Keresés

Részletes keresés

BerTom Creative Commons License 2012.05.06 0 0 351

Nem kell itt a pánikhangulat látod :) A kedved is sokkal jobb lett így vasárnap :D Nekem is max 5 lityi megy a tankba ráadásul valami nagyon barom forma. A Runnert azért jól megcsinálták tankügyileg...13 lityi megy bele :-P

 

Szép délutánt mindekinek :)

Előzmény: Dreidiamant (350)
Dreidiamant Creative Commons License 2012.05.06 0 0 350

Hali Mindenkinek!!

 

Nos kicsit "felülírva" magamat cseppikét megnyugodtam, mivel szombaton leeresztettem a benyát a tankból aztán felöntöttem ismét, nos jelentem a KYMCO(megne sértődjön)Cobrának a tankja 4,5 literes... A fene se gondolta volna ezt én úgy 5-6 liter közé tettem gondolatban a méretét, mivel erről még sehol nem találtam adatot, ha valaki tud akkor LINKRT!!, a manual az meg van..

Azért így már kicsit más a fogyasztás 100 km.-en, mivel mielőtt bepánikoltam még maradt is benzin a tankban, tehát a 85-ös fúvókával kb. 4 litert vagy az alatt fogyasztott 100-on, ja, és a negyed táv hegynek felfelé szerpentineken, oda vissza is!

Tehát meg vissza bele a 85-ös... a 65-össel is megy, de nem akarom "kínozni"... :-)

 

 

Mindenesetre örülök, hogy kicsit megmozdult ez a fórum... :-)

 

BerTom Creative Commons License 2012.05.06 0 0 349

Én meg már leírtam Kymco Super 8 50 2T kis okosítással nyélgázon 3,58 volt eddig a max, most óvatosba megyek hátha lesz valami rekord alacsony fogyim ;)

 

Előtte Runner 50 2T karbi, kipu, görgö, rugó tehát full tuning 4,5-5, de ment is mint a veszedelem 95-100 at....

 

Előtte People S200 4T 3-3,5 Lítyi az utóbi erőssen hajtva igaz gyári állapotban

 

az se mind1 mennyit futottak a mocik. nekem így áltak a km-ek: 2900, 7800, 6500....tehát nem egy leélt darabokról beszélünk.

 

Lehet az a baj, hogy vérig sértetted szegény mocit a Cymco-val :-P

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.06 0 0 348

Grand Dink 125cc most a melegben 3,4l (vezetem  a fogyasztást) 95kgs sofőrrel, tuning görgökkel és állandóan csutkán hajtva. Nincsenek csodák (ebben).

Előzmény: Dreidiamant (346)
kow74 Creative Commons License 2012.05.06 0 0 347

Jelentem Kymco Dink 125-ös (most épp 150-es hengerrel) 3,2 a legutóbbi fogyi, előtte 3,4 :) Városban húzva neki.

Ja 4 ütemű. :)

Előzmény: bohrer (345)
Dreidiamant Creative Commons License 2012.05.04 0 0 346

Nos, köszönöv a gyors választ!

Tegnap este utána néztem és a Cobrának gyárilag 85-ös fúvókája van, tehát az enyém nem volt tuning fúvóka.

Nos az logikus, ami ennyit pörög percenként azt valaminek pörgetni is kell, plussz az elég széles kerekei miatt a gördülési ellenállása is jelentős lehet. Minden esetre, megpróbálok a 65-ös fúvókával megint menni 100 km-t, aztán meglátom mi lesz, de kicsit lehangoló számomra ez a fogyasztás!!

Nos a Babetta.... hát nyüstölök egyet már vagy 30 éve, de az igazat megvallva, nem tudom mennyit fogyaszthat mivel azon aztán se km. óra, se benzinszint jelző, de az igazság az, hogy 1-2 liternél többet meg még szinte sosem tankoltam bele, 5-6 km.-nél nagyobb távra meg nem használtam soha.

Legkisebb fogyasztású motorom talán a tőlem 1 évvel idősebb pedálos Simsonom lehet (SR 2-es) ami elzárt benzincsappal kb. 3-5 percig ketyerészik alapjáraton. :-)

 

Ha ilyen fogyasztásokat produkál egy robogó akkor nem értem mi értelme az egésznek, akkor inkább autózik az ember nem ázik nem fázik...???

