Most láttam, hogy a 311-es főúton átépítettek két vasúti átjárót is, Nagykáta és Farmos között:
Tápiószentmárton: Közúti ívkorrekció, a közeli megállóhelyhez új út kiépítése, a megállóhely átépítése P+R parkolóval, csatlakozó utak korrekciója, a felhagyott közút rendbetétele a 120. sz. vasútvonal és a 311. sz. út csomópontjánál.
Farmos: Közúti útvonal korrekciója, útátjáró megszüntetése, új létesítése, a felhagyott közút rendbetétele a 120. sz. vasútvonal és a 311. sz. út csomópontjánál.
Azt mondjuk nem értem, miért maradtak az új átjárók is szintben, hiszen ez egy forgalmas vasútvonal, és ránézésre mindkét helyen elfért volna egy egyszerű felüljáró:
Érdekes egyébként, hogy időnként az M35/M4 (Debrecen-Berettyóújfalu) pályákon a szokásostól eltérően ahhoz képest nagy forgalom is szokott lenni. Máskor meg mintha le lenne zárva az egész, se odafelé, se visszafelé alig találkozok másik járművel. Ezt tapasztaltam már hétköznap és hétvégén is.
Nem vagyok olyan öreg, de azt is figyelembe kell venni,hogy esetleg használni is szeretném. :D Hiába élem túl a megépítését, ha esetleg már olyan vén leszek, hogy vezetni nem tudok. :D A 2030 még beleférhet, de tuti nem lesz kész addigra. Az útépítés is olyan mint a magyar vasút. Jó esetben pontos, de inkább késik. Hamarabb sosem jön.
Nem mis értem hogy gondolták, hogy majd az M3 "pótolja" a 4-es főutat. Nyilván nem. A plusz kerülők miatt. Éppen ezért sem éri meg például Debrecenből Pestre, M1 irányba menni az M35-M3 útvonalon. Amit nyernénk, elvész a hosszabb úton, plusz ugyebár az üzemanyag költség is több. Talán egyszer mentünk arra Győrbe. Utána már a 4-M4 volt az útvonal. Akkor még csak Abonytól volt meg az M4. Tavasszal már Törökszentmiklóstól.Az már azért haladós volt. De onnan Karcagig kín volt.
Pár éve mikor Esztergomba mentünk Suzuki gyárlátogatásra, a solymári Auchan parkolóban volt a gyülekező. Akkor még alternatíva volt az M3 felé menni, hiszen az M0-áson még észak felé mentünk a hírhedt budakalászi körforgalmon át. De így, hogy az M4 már egész jól elnyújtózkodott keleti irányba, megfontolás tárgyát képezné, hogy merre is lenne érdemesebb menni.
Bennem is felvetődött, hogy régen láttam az írásodat, meg hogy igen kevés hozzászólás jelent meg az utóbbi időkben. De valahogy átsiklottam a dolgon. Más fórum is akad, ahol feltűnően hosszú ideig nem születik beírás, máskor meg pörög, nem győzi az ember olvasni.
Úgy veszem ki az írásodból, valami betegség állt a hátráltatás hátterében. Mielőbbi gyors talpraállást kívánok!
Ami a témát illeti, hát nem tudom, hogy egyáltalán ez a nyomorult M4 az én időmben még végig járható lesz-e Karcagtól Pestig. Ha így haladnak, akkor kissé kérdéses. Pedig nagy szükség lenne rá. Bár véleményem szerint nagyobb szükség lett volna a 4-es út 2x2 sávosítására legalább Nyíregyházáig. (mármint Pest felől) Az utóbbi egy, másfél hétben már nem is tudom hanyadik halálos baleset történik Ebesnél. Törökszentmiklósig már megoldott, de Karcag és Püspöspökladány közötti rész az, ahol rendszeresen történnek súlyos balesetek.