Keresés

Részletes keresés

DZA-382 Creative Commons License 2021.06.17 0 0 38350

2-es vonalon az S76 (Rákos-Piliscsaba) rákosi végén 6 perc jutott fordulásra. Sok múlik a vezéren, van akinek összejön.

Előzmény: r1232 (38323)
DZA-382 Creative Commons License 2021.06.17 0 0 38349

Nagyon jól látod. Főként utóbbi.

Előzmény: LoviGabi (38320)
V43 - 1157 Creative Commons License 2021.06.17 0 1 38348

Múlt héten érkezett javításra fehérvárra, hidegen vontatva, miután rommá amortizálták odafent. Volt vele munka...

Előzmény: LoviGabi (38347)
LoviGabi Creative Commons License 2021.06.17 0 1 38347

Na, csak lett klasszik Csörgő a 29-esre...

UIC-kód:92 55 0418 122-1

Vonatazonosító:00-2021.06.17. 19700

Induló állomás:Budapest-Déli

Érkező állomás:Tapolca

Vissza 19705 lesz elvileg.

mcg Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38346

Majd kiderül milyen menetidőket fog produkálni, odaát nem olyan feszített a tempó mint pont a hisszú Z30-ban....

Előzmény: zjakabfi (38344)
smith Creative Commons License 2021.06.16 0 2 38345

Valaki nyilván arra élvez, hogyan lehet a lehető legbonyolultabb módon szívatni a bringásokat. Mostantól az északi parton csak pénztár nélküli helyeken kell bicajjal felszállni...

Előzmény: kombi (38338)
zjakabfi Creative Commons License 2021.06.16 -2 3 38344

Biztos van olyan eset, amikor nem, de normál esetben ne haragudj, de igen.

Ha 3 szerelvény pörög akkor arra kell egy nap minimum 3*2 fő, számoljunk normál, nem extrém hosszú munkaidővel...

Zóna esetén 1 szerelvénynél 2 fő kell egy napra, de mivel a zóna hosszabb időszakban megy, ha 3-mal számolunk az akkor is a Katica emberszükségletének a fele.

Nyilván lehet olyan extrém fordát csinálni, hogy a zónára is 6 embert osztasz be, mert 1 fő csak 2-3 kanyart csinál, de alapból szerintem több ember kell a Katicára így.

De ha írsz egy konkrét, reális esetet hogy a 3 katicára kevesebb ember kell, mint az 1 zónára, biztos meggyőzhető vagyok. :)

 

Simán elfogadom amúgy hogy lenne jobb helye a Talentnek, de ha Bécsbe jó, talán Fehérvárra is jó lesz...

Honnan szabadul(na) fel amúgy 3 Talent?

Előzmény: r1232 (38343)
r1232 Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38343

Nem feltétlenül.

Előzmény: zjakabfi (38342)
zjakabfi Creative Commons License 2021.06.16 -1 2 38342

Ha 3 Katicára rakod, akkor 3× több ember kell rá, mint ha 1 zónára...

Ugye? 

Előzmény: r1232 (38341)
r1232 Creative Commons License 2021.06.16 -1 0 38341

Tényleg értelmesebb lett volna a Katicára rakni őket, oda is elég 3 hétközben. Vagy az S36-ra. De akár járhatnának Gödöllő, Hatvan felé, vagy a veresiben, olyan területen, ahol van több típusos ember.. Mindegyik jobb lett volna annál hogy triplában bohóckodnak velük a zónázón..

Előzmény: flash_back (38339)
M63,008 Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38340

Gondolom mindenki rendelkezik típusismerettel.

Bár ez manapság mellékes...

Előzmény: r1232 (38337)
flash_back Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38339

a 4512 sora az "áldozat".

Előzmény: r1232 (38337)
kombi Creative Commons License 2021.06.16 -2 2 38338

Sziasztok.

 

Június 14-től a Start oldalán a díjszabások között fent van a balatoni nyári díjszabásváltozás. Gyakorlatilag ahány vonat, annyiféle tarifa.

 

 

A balatoni kerékpárjegy felfüggesztésre kerül, helyette viszonylatra és vonatra érvényes egy utas kilométerfüggetlen bringajegy lesz  Bringának helyjegy minden vonatra kötelező lesz.  De a bringahelyjegyek esetén első látásra elég nehezen áttekinthető  a káosz, lesz itt mindenféle árú  bringahelyjegy,  0, 350 és 700 Ft is.

 

Tehát a korábban idecitált Balatonarács -Aszófő viszonylatra, egy szem bringa fuvarozására  van 99 és 1149 Ft  ajánlat is. Tehát 7 (hetes ) kilométer esetén azért ez elég durva kontraszt. 

r1232 Creative Commons License 2021.06.16 -1 6 38337

Talent zónázón? Ezeknek elment, ami nem volt. Nincs meg a szükséges dinamikája. Raknák a Katicára inkább..