 

 

 

 

Előzmény: bohrer (345)
bohrer Creative Commons License 2012.05.03 0 0 345

Ja -Ja teljesen jókat írtál.   Ennyi a normál fogyasztás, a 2 liter az baromság, a babetta sem megy el 3 l alatt., Tán csak egy simson.

Ami forog pörög az eszi is a benzint ha kicsi akkor is.

 

Ha meg  a benzint elveszed tőle, amit spórolsz az üzemenyagon azt dugattyúra és hengerfúrásra fogod költeni.

 

Bár anno havernak a főtengely tűgörgők sültek be állóra.  Na a 4 üteműek sem mennek el 2 literből ott is inkább 3,5-4 L

 

a kétüteműek pedig 3,5 L finoman pöfögve, nyélgázon pedig 5-6-7L

 

A 70ccm szénné tuningolt robogók pedig Malaguti tulaj saját állítása szerint  17,5 L fogyasztott.

Igen az 1000ccm Suzukim  ( autó )valóban 4,5-5,5 L-el elmegy óvatosan.

 

26 éve motorozom volt pár mocim, robogóim hidd el nem írok hülyeséget .

 

Emiatt el ne add azt a motort.

Előzmény: Dreidiamant (344)
Dreidiamant Creative Commons License 2012.05.03 0 0 344

Helló kérdésem lenne!

A Cymco Cobrával 2 alkalommal elmentem melóba, ami kb. 100 km,
Nos a tankot a kb 100 km alatt szinte kiürítette, ez a "drágaság".. :-(, Nos nem tudom mekkora a tank befogadó képessége, de kb 5-6 lityi lehet de az azt jelenti, hogy akkor a fogyasztása is veri az 5 litert, vagy a hatot, amibe bele se merek gondolni, mivel A Mitsubishim eszeget ennyit vagy esetleg még kevesebbet. Mondjuk megy is rendesen a gép, a fordulatszám mérőt túl lehet hajszolni a piros mezőn, 8 ezernél kezdődik...
Nos eléggé felfújtam magamat, és nekiestem a karbinak, a súbertű az nem állítható, tehát ez nem volt járható út, a főfúvóka 85-ös volt  benne, a Simson fúvókáktól kisebb menettel, talán M4-es. Nosza nagy hirtelen egy Wartburg karbi felújító készletből akadt a kezembe, egy 65-ös fúvóka.
Nos ezzel összerakva a karbit, a motor ment, hasonló vehemenciával indult mint addig a nagyobb fúvókával, de aztán 50 méter után, és 3/4 gáznál többet csavarva neki meghalt...
Aztán az alapjárat állító csavar melletti kisebb csavar teljes becsavarása után ment rendesen, szinte úgy mint addig, no azért olyan 5-10 % teljesítmény vesztést talán észre lehetett venni, de így is eléggé meggyőzően teszi a dolgát, kb. mint egy jó S51-es.
A KÉRDÉS: Mivel el lett véve tőle az üzemanyag ez ESETLEG nem károsíthatja-e a motort, gondolok itt a szegény keverék miatti túlmelegedési hajlam (mivel az a fent említett állító-csavar teljesen be lett csavarva.... nos ez nem annyira megszokott egy állító-csavarnál.) Majd megpróbálok 75-ös fúvókát felhajtani azzal kb. fél fordulatot kéne kicsavarni a fent emlegetett csavart. De addig is mi az esetleges véleményetek??

BlackP Creative Commons License 2012.04.30 0 0 343

köszönöm, én is ezekre a dolgokra gondoltam ebben a sorrendben, ezért kérdeztem melyik az igazi :D van ezekben egyáltalán elektronika?

Előzmény: BerTom (342)
BerTom Creative Commons License 2012.04.30 0 0 342

Jut eszembe a People 200 4T ben a gyujtáselektronikában volt korlátozva, én ugyan nem nyúltam hozzá, de mint minden ez is felülírható szoftveresen ;)

Előzmény: BlackPriest (340)
BerTom Creative Commons License 2012.04.28 0 0 341

Legalább nem hajtod szét ;) Ne gondolj nagy dologra. Kipuban a leömlő résznél, esetleg a légszűrőben. és a shuberen tudsz esetleg állítani a karbiban. Alap, hogy után kell állítani a gázbovdent is, hogy feszesebb legyen, így magasabra emelheti a shubert is. Max ennyi. Innen tovább a sportkipu és a könyebb görgő van még és karbi átfúvókázás...de szerintem max a görgöt cseréld.

