 

tovabbra sem latom hogy mit nezel.

...es mivel. 

ha esetleg tud a progi log fajlt, az ertelmezhetobb lenne. 

 

..avagy van mas otletem. 

ha nincs hibakod.

hagyd a picsbe, lehet csak az egr betanulasi funkciojat csipted el. 

Előzmény: SomZol1981 (159645)
j-e-l-a-d-ó Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159651

Bocs, az előbbi a Vitara fórumba lett szánva........

Előzmény: j-e-l-a-d-ó (159650)
j-e-l-a-d-ó Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159650

Rövidfilm az automata váltó működéséről, a teljesség igénye nélkül.:

https://www.youtube.com/watch?v=NGCI192x3-M

cam aro Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159649

OFF . 

 

 4T robogo fotengely. siklo csapagy.

 40x44x21. 

csapok sertetlenek, de a csapagyak cseresek. 

az egyik oldal megforgott,

itt az oval merteke max. 0.4mm a hazban. (fole lovok, merni nem tudom ) 

 

gyari csapagy nincs. 

gepmuhely pingvin. 

 

ker verziom van, 

40x44x 30-as siklo csapagy. 

  > 3 Part composite split bearing bush, steel backing, plated to reduce corrosion, porous sintered bronze and PTFE+Pb coating. 

 

itt a problem...a ptfe../+pb coating .. wtf ? / 

es hogy vagy ragasztani, vagy forrasztani kellene a kulsejet. 

info nincs a ptfe bevonat vastagsagrol, de gyanitom igen vekony. 

 

 

v2. 

imperial meretu -telibe- szinter bronz csapagy. 

itt a kulso 44.45mm,  tehat be faraghato.

 a belso 39mm korul. , azt dorzsar megoldja.  

 

 

velemeny ? 

 

SLX-350 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159648

" ... És minden napra jut egy ilyen, és nem tudsz mit kezdeni velük .... "

 

Két gyöngyszem (kenőanyagokkal kapcsolatos érdeklődések közül):

Pár kérdést és választ követően közöltem hogy természetesen segítek de egy kicsit utána kell néznem a helyzetnek. Válasz:

- Persze, nézz utána nyugodtan de mondd meg most a választ!

Másik eset: motorolaj zöld billencshez..... :(((

Előzmény: kormi07 (159642)
vezeték Creative Commons License 2017.05.22 0 0 159647

Ha összekeveredik a gyújtás a helyzetjelzővel,mindig megkérdezem,nem szereltek-e be mostanában rádiót?

Minden második esetben igen a válasz,vagy tagadják,de amúgy igen.

Előzmény: kormi07 (159642)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!