Amúgy én a G30-ra hallottam a Talentet.

 

Előzmény: flash_back (38335)
zjakabfi Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38336

Z30 Fehérvár Talent?

Előzmény: flash_back (38335)
flash_back Creative Commons License 2021.06.16 -1 1 38335

A dunaújvàrosi léptetett egységet -sajnos- megszüntetik. Ill. beàll 3 talent csatolva zónàzónak.

A Katica hétköznap szóló, hétvégén dupla.

 

Bmx, nagypakli, Bpm,Bmz, Bpmz kocsik a törzsvonatok. De hétvégén ill. pénteken is ne lepődjön meg senki ha már valamely vonat az új, vagy eltérő összeállítással megy, terv szerint van így. Lesz szombaton még halbis vízipók, ill. "kék hullám" szerelvényes vízipók is ilyesmikre gondolok. 

 

A szolnoki tekergő Bdt+Bmx-kocsik, a zánkai pedig 2BDbh+4Bd. Remélem tudtam segíteni.

Előzmény: ELK671 (38319)
2x25kV Creative Commons License 2021.06.16 0 8 38334
nidsz Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38333

sokat javítottak a Siófok-Veszprém összeköttetésen, de nem minden esetben sikerültek jól a csatlakozások (Balatonkenesén, Balatonaligán, vagy Siófokon a szekszárdi iránnyal összevetve)

Előzmény: General Specific (38326)
nidsz Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38332

én sokat utaztam a vonalon, de túl sokan nem használták, ők is csak inkább helyközi hivatásforgalomban, pár megállót. (Én mindig végigutaztam, mert mentem tovább Lepsénytől Dny-i irányba)

Hálózat összekötő szerepe sajnos gyenge volt. A győri fürdősön akadtak azért, de az is megállt minden bokornál.

Előzmény: zut2020 (38321)
815 007 Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38331

A napfurdo gyors osszeallitas szerint KISS lesz. 

Előzmény: 815 007 (38330)
815 007 Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38330

A nyiregyi tekergo osszeallitas szerint 2 BDd, 4 Bd

815 007 Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38329

Törölt nick Creative Commons License 2021.06.16 0 1 38328

Siófok-Csajág vonatok tudnának csatlakozni a Katicákhoz Csajágon

https://www.youtube.com/watch?v=SVsnYFcRzjQ (1:43:30-tól)

 

Előzmény: zut2020 (38321)
815 007 Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38327

Vagy ha keses miatt nincs meg font a fordulo szerelveny, vagy ha nincs kocsi

Előzmény: zut2020 (38322)
General Specific Creative Commons License 2021.06.16 0 4 38326

Két, nem is különösebben összehangolt átszállással szerintem senki nem ment körbe, viszont Siófok-Veszprém busz van elég.

 

Hajóval nem lehet számolni helyi közlekedésben drága, megbízhatatlan, bármilyen időjárási tényezőre rámondják, hogy ma nem tudnak közlekedni, és az egyre szűkülő kínálat azt mutatja, hogy nem is nagyon akarnak...

 

Előzmény: zut2020 (38321)
zjakabfi Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38325

Praktikisan a sülyiről, esetleg a 150esről lehet elvenni, esetleg a 80a hatvani mentesítőiről. Ezek jutnak eszembe.

Előzmény: ELK671 (38319)
zjakabfi Creative Commons License 2021.06.16 0 2 38324

Én még a Goldonival is mentem arra.☺

Hajo keleten már nincs, es mashol is egyre kevesebb...

Előzmény: zut2020 (38321)
r1232 Creative Commons License 2021.06.16 0 1 38323

MI a kérdés? Flirttel 10 perc körül is szoktak fordulni tervezetten. Duplával is.

Előzmény: LoviGabi (38320)
zut2020 Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38322

flash_back topictárs a 38278-as hsz-ben azt írta hogy pakli+Bmx+3xIC lesz az összeállíás.

 

Halbi nem szokott itt lenni szezonban, elmúlt években is csak a hétvégi Füred-Tapolca személyben voltak forda szerint.

Előzmény: ELK671 (38319)
zut2020 Creative Commons License 2021.06.16 0 0 38321

Most sok szó van itt a 27-es vonalról de én sosem utaztam rajta amikor még volt személyszállítás. 

 

Az idősebb topictársaktól kérdezem: ti használtátok amikor ment? Voltak rajta utasok akik nem helyi forgalom miatt voltak ott hanem tényleg a két part között utaztak például?

 

Szerintem a balaton körbevonatozása egyszerűen nem praktikus, hajóval legalább olyan kényelmes és legtöbbször gyorsabb egyik partról a másikra jutni, de kíváncsi vagyok az olyanok véleményére akiknek lehetőség volt a Lepsény-Csajág is.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!