 

Nekem a Super 8 2T-n Technigas sportjipu van, picit könyebb görgőkel és igy 80 at megy, de nem hajtom max 70 et ,a nagyfaluban inkább 60 at.  Így a fogyasztás is elviselhető. a legjobb 2,8 volt de akkor majd elaludtam rajta, a legrosszabb 3,5 :)

Előzmény: BlackPriest (340)
BlackPriest Creative Commons License 2012.04.26 0 0 340

Sziasztok!

 

Nem találtam neten leírást, hogy egy kymco fever zx 50-ben hogy oldották meg a fojtást. Tudtok ebben segíteni? Nem vagyok nagy robogós, de azért az 50-es végsebességet karcsúnak tartom.

 

Köszönöm!

BerTom Creative Commons License 2012.04.25 0 0 339

Hát nem bántam meg, hogy újra a márka mellett dömtöttem!

Ma mértem a fogyit, így okosítva kupakig tankolva 3,25L/100km "nyélgázon" Pesten lámpától lámpáig, Pesten kívül ami a csövön kifért. Elégedett vagyok :) Most már jöhet a normál hjasználat...

Előzmény: kow74 (338)
kow74 Creative Commons License 2012.04.25 0 0 338

Üdv  a klubban :)
Azért jön a nyár, vigyázz magadra :)
Egyébként pont múlt pénteken előttem 30 méterrel ugyanazon a sarkon volt még egy baleset ahol engem elkaszáltak. És lám milyen kisci a világ, ugyanaz a csaj lőtt ki a forgalomba :) Csak most tele is csapták a kocsiját. Tehát ez a negyedik balesete az idén. (nem tudom egyesek hogy kapnak jogsit) :( 

Előzmény: BerTom (337)
BerTom Creative Commons License 2012.04.24 0 0 337

N ezt jólmegaszontam :)

 

Super 8  50 2T

Előzmény: BerTom (336)
BerTom Creative Commons License 2012.04.24 0 0 336

Ismét Kymco tulaj lettem.

 

Egy 1,5 éves SUPPER 50 2T bitorlok, sportkipuval és könnyitett görgökkel :D Juhéééééééééééé

 

 

 

kow74 Creative Commons License 2012.04.16 0 0 335

Ááá semmi gond. Ez benne van a pakliban. Kapott egy piros maszkot meg furkálva faragva egyben tartom :) nem szép de legalább csúnya és nem lopják el :)

Ja és az olajzabáló (1 liter/100) henger helyett felpakoltam egy 150-es bontott szettet. Azóta szedi a lábait. Igaz közben elhagytam egy dugócsavart a lendkerék oldalról ami kúpos parafadugóval lett behajtva ideiglenes jelleggel :)

Előzmény: Törölt nick (331)
Dreidiamant Creative Commons License 2012.04.15 0 0 334

Már köszi ezt is! De sajna nem találok semmit... illetve annyit kihámoztam, hogy német, osztrák és talán USA-Kanada piacaira is szállítottak. Félreértés ne essék, de már sok mindent megcsináltam rajta, na nem azért mintha nem ment volna... Sőt nagyon is szedi a lábait, de ezt azt már átfésültem megigazgattam, és sokkal jobb lett!! :-)

PL. a karbi kapott egy előszűrőt, egyik felfogató tő-csavar újra cserélve meg egy teljes átpucolást, illetve az O gyűrűkkel ellátott középtömítést még kiegészítettem saját gyártmányú papírtömítéssel és máris "kisimultabb" lett a moci viselkedése.

 

Előzmény: Törölt nick (333)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.12 0 0 333

Én sajna nem ismerem, de érdemes a netet átfutni mert rengeteg forum van...

Előzmény: Dreidiamant (332)
Dreidiamant Creative Commons License 2012.04.11 0 0 332

Üdv Fórumozók!

 

Kis tájékoztatás kellene: Vettem egy Kymco Cobra Racert 50-es, elég jó áron volt nagyon jól megy..

Szóval mit kell tudni, mire kell figyelni ennél a motornál. Állítólag az országban nem sok van, bár jó pár eladó szerepel a hirdetésekben ... Milyen az alkatrész ellátottsága? Mit melyik Kymco, vagy Honda típussal lehet helyettesíteni, benna ezt azt esetleg.

Előre is kösz az infókat !

