Keresés

Részletes keresés

M61021 Creative Commons License 2007.03.07 0 0 10412

A rendszerváltás előtt a narancsosokon is önkényuralmi csillag volt a pályaszám előtt a fekete mezőben. H ajól emlékszem 78-tól  kezdték átfesteni őket narancsosra a szerintem sokkal szebb csíkosról. Aztán újra csíkos lett a 004 93-ban (egyik orra a Közlek múzeumnál), a 010 (most alapítványi), a 020 1999-ben, a 001 2000-ben (és vöröscsillaggal), és végül az emelt sebességű 017, ami oldalt egy kék csíkot kapott és a csillagot nála nem a nohab logo, hanem a mai címerünk foglalja el.

További infohoz ajánlom a Nohabbarát fórumot:

 

 

nohab fórum
Előzmény: gacsat (10402)
gacsat Creative Commons License 2007.03.07 0 0 10411
 Hát én nem vagyok modellező,de tuti hogy a pasi a KIRÁLY!
Előzmény: Turbo Intercooler (10409)
gacsat Creative Commons License 2007.03.07 0 0 10410
 Szpésszel rakd be!
Előzmény: Turbo Intercooler (10408)
Turbo Intercooler Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10409
4 év alatt készült el...
Előzmény: Turbo Intercooler (10408)
Turbo Intercooler Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10408
Ha már téma a Nohab akkor talán párakat érdekel.
Egy pasi épített egy 1:32 Nohab modellt. Nagyon igényes munka.

http://www.makettinfo.hu/

Cikk a lap alján
gacsat Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10407
Konkrétan nem találtam olyat ami biztosan '90 előtti,és nincs rajta vörös csillag.
Előzmény: Sinbiciklis (10405)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10406
Nem saját képeim, az 5-ről nem tudom mikori, a 7-es 1975!
Előzmény: gacsat (10404)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10405
1990 elötti felvétel???
Előzmény: gacsat (10404)
gacsat Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10404
Nézd meg a Keletiben a régi képeslapokat. Ma külön ezt néztem. Volt.
Előzmény: Sinbiciklis (10403)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10403
A rendszerváltás után. Elötte mind1iken kötelzően ott volt, a "Nydqvist och Holm Aktie Bolag" emblémájának a helyén.
Előzmény: gacsat (10402)
gacsat Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10402
 1ébként régen is voltak narancsszinű NOHABok. Vöröscsillag nélkül.
Előzmény: M61021 (10401)
M61021 Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10401

Mert a MÁV PMLI Kft-nél (ez valami pályagazdálkodós és fenntartó rész, javítsatok, ha tudtok) dolgozik és mérőkocsit ráncigál az ország jobb és rosszab minőségű síneinek állapotfelmérésére. És hát vannak 120-as, meg 160-as szakaszok is helyenként.

Egyébként ápr. 20-án vontat egy különvonatot Tapolcára és vissza, a régebbi lakóhelyére Budapestről. részletek: trains.hu vagy nohab.hu oldalon. Lehet, hogy fog aznap 120-al is menni? Vagy arra csak 100-as meg 80-as pálya van? Nem tudom. Jó alkalom lesz a zenehallgatásra.

Előzmény: gacsat (10400)
gacsat Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10400
 Mi a fenének?. A javítókocsik húzkodására igazán fölösleges.
Előzmény: Sinbiciklis (10399)
Sinbiciklis Creative Commons License 2007.03.06 0 0 10399
A tengelyeket külön-küön villanymotor hajtja, az áttételt módosították.
Előzmény: gacsat (10398)
gacsat Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10398
 Most meg új váltót kapott,vagy mi a fütyi?
Előzmény: M61021 (10395)
a_motor Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10397

valszeg nem traktorgyári, de lehet sorozat gyártású....

pl. egy hasonló megoldás

Előzmény: D705 (9834)
a_motor Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10396
Hát ezek tényleg klasszak!!
Előzmény: Alfred (10375)
M61021 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10395

Akarom mondani hangú.

 

Voltak 140-es változatok is pl. norvégoknál, de a milyeink 105-ösek voltak. 1963-ban itthon nem kellett gyorsabb.

Előzmény: M61021 (10394)
M61021 Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10394
Nekem a Nohab a legszebb nagyvas. És a legjobb hagú is...
Előzmény: Sanyi-ka (10374)
gacsat Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10393
 Narancsszinű volt. Nehogymá csak 100zal tudott haladni?!
Előzmény: mdbz (10389)
208D Creative Commons License 2007.03.05 0 0 10392

Üdv UPIUPI!

Szeretnélek elérni szállítás ügyben, de úgy tűnik megváltozott a számod.

nidi_kukac_vodafone.hu címre légyszi, légyszi...

 

tatrafan Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10391
Oké, elolvasom. Mégiscsak vasutas családból származom vagy mi :) Talán valamikor még integettem is neki a Győri úti toronyból :)
Előzmény: mdbz (10389)
Cseh S. Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10390
Hát akkor ezek tényleg szarevők lehetnek.Sajnos sok ilyen van.És ezek kezébe került a vagyon,az értékek.
Előzmény: jpeti (10381)
mdbz Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10389

Jóval több volt mint papírmunka. Részletes leírást olvashatsz a www.vasutgepeszet.hu oldalon az archívum 2002.4. számban.

 

Ja és rosszul írtam a megemelt sebességet 120 az engedélyezett (a terv 140 volt)

Előzmény: tatrafan (10388)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10388
Ez inkább papírmunka vagy a műszaki tartalom is változott? És ha igen, hogyan? Ha nem off.
Előzmény: mdbz (10387)
mdbz Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10387
100
Előzmény: tatrafan (10386)
tatrafan Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10386
Mennyi volt az eredeti Vmax?
Előzmény: mdbz (10385)
mdbz Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10385

"vontatási jellemzői mellett még a gőzfejlesztőjéért szeretik"

 

A 017 vontatási jellemzői a felújítás során megváltoztak (Vmax 130 km/h okán) a gőzfejlesztő helyett pedig egy Btx-ből származó agregátort kapott.

Előzmény: Maz (10384)
Maz Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10384
Mert szerintem te A61.017-et láttad. Őt megvették iparmozdonynak. Ha jól emlékszem a vontatási jellemzői mellett még a gőzfejlesztőjéért szeretik, mert betonozásnál jól tudják használni.
Előzmény: gacsat (10383)
gacsat Creative Commons License 2007.03.04 0 0 10383
 Épp az volt a furcsa,hogy nem ilyen volt.
Előzmény: Sanyi-ka (10374)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!