A rendszerváltás előtt a narancsosokon is önkényuralmi csillag volt a pályaszám előtt a fekete mezőben. H ajól emlékszem 78-tól kezdték átfesteni őket narancsosra a szerintem sokkal szebb csíkosról. Aztán újra csíkos lett a 004 93-ban (egyik orra a Közlek múzeumnál), a 010 (most alapítványi), a 020 1999-ben, a 001 2000-ben (és vöröscsillaggal), és végül az emelt sebességű 017, ami oldalt egy kék csíkot kapott és a csillagot nála nem a nohab logo, hanem a mai címerünk foglalja el.
Mert a MÁV PMLI Kft-nél (ez valami pályagazdálkodós és fenntartó rész, javítsatok, ha tudtok) dolgozik és mérőkocsit ráncigál az ország jobb és rosszab minőségű síneinek állapotfelmérésére. És hát vannak 120-as, meg 160-as szakaszok is helyenként.
Egyébként ápr. 20-án vontat egy különvonatot Tapolcára és vissza, a régebbi lakóhelyére Budapestről. részletek: trains.hu vagy nohab.hu oldalon. Lehet, hogy fog aznap 120-al is menni? Vagy arra csak 100-as meg 80-as pálya van? Nem tudom. Jó alkalom lesz a zenehallgatásra.
Mert szerintem te A61.017-et láttad. Őt megvették iparmozdonynak. Ha jól emlékszem a vontatási jellemzői mellett még a gőzfejlesztőjéért szeretik, mert betonozásnál jól tudják használni.