Törölt nick Creative Commons License 2012.04.08 0 0 331

Részvétem... Örülök hogy egyben vagy!! Szegény motorosnak mások helyett is figyelni kell. :)

Előzmény: kow74 (326)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.08 0 0 330
Előzmény: ATMautomata (329)
ATMautomata Creative Commons License 2012.04.08 0 0 329

Szétnéztem a neten, de letölthető, normális service manualt nem nagyon találtam. Vagy nem lehet letölteni, vagy ha letöltöm, akkor nincs jelszó a .rar-hoz. Ha valakinek megvan, vagy tud letölteni, akkor legyen olyan nice és küldje el nekem emailben a mission.overlord@gmail.com-ra.

 

 Előre is ezer hála és köszönet!

Előzmény: T.A.L. (328)
T.A.L. Creative Commons License 2012.04.05 0 0 328

Nekem is ez van, kb. 25 ezer van benne, eddig csak szöszmötölés volt vele, de semmi komoly.

Olajcsere , gyertya, légszűrő meg volt használt vásárláskor, még a fékbetéteket akarom kicserélni.

 

Google feladja a szervízkönyvet, angol nyelven.

 

Egy igénytelen, drobedár, nagyon kényelves "cirkáló", nagyon szeretem.

Előzmény: ATMautomata (327)
ATMautomata Creative Commons License 2012.04.05 0 0 327

Sziasztok!

 

 Pár napja vettem egy Kymco Grand Dink 125-öt, nagyon szép, szinte új állapotban van. 4200Km van benne. Az olajat megnéztem, le lett benne cserélve, a motor szerviz is azt mondta, hogy rendben van a szerkezet. Azonban azt nem tudom, hogy milyen szerviz intervallum és alkatrséz csere igényei vannak a motornak. Valaki tudna nekem erre válaszolni, vagy ha van erről valami szervizkönyv, akkor azt el tudná nekem küldeni?

 

 Előre is köszönöm a segítséget!

kow74 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 326

Köszi körbenézek náluk. Bár most nagy hirtelen pár idom élvez prioritást egy figyelmetlen autósnak aki képes volt a csont üres főúton haladó egyetlen motoros elé kifordulni. A csaj megállt, körbenézett, majd előttem 4-5 méterrel kövér gázzal kifordult. Én már csak lefektettem a motort és szépen elcsúsztam addig. Ruha is kukás lett. (talán drágább mint a motorcuccok :( )

Előzmény: Törölt nick (325)
Törölt nick Creative Commons License 2012.04.01 0 0 325

http://www.drpulley.info/

 

Ez a német szekciójuk, Dirk a fönök, öt keresd. Tudd meg, hogy mekkora a görgö mérete és sulya, és abbol vonj le 15%ot (mármint csak a sulyból :D) és azt rendeld. Slider (csuszka) is kell hozzá.  Ha felujitás lesz, akkor rendelj tőlük egy komplett variátort. Azzal ám az igazi. Megéri.

Amugy minden ott van a honlapjukon.

Előzmény: kow74 (324)
kow74 Creative Commons License 2012.04.01 0 0 324

Hmm jól hangzik. Honnan rendelted mert lehet hogy az én dink 150-embe is hamarosan érik egy felújítás (31.000 km után) :)

Előzmény: Törölt nick (322)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.29 0 0 323

Ezt elfelejtettem...

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.29 0 0 322

Rendeltem a 125ös Grand Dinkembe Dr. Pulley görgöket és csúszkákat. Németországból rendeltem, az egész tranzakció 43 ojró volt és 2 nap alatt megjött a cucc. Nagyon kedvesek és segitőkészek voltak.

 

Szétszedtem a variátort és beleraktam (ha már ott jártam kitisztitottam a kuplungot is, iszonyatos dzsuva jött ki belőle. Konkrét sár. Most már nem rángatózik :D ). 11,5gr-os görgöket ajánlottak a gyári 12,5esek helyett. Teljesen már lett a moci viselkedése. Sokkal jobban húz, rugalmasabb. Ami érdekes, eltünt 40-60 között tapasztalható lyuk a gyorsulásban, most szépen egyenletesen húz végig. A fogyasztás nem emelkedett, maradt 3.6l/100km.

 

Mindenképpen ajánlom ezt a dolgot, mert az árához képest nagy változást hoz. Olvassatok utána, youtubeon is sok videio van róla.

Én nagyon elégedett vagyok vele.

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!